"Näytät ihan hyvältä" miehen suusta
Kannattaako edes mennä näkemään (tapailu)miestä, joka sanoo noin? Oli ehkä laimein kohteliaisuus minkä oon koskaan ulkonäöstä mieheltä saanut :D Mies on muutenkin sellainen, joka arvostelee naisten ulkonäköä yleisesti ja tämä on ollut ainut mutta todella suuri turn off mulle. Muuten kaikin puolin hyvä mies joten harmittaa, en kuitenkaan tiedä jaksanko antaa mahdollisuutta
Kommentit (48)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla miehillä ole mahdollisuutta saada kaunista hoikkaa treenattua nuorta naista. Pitäisikö miehen valehdella?
Mahdollisuudet kummasti paranee jos mies on itsekin nuori, hoikka ja treenattu. Vai ihanko tosissasi olet sitä mieltä, että jonkun vanhan kaljamahan pitäisi saada nuorta ja kaunista?
Nyt lipsahti tasoteorian puolelle. Jos emme usko siihen, niin kyllä vanhan kaljamahan pitää saada 18 vuotiasta timmiä salibeibeä.
No ei sitten auta kuin uskoa että 5% miehistä panee kaikki naiset.
Jos toinen jo valmiiksi vituttaa, niin miksi ihmeessä ehdoin tahdoin hankkiutua suhteeseen hänen kanssaan?
Mutta trollihan tämä onkin.
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla miehillä ole mahdollisuutta saada kaunista hoikkaa treenattua nuorta naista. Pitäisikö miehen valehdella?
Tai ehkä muotoilla toisin tai jättää sanomatta?
AP en nyt osaa sanoa että onko kyse oikeasti ollut siitä, että mies ilmaisi sinun olevan ihan ok hyvännäköinen vai oliko se vaan hänen tönkkö tapa ilmaista että olet hänestä viehättävä. Kaikki eivät verbaalisesti ole terävimmästä päästä ja usein naiset vähän ehkä ylitulkitsevat näitä asioita liikaa. Myönnän itsekin ajatustasolla siihen sortuvani. Se mikä särähtää korvaan on tuo, että yleisesti arvostelee naisten ulkonäköä. En tiedä haluaisinko itse henkilökohtaisesti kuunnella toiselta jatkuvaa ihmisten ulkonäön arvostelua ikään kuin toiselta olisi muka kysytty ja että sillä olisi yleisesti mihinkään mitään painoarvoa tai vaikutusta mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
"Mies on muutenkin sellainen, joka arvostelee naisten ulkonäköä yleisesti.."
No miksi sinä haluaisit tuon miehen?
Mut ku se on muuten ihan hyvä mies.
Eikä hämmästytä enää yhtään, että etelän lipevä manolo nappaa suomineidon. Se on vaan siitä yhdestä kommentista kiinni. Kovin yksinkertaista.
Vierailija kirjoitti:
Jos toinen jo valmiiksi vituttaa, niin miksi ihmeessä ehdoin tahdoin hankkiutua suhteeseen hänen kanssaan?
Ei tarvinnut tarkinkaan ilman naista olla.
Voisin kuvitella, että pitkässä parisuhteessa mies jopa innostuu sanomaan noin "kauniisti" vaimolleen. Silloin sen voisi sietää.
Tapailuvaiheessa sun olisi syytä "näyttää hyvältä", ilman mitään lannistussanoja. Mieluummin vielä tosi hyvältä. Ei jatkoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisuudet kummasti paranee jos mies on itsekin nuori, hoikka ja treenattu. Vai ihanko tosissasi olet sitä mieltä, että jonkun vanhan kaljamahan pitäisi saada nuorta ja kaunista?
Naaman pitää olla myös mallia Tom Cruise tai Matt Damon.
t. nuori, hoikka, treenattu rillipäinen luominaama
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Olen 178/59 31v joten en tiedä olenko sitten maailman läskein ja vanhin jonkun mielestä :D Ja vaikka olisinkin,niin olisko sillä väliä?
Kuulostat liian laihalta. Et varmaan voi olla kovin hyvännäköinen. Itse samanpituinen mutta 95kg ja miehet käy kuumana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvinnut tarkinkaan ilman naista olla.
