Koko Hubara
Katoin tuota puoli 7, katoin Kokon blogia,katoin juttuja ja nyt tajuan että Kokon ongelmat ovat samoja kuin monilla lähiönuorilla; huono perhetausta, huono lähiö, huono talous. Oliko isä läsnä Kokon elämässä kun hän tunsi itsensä ruskeaksi tytöksi eikö isä olisi voinut auttaa tytärtään tuossa identiteettijutussa? Millään ihonvärillä tai uskonnolla pysty selittämään kaikkia vastoinkäymisiä, monilla vanhemmilla on vaan vanhemmuus hukassa, eletään kuin viimestä päivää. Mutta lapsella on aina tarve puolustella vanhempia ja syyttää yhteiskuntaa kaikesta.
Moni monikulttuurisia perheitä tunnen joilla menee hyvin
Kommentit (29)
Vierailija kirjoitti:
Shirley veti herneen nenään ja yritti naurettavalla tavalla maalittaa Laura Lindstedia kun Lindstedt sai Finlandia palkinnon. Muut ruskeat tytöt ovat somessa ja Ylessä maalittaneet esim. Tinzea.
Lindsted kylläkin nimitteli sitä yhtä naista hyvin epäkorrektisti. Tinzeä taas soimaavat vaan kateuttaan.
Uhriutumalla voi rahastaa ja saada julkisuutta
Nauratti tuo edellinen, ilmeisesti huumoriksi tarkoitettu kommentti. Eiköhän suurin osa tee ihan kaikenlaisia töitä näiden pitkällisten opintopolkujensa varrella ja maksa samalla veroja. Monella työ vie mennessään niin, että ei koskaan ehdi/malta/jaksa valmistuakaan.
Vierailija kirjoitti:
Oletko yhtään tutustunut rasismia käsitteleviin tutkimuksiin, siihen miten läpeensä rasistinen yhteiskunta toimii ja miten siinä eläminen vaikuttaa yksilöön?
No tuota, tällä tyypillä on myös sisaruksia. Tunnen yhden siskon ja täytyy ihmetellä miten tämä Koko on niin "häiriintynyt" suorastaan.
Hän on varmaan myös katkera, koska on rumempi kuin sisarensa, joka on mukava, kaunis ja normaali suomalainen. Toki siskonkin ulkonäöstä voi päätellä, että toinen vanhempi ei ole suomalainen, mutta sisko ei ole uhriutunut. Arvelen myös että Kokoa vituttaa, kun ei ole löytänyt miestä, paskalla luonteella ei ketään pidetä.
Tietynlaiset luonteet harrastavat äärimmäisajattelua. Ja sitä ajattelua on monenlaista ääripäätä. Oli aate mikä vaan, sille löytyy joku äkkipää!
Ai nimeäkin on pitänyt vaihtaa, että agenda toteutuu?! Nyt ymmärrän tämänkin tapauksen.
Jos minä olisin mies, niin en kuuna kullan valkeana yksinkertaisesti uskaltaisi deittailla neiti Hubaraa, sillä todellisena riskinä olisi päätyä riepoteltavaksi ties minkä medioiden sivuille jonakin ihmeellisenä sortorakenteita ylläpitävänä etuoikeutettuna. Olen kaupan päälle vielä valkoihoinen, niin tokikaan suhteemme ei voisi koskaan päättyä vaikkapa kemioiden kohtaamattomuuteen, ei, vaan tietysti omiin ennakkoluuloihini ja rasismiini.
Kokolle viikonlopuksi ajateltavaa: Jos luo itse itselleen uran pääasiassa aiheesta "VOI KUINKA MULLA ON NIIN VAIKEAA, ETTE TE MUUT VOI KOSKAAN YMMÄRTÄÄ!!!1!1!", niin tiedätkö mitä? Me muut uskomme sen. Uskomme, että sinulla on kroonisesti vaikeaa. Se ei kuitenkaan tarkoita sitä, että haluaisimme ne vaikeudet kanssasi jakaa.
Eipä ollut ei. Rässismiä on on mahdotonta olla jos ei ole rässismin kokijaa maisemissa. Nimen omaan kokijaa, sillä rässismi on erittäin subjektiivinen laji.