Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Näkymättömät dokumentti

Vierailija
15.04.2021 |

Ajatuksia?

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahdistava. Läheisyys on yhtä tärkeää kuin esim. syöminen..

Vierailija
2/52 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näemmä siis uusi Areenasta löytyvä (https://areena.yle.fi/1-50386818) dokumentti, jos joku muukaan ei suorilta tiennyt, mistä oli kyse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän Suomessa mielenterveysongelmaisia riittää. Nämäkään vässykät ei tee itse mitään sen hyväksi, että saisivat kontakteja muihin ihmisiin. Toisaalta ihminen nen, jolla on kaksi kitisevää kakara ei ole koskaan yksin. Voisi keskittyä vähän enemmän niiden lastensa kanssa olemiseen ja kasvatukseen. Esim. Koko perhe istuu yhd ssä iltapalalle ja pöytä katetaan. Ei läiskitä lapselle voileipä paljaalle pöydälle. Eikö ihmisillä ole mitään tapoja.

Vierailija
4/52 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun näitä dokumentteja katsoo tulee vastustamaton halu mennä potkimaan näitä valittaja perseelle ja eteenpäin.

Vierailija
5/52 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se vanha mies vaikutti aika katkeralta, kun muisteli edelleen jotain vanhaa avioliittoaan ja kirjoitti, että tilanteen parantaa vain uusi rakkaus tai hauta.

Vierailija
6/52 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se vanha mies vaikutti aika katkeralta, kun muisteli edelleen jotain vanhaa avioliittoaan ja kirjoitti, että tilanteen parantaa vain uusi rakkaus tai hauta.

Itsepähän oli muijansa jättänyt. Sikseendä yllättävän hyväkuntoinen 80 vuotiaaksi.

7/52 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä luette artikkeleja jotka kuuluvat tähän asiaan ? 

Vai onko juuri se näkymätön dokumentti kun saa itse miettiä mitä se sisältää?

Vierailija
8/52 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei sinullakaan ole tapoja ikävän kommentin kirjoittanut jos pitää täällä arvostella muita. Minulla vähän samoja kokemuksia kuin tällä nuorella naisella ja olin myös kiusattu pitkää. Jos on ollut kauan yksin nii paluu muiden joukkoon ei ole helppoa. Sitä moni ei ymmärrä. Minullakaan ei ole juuri ketään elämässäni.

Vierailija
9/52 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei sinullakaan ole tapoja ikävän kommentin kirjoittanut jos pitää täällä arvostella muita. Minulla vähän samoja kokemuksia kuin tällä nuorella naisella ja olin myös kiusattu pitkää. Jos on ollut kauan yksin nii paluu muiden joukkoon ei ole helppoa. Sitä moni ei ymmärrä. Minullakaan ei ole juuri ketään elämässäni.

Luuletko sinä ettei jokaista muutakin ole kiusattu jossain vaiheessa? Siitä vaan täytyy päästä yli. Joko itse tai terapian avulla. En usko ,että löytyy ihmistä, jolla ei olisi vaikeuksia ja vastusta elämässään ollut, mutta niistä täytyy vaan selvitä.

Ikävä kyllä kun lapsia niin niistä täytyy pitää huolta ja kasvattaa. Tuossa sekä äiti että lapset oli samanlaisia ikäviä narisijoita. Ei tarvitse ihmetellä mistä lapset on mallin saaneet.

Onhan se kuitenkin kivempaa ja helpompaa syyttää yhteiskuntaa ja toisia ihmisiä kuin nostaa se perse penkistä ja tehdä elämästään itse parempaa.

Vierailija
10/52 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Oisko jossain Ylen sivuilla? Minulle ainakin Ylen insta-syöte tarjosi tätä juttua jo päivällä. Sattumalta osui TV auki niin että osan dokumentista näin.

Vierailija
11/52 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luuletko sinä ettei jokaista muutakin ole kiusattu jossain vaiheessa? Siitä vaan täytyy päästä yli. Joko itse tai terapian avulla. En usko ,että löytyy ihmistä, jolla ei olisi vaikeuksia ja vastusta elämässään ollut, mutta niistä täytyy vaan selvitä.

Ikävä kyllä kun lapsia niin niistä täytyy pitää huolta ja kasvattaa. Tuossa sekä äiti että lapset oli samanlaisia ikäviä narisijoita. Ei tarvitse ihmetellä mistä lapset on mallin saaneet.

Onhan se kuitenkin kivempaa ja helpompaa syyttää yhteiskuntaa ja toisia ihmisiä kuin nostaa se perse penkistä ja tehdä elämästään itse parempaa.

Jokainen luu olevansa uniikki lumihiutale ja keksineensä sivullisuuden tunteen ja Weltschmertzin ihan itse. Esim. maailmankirjallisuuden klassikkojen lukeminen paljastaa ettei mitään uutta auringon alla.

Vierailija
12/52 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jokainen luulee olevansa uniikki lumihiutale ja keksineensä sivullisuuden tunteen ja Weltschmertzin ihan itse. Esim. maailmankirjallisuuden klassikkojen lukeminen paljastaa ettei mitään uutta auringon alla. korjattu

Vierailija
13/52 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Surullista, tunnistin itseni kiusatussa tytössä, kun kaikki pelottaa ja kotia pitää jäädä turvaan.

Kolmen äiti

Vierailija
14/52 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tytön tanssi siinä lopussa oli hauska ja kauniskin.

Vierailija
15/52 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Oisko jossain Ylen sivuilla? Minulle ainakin Ylen insta-syöte tarjosi tätä juttua jo päivällä. Sattumalta osui TV auki niin että osan dokumentista näin.

https://yle.fi/uutiset/3-11751834

Vierailija
16/52 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamalla pienellä jutulla nämä dokumentin ihmiset saisivat nostettua elämänlaatuaan.

- liikunta ja itsensä hoitaminen

- hakeutuminen ihmisten pariin mm. harrastusten kautta

-itsensä kehittäminen itseä kiinnostavilla asioilla.

Varmasti olo edes vähän kohenisi. Itse voi tehdä paljon. Vai onko parempi jäädä odottamaan jotain, ”joka tulee ja pelastaa”? Tietysti kaikilla ei ole voimia toimia itse riittävän paljon.

Vierailija
17/52 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Mikset laittanut tallennukselle, olisit nähnyt koko ohjelman...

Vierailija
18/52 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä2108 kirjoitti:

Mikset laittanut tallennukselle, olisit nähnyt koko ohjelman...

Areenasta löytyy yhä. Katson parhaillaan

https://areena.yle.fi/1-50386818

Vierailija
19/52 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaamea sotku tuon yksinhuoltajaäidin kodissa......... oksetti nähdä pottatuoli keskellä olkkarin lattiaa ja wc-paperirulla sohvapöydän välikössä. Yök. Veikkaan, että hänen mielentilansa kohenisi jo sillä, että saisi kämpän siistiksi.

Vierailija
20/52 |
16.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaamea sotku tuon yksinhuoltajaäidin kodissa......... oksetti nähdä pottatuoli keskellä olkkarin lattiaa ja wc-paperirulla sohvapöydän välikössä. Yök. Veikkaan, että hänen mielentilansa kohenisi jo sillä, että saisi kämpän siistiksi.

Antaa todella ruusuisen kuvan lapsiperhearjesta. Juuei ikinä lapsia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kuusi kaksi