Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä whatsapp-ryhmä sukulaistensa kanssa johon ei halua liittää minua?

Vierailija
15.04.2021 |

Mieheni tsättää jatkuvasti ryhmässä jossa ovat hänen sisaruksensa ja vanhempansa mutta myös kaksi hänen tädeistään. Väilillä hän näyttelee ryhmästä hauskoja kuvia mutta ei suostu lisäämään minua ryhmään koska se on vain hänen sukulaisilleen. Me olemme nyt asuneet yhdessä jo vuoden mutta en vieläkään ilmeisesti kuulu sukuun. Kun kysyin miehen siskolta asiasta niin hän sanoi ettei siellä ole kenenkään kumppaneita ollut ja sanoi etteihän muutenkaan voisi ketäänsinne lisätä kun ei ylläpidä ryhmää. Nyt vielä jälkeenpäin sain kuulla että tuo sisko oli haukkunut minua sekopääksi vain koska kyselin ryhmästä pari kertaa ja mies on hermoissaan. Kenelle se lapsi-perhe on tärkeämpi kuin aikuis-perhe? Minusta tuo whatsapp-ryhmäkin kuulostaa sairaalta kun on niin salainen.

Kommentit (59)

Vierailija
1/59 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, ette ole naimisissa joten et kuulu sukuun.

Vierailija
2/59 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. En ole itse edes osannut ajatella tilanteesta toisin - olemme olleet yhdessä huomattavasti teitä kauemmin. Ko. ryhmään ei kuulu muitakaan puolisoja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/59 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäis siihen ryhmään päästä?

Vierailija
4/59 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On itsekästä jos ei saa puoliso sukulaisiinsa pitää yllä yhteyttä ilman puuttumistasi asiaan. Mies on kasvanut taapero-, lapsuus- ja nuoruusvaiheet ehkä niiden ihmisten kanssa - entä, jos siellä on myös haasteellisia asioita?

Et voi vaatia. Mies lisää ryhmään sitten aikanaan jos lisää. Ja jos muutkaan puolisot ei siellä ole. Vaaditko erityiskohtelua?

Vierailija
5/59 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh? Ei perheryhmiin yleensäkään kuulu puolisot.

Vierailija
6/59 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meilläkään ole perheen ryhmässä minun ja sisarusteni puolisoita. Miksi olisi?

Vierailija
7/59 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerrotko miksi kirjoitat "lapsi-perhe" ja "aikuis-perhe"? Mikä on mielestäsi syy käyttää väliviivaa?

Vierailija
8/59 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ollaan oltu naimisissa 20 vuotta ja miehellä on sisarustensa kanssa oma ryhmä samoin sukuryhmä suvun omistaman mökkiin liittyen.

En ymmärrä miksi mun pitäis noihin päästä mukaan.

Vierailija
9/59 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No me asumme yhdessä ja miehen suku on muuten ottanut minut ihan hyvin vastaan niin en ymmärrä miksi minua ei voisi myös liittää ryhmään? He myös sopivat menoja tuota kautta ja nykyään mies joutuu kysymään minulta erikseen jos joku sopii. Outoa minusta.

956

Vierailija
10/59 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh.. Mun isällä on oma whatsup ryhmä sisarustensa kanssa ja äiti ei todellakaan edes haluaisi sinne ryhmään.

Vierailija
11/59 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No me asumme yhdessä ja miehen suku on muuten ottanut minut ihan hyvin vastaan niin en ymmärrä miksi minua ei voisi myös liittää ryhmään? He myös sopivat menoja tuota kautta ja nykyään mies joutuu kysymään minulta erikseen jos joku sopii. Outoa minusta.

956

Ne puhuu siellä aivan järkyttävää PASKAA sinusta! Eivät halua TODISTAMAAN!!

Vierailija
12/59 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

956

No valoja nyt päälle siellä! Perheillä on perheisen sisäiset jutut eikä niihin ulkopuolisia sotketa. Sinä et ole etkä tule olemaan sen perheen jäsen, vaikka kuinka asutte yhdessä. Yhdessä asuminen ei tarkoita samaa kuin IHAN KAIKEN jakaminen. 

Vierailija
13/59 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi sun pitäisi siihen ryhmään päästä. Jos mun miehellä ois tollanen ryhmä sukulaistensa kanssa, niin ei kyllä tulis mieleen edes pyytää päästä mukaan.

Vierailija
14/59 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole vaan tyytyväinen, että vältyt viestitulvalta. Eiköhän se menojen sopiminen hoidu ilman ryhmään pääsyäkin.

Sanoisin vielä, että yksi vuosi on aika lyhyt aika olla suhteessa.

Vierailija
15/59 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et ole sukua, eivätkä kaikki asiat kuulu sinulle. Ihan normaali käytäntö. Puolisot vaihtuvatkin ajoittain.

Vierailija
16/59 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en edes haluaisi. Antaa miehen pitää ryhmänsä rauhassa.

Vierailija
17/59 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä minäkään haluaisi miehen suvun wa-ryhmään, vaikka sellainen olisikin. Huh, hoitakoon sukuasiansa ihan rauhassa. En halua puuttua heidän touhuihinsa mitenkään. Aloittaja taitaa olla epävarma tuosta suhteestaan.

Vierailija
18/59 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äiti ja isä ovat olleet yhdessä 40 vuotta eikä äiti edes harkitsisi pääsyä isän sisarusten ryhmään. Mitä hän siellä tekisi, kun ei ole heidän siskonsa?

Vierailija
19/59 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minullakin on sukulaisryhmiä johon ei kuulu aviopuolisot, miehellä samoin. Sitten vastavasti on ryhmiä, missä on sukulaisia ja puolisoita, ja monen muunkinlaisia ryhmiä. Miten se voi ärsyttää, jos ei johonkin sukulaisryhmään pääse, en ymmärrä.

Vierailija
20/59 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On meilläkin sisaruksilla ja muullakin suvulla omansa. Ja ollaan jo "vanhoja".  Eikä puolisot näissä mukana. Ei mitään outoa.  Hänellä on vaikka mita muuta ryhmää, johon minä puolisona en kuulu.  Ja onnellisia ollaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kaksi