Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miehellä whatsapp-ryhmä työkavereiden kanssa johon ei halua liittää minua?

Vierailija
15.04.2021 |

Mieheni tsättää jatkuvasti ryhmässä jossa ovat hänen työkaverit ja esimiehet. Väilillä hän näyttelee ryhmästä hauskoja kuvia mutta ei suostu lisäämään minua ryhmään koska se on vain hänen työkavereille. Me olemme nyt asuneet yhdessä jo vuoden mutta en vieläkään ilmeisesti kuulu porukkaan. Kun kysyin miehen pomolta asiasta niin hän sanoi ettei siellä ole kenenkään kumppaneita ollut ja sanoi etteihän muutenkaan voisi ketäänsinne lisätä kun ei ylläpidä ryhmää. Nyt vielä jälkeenpäin sain kuulla että tuo pomo oli haukkunut minua sekopääksi vain koska kyselin ryhmästä pari kertaa ja mies on hermoissaan. Kenelle se työkaverit on tärkeämpi kuin kiukutteleva nainen? Minusta tuo whatsapp-ryhmäkin kuulostaa sairaalta kun on niin salainen.

Kommentit (41)

Vierailija
1/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinne mitkään vainoharhaiset naiset kuulu.

Mene itse töihin ja perusta oma ryhmä!

Vierailija
2/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Selvä merkki että vehtaa sihteerinsä/pomonsa/kollegansa kanssa! Tai niiden kaikkien?!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pomo on oikeassa. Olet sekopää.

Toivottavasti miehesi tajuaa lähteä pois suhteestanne pois ellet muutu.

Vierailija
4/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

sä et ole töissä siellä!

Vierailija
5/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullu nainen!

Vierailija
6/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikuuko täällä?

Vierailija
7/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin Porvoossa.

Vierailija
8/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikuuko täällä?

Meinaan, ihan sama provokeskustelu aiemmin.

Vierailija
9/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan normaalia. En ole itse edes osannut ajatella tilanteesta toisin - olemme olleet yhdessä huomattavasti teitä kauemmin. Ko. ryhmään ei kuulu muitakaan puolisoja.

Vierailija
10/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivon että olet trolli, koska jos et, sulla on vakavia ongelmia tai olet vähän yksinkertainen. Olen tosissani.

Se ryhmä on miehesi työporukan ryhmä jolla ei todellakaan ole mitään tekemistä sinun kanssasi. Sinä et kuulu sinne. Te olette miehesi kanssa eri ihminen, ette sama vaikka seurustelette. Ymmärrätkö yhtään mitä tarkoitan?

Aiheutat myös miehellesi ongelmia ahdistelemalla hänen pomoaan.

Vierailija
11/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sun pitäis siihen ryhmään päästä?

Vierailija
12/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö miesparalla saa olla mitään omaa? En todellakaan ole kiinnostunut tunkemaan miehen kavereiden wa-ryhmiin eikä hän minun. Ollaan asuttu yhdessä kymmenen vuotta, mutta ollaan silti ihan erilliset ihmiset joilla on omia kavereita ja elämää. Ei ole terveellistä ripustautua tuolla lailla.

Vierailija
13/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

No ei, ymmärrän sinua. Meillä sama tilanne. Mies töissä supossa enkä pääse työporukkansa whatsapp-ryhmään. Ulkopuolinen olo siitä tulee. Olemme sentään naimisissakin jo.

Vierailija
14/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No me asumme yhdessä ja miehen työkaverit on muuten ottanut minut ihan hyvin vastaan niin en ymmärrä miksi minua ei voisi myös liittää ryhmään? He myös sopivat menoja tuota kautta ja nykyään mies joutuu kysymään minulta erikseen jos joku sopii. Outoa minusta.

Vierailija
15/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä vähän päinvastainen ongelma. Olen töissä päiväkodissa ja mies ei suostu tulemaan minun ja työkavereideni whatsupiin.

Vierailija
16/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on työpaikan wa-ryhmä. Niitä käytetään työpaikan asioihin ja samalla niissä jaetaan myös läppäjuttuja.

Ne työpaikan asiat eivät kuulu sinulle. Jos et ole trolli niin olet harvinaisen hölmö ihminen.

Vierailija
17/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1/5, palstan nykytasolla tässä oli edes hieman yritystä.

Vierailija
18/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehen työkaverit ovat komeita.

Vierailija
19/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollainen mustasukkaisuus on jo sairasta. 

Vierailija
20/41 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No me asumme yhdessä ja miehen työkaverit on muuten ottanut minut ihan hyvin vastaan niin en ymmärrä miksi minua ei voisi myös liittää ryhmään? He myös sopivat menoja tuota kautta ja nykyään mies joutuu kysymään minulta erikseen jos joku sopii. Outoa minusta.

Et ole miehesi kanssa samassa työpaikassa, joten hänen työpaikkansa ryhmään et voi kuulua. Eikö tämä ole ihan selvä asia?

Mieshän voi kysyä sinulta sitten erikseen, jos kysyttävää on. Tuleehan asia silläkin tavalla selväksi.

Oletko mustasukkainen vai miksi vatvot tätä asiaa?