Miten paljon seuraajia pitäisi olla instassa että voisi alkaa kyselemään kaupallisia yhteistöitä?
Voiko niitä tehdä vaikka ei ole yrittäjä? Esim kevytyrittäjänä?
Kommentit (25)
Sitten kun kaupalliset tahot tunnistaa markkinointialustan ja kyselee SINULTA yhteystyöstä.
Vierailija kirjoitti:
Miehen veljentytär on 15 ja sillä on Instassa jotain 4500 seuraajaa. Tyttö on tehnyt kymmenkunta yhteistyösopimusta kaupallisesta sisällöstä. Pieniä rahoja mutta hänelle isoja. Tienaa kuulemma niillä tänä vuonna jotain 15 000 euroa. Kyllä siitä nuori hyvän pesämunan saa.
Mitä ihmettä
Olen pienyrittäjä, minulla 3000 seuraajaa, en jaa kuvia perseestä, puhu hauskoja, mitä tyttö tekee? Twerkkaa...???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis saako niiltä yhteistyökumppaneilta rahaa vai tuotteita vai mitä?
Ohis
Riippuu yhteistyöstä. Voi saada molempia. Yleensä alussa saat niiden tuotteita, joita sitten käytät itse ilmaiseksi ja teet niistä Storyja ja juttuja Instaan.
-Eli saat ilmaisra roinaa ja sitten kun kehut sitä niin saat lisää ilmaista roinaa. Ei ihme että somehopottajat on ammattien arvostuksessa pohjilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
20 000 suurinpiirtein
Tai no, Suomessa voi riittää 10 000
-sama
Sitten kun tänä täyttyy, miten yhteistyökumppaneita kannattaa lähestyä?
Ja miten se yrittäjyys?
Mitä se yrittäjyys siihen liittyy? Jos sulla on tietty kohderyhmä tai aihepiiri niin otat sen aihepiirin yrityksiin yhteyttä, että olisit halukas tekemään kaupallista yhteistyötä. Joskus ne voivat ottaa itsekin yhteyttä.
Verojen takia?
Up