Kyseinen nainen voi hyvinkin olla sinkku nyt. Tiedät mihin kirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Oma mies kertoi suhteemme alussa työkaverinsa pettäneensä toista työkaveria, eli tämän tyttöystävää, vaikka tämä tyttöystävä oli "niin siisti ja upea tyyppi ja kertakaikkiaan niiin hiton kaunis, että ihmettelen". Olin jo monta kuukautta odottanut, että mies joskus kehuisi minua ja loukkaannuin. Sanoin, että hassua, että osaat kehua työkavereitasi niiiin hiton kauniiksi, mutta minua et mitenkään. "No olet säkin ihan... nätti" mies sanoi vaivaantuneena.
Jäi kyllä kaivelemaan vuosiksi.
Lohdutuksena täältä, että kauneinta mitä minulle on mies ( entinen) sanonut on, " sun ulkonäkö ei haittaa". Että paljon alemmaskin pääsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naaman pitää olla myös mallia Tom Cruise tai Matt Damon.
t. nuori, hoikka, treenattu rillipäinen luominaama
Oliko Herrat Tom ja Matt (etenkin) sun käsityksesi komeista miehistä?
Matt Damon ehkä Hollywoodin taviksimpia miehiä, miltei ruma.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Mies on muutenkin sellainen, joka arvostelee naisten ulkonäköä yleisesti.."
No miksi sinä haluaisit tuon miehen?Mut ku se on muuten ihan hyvä mies.
Oli minunkin eksä muuten ihan hyvä mies, mitä nyt jatkuvasti juopotteli ja vonkasi vieraita.
Mutta siis oikeesti, mikäli tyyppi vituttaa ennen kuin on edes tavattu, niin ei ole mitään järkeä tuhlata enempää aikaa kyseiseen hemmoon.
Olen siis tuntenut/tiennyt tämän miehen n.10vuotta (välillä asuttu eri maissa tai paikkakunnilla) ja tiedän kyllä että on kiinnostunut. Heittää vaan "läppää" siitä milloin joku nainen on ruma tai millon jollain on millaiset tissit. Itseä ei kiinnosta nämä läpät ja sen takia juttu ei ole edennyt.
Tänään mulla sitten on ollut huono päivä ja sanoin miehelle, etten koe tänään oloani ns hyvännäköiseksi ja siihen mies vastasi tuon, että näytät muistaakseni ihan hyvältä (viestissä). Yleisesti ottaen saan miehiltä paljon ja parempia kehuja, joten tuossa tilanteessa miehen laini oli pettymys.
En tiedä osaanko selittää tilannetta, kirjoitettuna kuulostaa varmasti hölmölle. Ehkä senkin takia tuntui pahalle, että itse olen lohduttanut miestä sanomalla että hän näyttää tosi hyvälle (valittaa siis itse TOSI usein ulkonäöstään.) Olen ennen tehnyt mallin töitä, mutta sairastanut myös syömishäiriöitä joten mietin, ettei tämä mies ehkä olisi juuri mulle hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Olen siis tuntenut/tiennyt tämän miehen n.10vuotta (välillä asuttu eri maissa tai paikkakunnilla) ja tiedän kyllä että on kiinnostunut. Heittää vaan "läppää" siitä milloin joku nainen on ruma tai millon jollain on millaiset tissit. Itseä ei kiinnosta nämä läpät ja sen takia juttu ei ole edennyt.
Tänään mulla sitten on ollut huono päivä ja sanoin miehelle, etten koe tänään oloani ns hyvännäköiseksi ja siihen mies vastasi tuon, että näytät muistaakseni ihan hyvältä (viestissä). Yleisesti ottaen saan miehiltä paljon ja parempia kehuja, joten tuossa tilanteessa miehen laini oli pettymys.
En tiedä osaanko selittää tilannetta, kirjoitettuna kuulostaa varmasti hölmölle. Ehkä senkin takia tuntui pahalle, että itse olen lohduttanut miestä sanomalla että hän näyttää tosi hyvälle (valittaa siis itse TOSI usein ulkonäöstään.) Olen ennen tehnyt mallin töitä, mutta sairastanut myös syömishäiriöitä joten mietin, ettei tämä mies ehkä olisi juuri mulle hyväksi.
