"Näytät ihan hyvältä" miehen suusta
Kannattaako edes mennä näkemään (tapailu)miestä, joka sanoo noin? Oli ehkä laimein kohteliaisuus minkä oon koskaan ulkonäöstä mieheltä saanut :D Mies on muutenkin sellainen, joka arvostelee naisten ulkonäköä yleisesti ja tämä on ollut ainut mutta todella suuri turn off mulle. Muuten kaikin puolin hyvä mies joten harmittaa, en kuitenkaan tiedä jaksanko antaa mahdollisuutta
Kommentit (48)
Ei kaikilla miehillä ole mahdollisuutta saada kaunista hoikkaa treenattua nuorta naista. Pitäisikö miehen valehdella?
taas sama muuten kaikin puolin hyvä mies trolli.
Älä ihmeessä mene. Ei hän ole kiinnostunut, tai jos on, saa valita sanansa tarkemmin.
Tiedät aika tarkkaan sen ainoan puuhan, mihin tuollainen mies tarvitsee naista. Jos haluat munaa, mene. Jos kaipaat jotain muuta, etsi toinen.
Tuohan on todella hyvin. Minä en saa ikinä mitään kohteliaisuuksia. Kyllä ne sitten kertoo suhteen aikana miten rumana pitää.
Kiitos vastauksista. Olen 178/59 31v joten en tiedä olenko sitten maailman läskein ja vanhin jonkun mielestä :D Ja vaikka olisinkin,niin olisko sillä väliä?
Miten toisten ulkonäkö arvosteleva mies on hyvä? Ette ole edes tavanneet ja tyyppi on jo nyt paljastunut urpoksi? Älä tapaa.
Olisiko se parempi "kohteliaisuus" jos mies sanoisi ettet ole kovinkaan ruma? No ei minunkaan mielestä.
Vierailija kirjoitti:
Kiitos vastauksista. Olen 178/59 31v joten en tiedä olenko sitten maailman läskein ja vanhin jonkun mielestä :D Ja vaikka olisinkin,niin olisko sillä väliä?
Ok. Ja miksi se siis on paha juttu, että mies kehui sinua hyvännäköiseksi?
"Mies on muutenkin sellainen, joka arvostelee naisten ulkonäköä yleisesti.."
No miksi sinä haluaisit tuon miehen?
Vierailija kirjoitti:
Ei kaikilla miehillä ole mahdollisuutta saada kaunista hoikkaa treenattua nuorta naista. Pitäisikö miehen valehdella?
Mahdollisuudet kummasti paranee jos mies on itsekin nuori, hoikka ja treenattu. Vai ihanko tosissasi olet sitä mieltä, että jonkun vanhan kaljamahan pitäisi saada nuorta ja kaunista?
Ei ihme jos ei parisuhteet kukoista kun tälläista jää märehtimään.
Vierailija kirjoitti:
"Mies on muutenkin sellainen, joka arvostelee naisten ulkonäköä yleisesti.."
No miksi sinä haluaisit tuon miehen?
Joo ei tarvi ainakaan ihmetellä miksi kyseinen hemmo on vapailla markkinoilla 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahdollisuudet kummasti paranee jos mies on itsekin nuori, hoikka ja treenattu. Vai ihanko tosissasi olet sitä mieltä, että jonkun vanhan kaljamahan pitäisi saada nuorta ja kaunista?
Nyt lipsahti tasoteorian puolelle. Jos emme usko siihen, niin kyllä vanhan kaljamahan pitää saada 18 vuotiasta timmiä salibeibeä.
Miehet yleensä sanoo noin kun on kyllästtynyt siihen naisen jatkuvaan oman ulkonäkönsä vähättelyyn ja siitä puhumiseen.
Oma mies kertoi suhteemme alussa työkaverinsa pettäneensä toista työkaveria, eli tämän tyttöystävää, vaikka tämä tyttöystävä oli "niin siisti ja upea tyyppi ja kertakaikkiaan niiin hiton kaunis, että ihmettelen". Olin jo monta kuukautta odottanut, että mies joskus kehuisi minua ja loukkaannuin. Sanoin, että hassua, että osaat kehua työkavereitasi niiiin hiton kauniiksi, mutta minua et mitenkään. "No olet säkin ihan... nätti" mies sanoi vaivaantuneena.
Jäi kyllä kaivelemaan vuosiksi.
Onko sinulla useinkin tapana ottaa kehu vastaan loukkauksena? Jos näin on, niin jätä tapaamatta, niin teet miehelle palveluksen.