Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Halujen ylläpito pitkässä suhteessa

Vierailija
16.04.2021 |

Miten te pidätte halua yllä. Meillä köytiin tästä taannoin keskustelua. Mies myönsi, että jos ei katso netistä pokea tai naisten alastonkuvia ei oikein ole intoa seksiin. Jos taas hakee kiihoketta niin makuhuoneessakin on aktiivisempaa. Olin ja olen edelleen hieman ihmeissäni. Minulla kyllä pysyy himot miestä kohtaan ilman jatkuvaa ulkopuolista kiihoketta. Onko kovinkin yleistä että tarvitsee muuta virikettä tai muuten ei tee mieli enää seksiä oman kumppanin kanssa? Kaipaisin kokemuksia ja mielipiteitä

Kommentit (41)

Vierailija
41/41 |
17.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä katson todella useinkin netistä alastomien naisten kuvia. Juurikin siksi että se kiihottaa. Oma rouva on tullut vuosien saatossa koluttua ja ei enää samanlaisia säväreitä saa. En koe tätä kuitenkaan huonona. Minä saan silmäniloa ja rouva seksiä. No problem!

Sinä itse et varmaan ole vuosien saatossa muuttunut mitenkään..

Miten se tähän liittyy? Ettekö ymmärrä, että heppiä ei voi käskeä? Jos ei kiihota, se ei nouse. Jos kiihottaa, se nousee. Jos oma vaimo ei enää saa nostetta aikaan, on ihan ok turvautua netin kuva- ja videomateriaaliin toivotun reaktion mahdollistamiseksi. Näin yksinkertaista se on.

No eikös tuossa kohtaa pitäsi etsiä kumppani jota haluaa eikä pitää molempia huonossa liitossa.

Ei tuollainen liitto ole automaattisesti huono.

-sivusta

No mitä ihmettä? Jos minun mies ei enää minua haluaisi niin kyllä toivoisin että sanoisi eikä vain jyystäisi pakosta ja hakisi kiihoketta jostain muualta. Se se vasta loukkaavaa ja alentavaa naiseudelleni olisi.

Niin no, sinä koet noin. Se on siis sinulle niin. Minä en ajattele lainkaan samalla tavalla. Jos minä saisin seksiä, minulle olisi herttaisen yhdentekevää, mistä se kiihoke siihen on haettu. Siksi karsastan sitä, että noin kärkkäästi tuomitset tuon miehen liiton huonoksi.

Lueppa tuon ap:n kirjoituksia. Hän ei saa seksiä silloin kun haluaa. Ja jos sinulle on yhden tekevää vaikka miehesi/naisesi ei sinua halua niin aika monelle muulle sillä varmaan on väliä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi kahdeksan