Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naapurin nainen pyysi eilen kahville klo 20:30 illalla

Vierailija
16.04.2021 |

Ollaan jo pari vuotta oltu naapureita ja tutustuttu ihan hyvin, mutta ei nyt mitään "parhaita kavereita" olla. Jutellaan niitä näitä kun nähdään postilaatikolla. Eilen pamahti puoli 9:ltä illalla kysymys whatsapissa, että jos en ole kiireinen niin voisin tulla kahville tai teelle. Olipa outo ajankohta kahvitella? Kieltäydyin, kun tuskin saisin sitten unta muutamaan tuntiin ja aamulla töitä. Meillä taloyhtiön whatsapp ryhmä mistä varmaan sai numeron, ei ole aiemmin kyllä minulle mitään tekstitellyt tai soittanut.

M29

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua on naapurin rouvat pyydelleet iltakahville paljon myöhempäänkin. Aina olen mennyt ja joskus olen saanut kahviakin! Tosin se vie vanhaltapojalta usein yöunet.

Vierailija
22/25 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverin kanssa tarjottiin pari vuotta sitten kahdelle nuorelle naiselle kyyti baarista kotiin, pyysivät yhden kahden aikaan yöllä KAHVILLE!? Oltiin WTF, meillä aamulla klo 10 treenit, eikä sovi kahvia enää näin myöhään juoda!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän hänellä olisi ollut tarjolla teetäkin. Varmaan olisit voinut ottaa omatkin juomat mukaan. Hän oli seuraa vaille, ei juotavaa.

Ootpa hupsu.

Vierailija
24/25 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiusallinen tilanne, kun nainen on noin tyrkky.

Vierailija
25/25 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se kahville pyytäminen tarkoita pil deä. Me Naiset osataan myös olla vain miesten kavereita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi viisi