Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä whatsapp-ryhmä työkavereiden kanssa johon ei halua liittää minua?

Vierailija
15.04.2021 |

Mieheni tsättää jatkuvasti ryhmässä jossa ovat hänen työkaverit ja esimiehet. Väilillä hän näyttelee ryhmästä hauskoja kuvia mutta ei suostu lisäämään minua ryhmään koska se on vain hänen työkavereille. Me olemme nyt asuneet yhdessä jo vuoden mutta en vieläkään ilmeisesti kuulu porukkaan. Kun kysyin miehen pomolta asiasta niin hän sanoi ettei siellä ole kenenkään kumppaneita ollut ja sanoi etteihän muutenkaan voisi ketäänsinne lisätä kun ei ylläpidä ryhmää. Nyt vielä jälkeenpäin sain kuulla että tuo pomo oli haukkunut minua sekopääksi vain koska kyselin ryhmästä pari kertaa ja mies on hermoissaan. Kenelle se työkaverit on tärkeämpi kuin kiukutteleva nainen? Minusta tuo whatsapp-ryhmäkin kuulostaa sairaalta kun on niin salainen.

Kommentit (41)

Vierailija
21/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi sun pitäis siihen ryhmään päästä?

No me asumme yhdessä ja miehen työkaverit on muuten ottanut minut ihan hyvin vastaan niin en ymmärrä miksi minua ei voisi myös liittää ryhmään? He myös sopivat menoja tuota kautta ja nykyään mies joutuu kysymään minulta erikseen jos joku sopii. Outoa minusta.

Mitä tekemistä miehen työkavereilla on sinun kanssasi? Todella outoa että työkavereiden pitäisi olla sinunkin kavereita, eikö sinulla ole omaa elämää? Ihan normaalia, että molemmilla on omat kaverit joiden asiat ei puolisolle kuulu. Joskus voidaan viettää aikaa porukallakin jos se kaikille sopii. Minä en ole edes tavannut miehen työkavereita muuten kuin ihan sattumalta joskus ja me ollaan kuitenki oltu jo vuosia naimisissa ja on yhteisiä lapsiakin.

Vierailija
22/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne puhuu siellä aivan järkyttävää PASKAA sinusta! Eivät halua TODISTAMAAN!!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tämä olisi tosi juttu niin kiinnostavinta olisi se, että jos mies on oikeassa työpaikassa eli on kuitenkin vähintään keskivertoälyinen, niin eikö se muka ole huomannut että naisystävä on hieman, köh, vähemmän fiksu. Siis tarkoitan sellaista jonka älyn lahjoilla ei ilman erityistä tukea oikein pärjää elämässä. Ja jos on miten ihmeessä nämä on yhdessä, onko hyväksikäyttösuhde.

Koska ei kai kukaan ns keskiverto älyltään voi olla näin yksinkertainen, eihän?

Vierailija
24/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1/5, palstan nykytasolla tässä oli edes hieman yritystä.

Perun sanani, tämä on -1/5, koska oli vain paska kopio tästä

https://www.vauva.fi/keskustelu/4125217/miehella-whatsapp-ryhma-sukulai…

Vierailija
25/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei se sun mies siellä ryhmässä sua ainakaan petä, pomon ja työkavereiden silmien alla. Voit lopettaa tuon stressaamisen.

Vierailija
26/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmeisesti kyseessä on sun eka parisuhde. Parisuhteessa ollaan edelleen omia yksilöitä. Kummallakin saa olla omia juttuja. Itseasiassa sellaiset suhteet kestää yleensä pidempäänkin. Liika mustasukkaisuus tuhoaa helposti suhteen. 

Vierailija
27/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitos sille joka paljasti tämän varmaksi provoksi! Toisaalta en tiedä kumpi on se jälkeenjääneempi, se joka tehtailee aivan typeriä provoja tänne palstalle ja saa jotain keskenkasvuista iloa kun muut "menee lankaan" vai tämä kuvitteellinen ap joka on pelottava sekopää.

Vierailija
28/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi sun pitäisi siihen ryhmään päästä. Jos mun miehellä ois tollanen ryhmä työkavereiden kanssa, niin ei kyllä tulis mieleen edes pyytää päästä mukaan.

Vierailija
29/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se sika!

Vierailija
30/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes haluaisi. Antaa miehen pitää ryhmänsä rauhassa.

Vierailija
31/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä vähän päinvastainen ongelma. Olen töissä päiväkodissa ja mies ei suostu tulemaan minun ja työkavereideni whatsupiin.

Hei mulla on ihan sama! Käykö teilläkin niin, että aina, kun liitän miehen ryhmään, hän teeskentelee muka lukevansa viestejä ja sitten jossain vaiheessa poistaa itsensä? Luulee varmaan, että en huomaa! 

Kyllähän sen nyt huomaa, tietääkö toinen, että Peksuti-Pinne oksensi vessaan vai ei!

Vierailija
32/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi menette tällaiseen halpaan ja provosoidutte viestistä?

Vierailija
33/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työ ja yksityiselämä monelle tärkeä pitää toisistaan erosta ja läheisiä vedetä sitten mukaan.

Vierailija
34/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi menette tällaiseen halpaan ja provosoidutte viestistä?

No ei mennä eikä provosoiduta. Miksi se sua vaivaa, mistä me muka provosoidutaan?

Olen aina halunnut tietää: mitä te, jotka tulette meiltä tämmöisiä kyselemään, saatte tästä? Luuletteko olevanne jotain huimia älykköjä, jotka avaa silmiä?

Vierailija
35/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko miehesi mukana sinun työpaikkasi whatsappryhmässä?

Vierailija
36/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muiden kumppanit ei ole, mutta sinun pitäisi vuoden seurustelun jälkeen olla ryhmässä?

Vierailija
37/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taattua av-laatua. Aina vaan provot provojen perään huononevat. Ensin oli se miehen sukulaisten what's app -ryhmä ja nyt miehen työkavereiden.

Vierailija
38/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP ei oo sit ollenkaa itsekeskeinen… :D Se ryhmä ei siulle kuulu pätkääkään. Deal with it.

Vierailija
39/41 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä helvettiä :D Et todellakaan kuulu siihen ryhmään, ellet ole samassa työpaikassa. Ootko tyhmä?

Vierailija
40/41 |
13.11.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei munkaan mies ole mun työpaikan whatsapp-ryhmäs ja mun työpaikka on täynnä miehiä lukuunottamatta minua ja yhtä toista naista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi kuusi