Ei helvetti 😂 Oletko provo vai muuten vaan urpo? Aikuinen mies, joka heittää jatkuvasti jotain tissiläppää ja haukkuu muita rumaksi kuulostaa ihan totaalisen idiootilta.
Kuulostaa kyllä myös sille että molemmat olette hyvin ulkonäkö painoitteisia. Ei ole aikuismaista eikä fiksua moittia omaa ulkonäköään. Ulkonäöstä muutenkaan fiksujen ihmisten tarvitse puhua mitään. Liian pinnallista mulle.
Ja siis ollaan luultavasti tarkemmin kavereita/vähän enemmän, sillon 10vuotta sitten harrastettiin seksiä mutta se jäi siihen noiden miehen hauskojen vitsien vuoksi. Mies oli sillon todella loukkaantunut,mutta ollaan jatkettu taukojen jälkeen viestittelyä ja viime kesänä nähtiin. Tämän miehen kanssa pystyn puhumaan tuntikausia ja olemaan rennosti. On myös tosi mukava ja kiinnostava muuten,mutta nämä läpät pilaa kaiken.Oli niin hyvät keskustelut vielä aiemmin, että mietin välissä jo voisiko tästä tulla enemmänkin. Nyt viikonlopuksi kerettiin sopia näkeminen. Mies on heitellyt myös vitsinä, että haluaa musta vaimon ja pyytelee aina kuvia. Mutta ehkäpä sitten kannattaisi jättää kaveriksi? Kun ei nämä naisten ulkonäköön kohdistuvat läpät sitten kumminkaan lopu. Tänään aloin myös kyseenalaistaa olenko sitten hänen kategoriassaan ilmeisesti ihan ok tasolla :D
Vierailija kirjoitti:
Oma mies kertoi suhteemme alussa työkaverinsa pettäneensä toista työkaveria, eli tämän tyttöystävää, vaikka tämä tyttöystävä oli "niin siisti ja upea tyyppi ja kertakaikkiaan niiin hiton kaunis, että ihmettelen". Olin jo monta kuukautta odottanut, että mies joskus kehuisi minua ja loukkaannuin. Sanoin, että hassua, että osaat kehua työkavereitasi niiiin hiton kauniiksi, mutta minua et mitenkään. "No olet säkin ihan... nätti" mies sanoi vaivaantuneena.
Jäi kyllä kaivelemaan vuosiksi.
En tiedä mikä juttu tämä on, mutta itsekään en koskaan saa mieheltä tuollaisia kehuja. En vaikka pyydän. Koskaan ei ole sanonut minua nätiksi tai kauniiksi. Edes silloin kun olin 18-vuotias ja kuuma kuin mikä. Sanoo ennemmin, että olen "kissa". Miehillä on kai joku järjestelmä päässään, missä arvottavat naisia erittäin kauniiksi ja mukiinmeneviksi. Kauniit on sitten sitä malli-tasoa. Muissa ei ole mitään erityisen kehuttavaa kauneutta varsinaisesti, mutta suhteeseen kelpaavat silti. Näin minä asian ymmärrän.
Vierailija kirjoitti:
😂🐥
No, kauneus on katsojan silmissä. Mitä kukakin kauniina pitää.
Voi olla, että aapee, tää ukko on kasvanut kodissa, jossa tuollaisia ei kommentoida.
Voisit ihan hyvin puhua tuon asian kunnolla hänen kanssaan. Tuo onkohan opeteltavissa oleva asia.
Voihan olla että tää mies tosiaan vaan on oppinut pitämään kauniina pinnallisia piirteitä... siis sportti trikoissaan. Ihan vaan valokuvia.
Enkä ei vielä ole siinä vaiheessa, että uskaltaa nähdä sitä trikoon pintaa syvemmälle. Keskustelu olisi hyvä... Arvokeskustelu ja arvostuskeskustelu ja mitä te kumpikin arjessa toivotte.
Kyllä se on ihan luonnon laki että nuorta naista kiinnostaa nuori mies.