Ostat paketin sukkia. Miten nopeasti niihin alkaa ilmestyä reikiä?
Minulle on ilmestynyt aika nopeastikin. Huonoa laatua myydään.
Kommentit (32)
Ottaessani sukat käyttöön, laitan ylös merkin ja päivämäärän ja tarkkailen sitten miten hyvin sukat kestää käyttöä, pesua ym. Luvattoman monet sukat ei juuri lainkaan, mutts Stockmannilta sai aiemmin edullisesti esim. Voguen nilkkasukkia(naisille), joiden kestävyys oli hyvä. Parhaiten ovat kestäneet falken vaellussukat(partioaitasta ja retkikaupoista saa) Kestävimmät oli mulla kovassa käytössä viisi vuotta. Tosin hintakin oli ihan eri luokkaa kuin hajoavissa tarjoussukissa.
Mies ostaa Tommy Hillfigerin sukkia. Pitävät hyvin muotonsa pesussa ja kestävät.
Yleensä kestää aika kauan. Siis vuosia, kun ostan jonkun halpispaketin jotain housen tai mikä se citarin vastaava kaupan alemerkki on. Niin kauan, että en heitä sukkia pois reikiintymisen vaan haalistumisen ja varren lörpähtämisen takia.
Mutta kari traan kalliit villasukat reikiintyivät parissa kuukaudessa pari kesää sitten.
Joskus 20 vuotta sitten sukkiin ei tullut millään reikiä. Nyt tulee nopeasti.
Vierailija kirjoitti:
Onko koiperho vai mikä pesinyt?
Huono laatu -perho.
Kannattaa viilata varpaankynnet, auttaa paljon.
Ostin Kari traan sukkia 7€/pari. Noin kolmannella käyttökerralla oli ensimmäinen reikä yhdessä sukassa ja heti sen jälkeen reikiinty kaikki loputkin. Newyorkerin 10€/7paria on kestänyt 3-4 vuotta säännöllisessä käytössä reikiintymättä. Ne tosin on nukkaantunut mut menee töissä vielä
Vierailija kirjoitti:
Pohjiin tulee reikiä. ap
Kun laittaa sukkapaketin kaappiin ja pitää sen siellä, ei tule reikiä lainkaan.
Onkohan tehty halvemmasta kierrätys puuvillasta jolloinka siitä tulee heikkolaatuisempaa.
Neuloen itse villalangasta sukat saa kestävimpiä ja lämpöisiä sukkia. Itse en osta kaupan sukkia ollenkaan.
Hoitamalla jalkansa säännöllisesti poistamalla kovettumat, kynnet ja rasvaa ahkerasti niin sukat eivät kulu ja hajoa niin nopeasti.
Kaikki muut sukat hajoaa turvakengissä heti paitsi nämä. Todellakin suosittelen!
https://www.boozt.com/fi/fi/puma-underwear/puma-unisex-quarter-plain-3p…
Liian nopeasti, yleensä ennen ekaa pesua eli suoraan roskikseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pohjiin tulee reikiä. ap
Olin juuri lisäämässä toisen kommenttiin, että auttaa sekin, kun pitää kantapäät hoidettuina.
Suosin bambusukkia, mutta niissä on huomattavia laatueroja. Kantapäät voivat hiutua jo parilla käytöllä puhki. Peseminen on toinen ongelma - ne eivät tahdo kestää 60 asteen pesua.
Riippuu siitä, koska sen paketin avaa.
Korkokenkien päällä pidettyinä reikiintyvät turhankin nopeasti. Munassa pidettynä kestävät reiskasti pisempään.
Hapoy Socksit kestänyt pitkään.
Ja Newyorkerin halpis sukat.
Minulla on paketti sukkia jonka ostin 3 vuotta sitten ja niissä ei ainakaan ollut reikiä kun äsken tarkistin paketin.
Onhan niissä varmaan eroa laadussa. Talvella laitan kahdet päällekkäin, niin ulompaan pariin tulee reikä ensimmäisenä. Onneksi sukat ovat nykyään niin halpoja, että ei paljon harmita nopeastikin reikiintyvä sukka.