Onko kenelläkään ihanteena/haaveena vuosien seurustelu ennen seksiä?
Tuli mieleen toisesta ketjusta, jossa kirjoiteltiin siitä, että ei liian pian seksiä. Kuinka monen mkielestä ihanne olisi se, että voitaisiin olla useita vuosia yhdessä ilman seksiä, ensisuudelmakin ehkä vasta vuoden päästä seurustelun aloittamisesta?
Kommentit (27)
Mulla oli sellainen haave 16-vuotiaana. Nykyään haaveilen kuukauden seurustelusta ennen seksiä.
N40
Ei vuosien, mutta kuukausien ehdottomasti. Parhainta olisi tutustua ensin kavereina, jotta oppisi oikeasti tuntemaan, millainen toinen on ihmisenä.
Seksihän on hauskaa , kivaa ja voimaannuttavaa kun sitä tehdään yhteisestä sopimuksesta. Miksi pihdata, aikuiset ihmiset.
Kyllä. Olin 16v ja poika 18v kun alettiin seurustelemaan. Vuotta myöhemmin kihloihin ja siitä vuoden päästä avioliittoon. Olimme neitsyeitä kumpikin, eikä hääyönä osattu tehdä paljon mitään. Siitä se kuitenkin lähti ja kolmen kuukauden harjoittelun jälkeen tulin raskaaksi. Meillä on kolme lasta ja pitkä uskollinen avioliitto. ps. Emme ole lestoja.
En vuosia jaksaisi seurustella ilman seksiä. Muutaman kuukauden kyllä. Ilman pusuttelua en kovin kauaa. Mulla on ihan tarpeeksi miehiä jo kaverina.