Toimiiko muiden OmaPosti sovellus normaalisti?
Toimiiko muiden OmaPosti sovellus normaalisti? Itsellä sulkeutuu heti kun avaan
Kommentit (24)
Tänään oli iltapäivällä jotain häikkää, kun postilootan sisältö ei näkynyt, vaan otsikoiden kohdalla oli vain harmaat palkit. Jouduin kirjautumaan pari kertaa ennen kuin kaikki oli ok.
Sovellus kaatuu heti kun kirjautuu sisään sormenjäljellä tai PIN-koodilla.
Mulla toimii. Siinä oli ilmoitus, että joissain androideissa ongelmia webviewissä tms.
Ei toiminut. Sama ongelma kuin jokin aika sitten, jolloin moni muukin sovellus kaatui. Täältä löytyi silloin ja nytkin apu: https://www.google.com/amp/s/www.theverge.com/platform/amp/2021/3/22/22…
Tämä on kuukauden vanha ohje. Kaikki päivitykset on kohdillaan ja kaatuu silti.
Mulla taas näkyy tuo virheilmoitus, mutta ohjelma toimii kyllä hyvin. Just tuli perjantaina paketti ja seuranta toimi ja kun hain paketin eilen, myös tuli se ilmoitus, että paketti on luovutettu.
Mulla ainakin vieläkin sama ongelma eli sovellus kaatuu, kun avaan sen.
Mulla ei kaadu, mutta muuten tuo sovellus on ollut ihan käsittämättömän kankea ja hidas edellisen päivityksen jälkeen. Noh, mitäpä muuta miltään Postin toiminnalta voi odottaakaan.
Ja joo, pyrin kyllä käyttämään muita toimijoita aina kun mahdollista, mutta aina se ei vaan ole. Surullista, miten alas Postin käytettävyys ja luotettavuus on vajonnut.
OmaPostin android-sovelluksessa ongelma. iOS-versio toimii normaalisti.
Miten noilla on Postilla TAAS ongelmia!?!?
Viikkojen tullattavat lähetykset odottaa jonossa, ja ilmoittavat vaan että säilytysaikaa pidennetty! Syyttävät siitä tullia, mikään ei ole heidän viiveensä, ikinä.
Meille tuli Postilta uutislappu kotiin jossa selitettiin jotain että tällä alueella ollut epäselvää postinjakelussa, ja että Posti ei välttämättä jaa kaikkia posteja vaan niitä jakelijoita (firmojen alihankkijoita?) saattaa olla useampia ja että pitäisi selvittää mitä posti toimittaa ja mitä eivät. Siis mistä minä tiedän kuka minulle tuo mainokset, paikallislehden tai tilaamani lehden kotiin, pitäisikö minun asiakkaana tietää että kenen käsi se sinne luukkuun pisti? Ihan kuin yrittäisivät taas muiden syyksi pistää kaiken?!
Paketit ei koskaan mene niihin automaatteihin mihin ne tilaan.
Ei toimi täälläkään Androidilla sovellus. Kirjautukaa esim. tietokoneen selaimella, niin toimii.
"OmaPostin Android versiossa on ongelmia viimeisimmän Googlen WebView päivityksen kanssa. Tutkimme asiaa"
Vierailija kirjoitti:
Ei toiminut. Sama ongelma kuin jokin aika sitten, jolloin moni muukin sovellus kaatui. Täältä löytyi silloin ja nytkin apu: https://www.google.com/amp/s/www.theverge.com/platform/amp/2021/3/22/22…
Tuokin resetointi pitää tehdä muutaman päivän välein, jotta ei kaada applikaatioita.
Tää sovellus menee käsi kädessä Postin toiminnan kanssa: jökkii ja tökkii, ja kestää ja kestää.
Nyt on taas parin kuukauden ajan tiltannut jatkuvasti. Neuvoja on kyllä saanut ja ne on juuri niitä amatööri neuvoja. Käynnistä uudelleen, poista ja asenna uudelleen, tyhjennä välimuisti jne. Sovellus toimii ja muutaman kerran jälkeen tulee ilmoitus: Jokin meni vikaan. Edes yritä uudelleen-nappi ei tämän jälkeen enää toimi. Neuvottiin ottamaan yhteyttä sovelluksen kehittäjään, mutta minunko pitää alkaa niitä neuvomaan, kun en ole ainoa jolla ei toimi. Itselläni on kaksi vanhempaa puhelinta joita en käytä, mutta jotka ovat eri merkkiä ja eri Android versio, kuin tässä jota vakituisesti käytän, ja jossa on uusin versio. Kaikissa on kuitenkin aivan sama ongelma.
Lopetan tämän pulaamisen OmaPostin kanssa, koska minulla on muutakin tekemistä kuin tapella tuon keskeneräisen sovelluksen kanssa. Parcel Tracker ja 17Track toimivat hyvin ja niissä voi jopa vaihtaa lähettäjän nimen muuhunkin kuin Omapostissa oleviin muutamiin oletuksiin.
Minä en päässyt kirjautumaan koko sovellukseen, väitti että sp tai salasana väärin. Ei ollut, oli automaattinen kirjautuminen. Kokeilin manuaalisesti kirjautua, kirjoitin itse sp:t ja salasanat. Kokeilin mobiilisti, kokeilin läppärillä. Soitin postiin, sanoivat että olen unohtanut salasanan. EN OLLUT. Kysyin miten voi kaatua näin, ovatko tietoni vaarantuneet, halusin että postin it-vastaa mistä ongelma johtuu. Postin it vastasi "Tässä tapauksessa ei ole kyse palvelunestohyökkäyksestä vaan virheellisistä kirjautumistiedoista.". NO kun ei ollut! Joku heidän mokansa ja syyttävät minua. Tämän Oma posti-hässäkän jälkeen olen alkanut saamaan ihme txtviestejä ihme numeroista, jossa on linkki sivuille "jossa sinulle on ääniviesti". Epäilen postin tietovuotoa. Tein siitä kyberturvallisuuskeskukseenkin ilmoituksen, että voisko olla joku vuoto. Posti on iso toimija, heillä on siellä kaikki ihmisten tiedot ja sähköiset laskut etc...😠
P.s minun piti poistaa koko appi, ladata uudelleen kirjautua sisään ikään kuin olisin unohtanut (en ollut!) salasanani.
Mulla toimii normaalisti