Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kenelläkään ihanteena/haaveena vuosien seurustelu ennen seksiä?

Vierailija
15.04.2021 |

Tuli mieleen toisesta ketjusta, jossa kirjoiteltiin siitä, että ei liian pian seksiä. Kuinka monen mkielestä ihanne olisi se, että voitaisiin olla useita vuosia yhdessä ilman seksiä, ensisuudelmakin ehkä vasta vuoden päästä seurustelun aloittamisesta?

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En vuosia jaksaisi seurustella ilman seksiä. Muutaman kuukauden kyllä. Ilman pusuttelua en kovin kauaa. Mulla on ihan tarpeeksi miehiä jo kaverina.

Vierailija
22/27 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla oli sellainen haave 16-vuotiaana. Nykyään haaveilen kuukauden seurustelusta ennen seksiä.

N40

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siinä ei olisi mitään järkeö

Vierailija
24/27 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei.

Vierailija
25/27 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vuosien, mutta kuukausien ehdottomasti. Parhainta olisi tutustua ensin kavereina, jotta oppisi oikeasti tuntemaan, millainen toinen on ihmisenä.

Vierailija
26/27 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksihän on hauskaa , kivaa ja voimaannuttavaa kun sitä tehdään yhteisestä sopimuksesta. Miksi pihdata, aikuiset ihmiset.

Vierailija
27/27 |
28.03.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Olin 16v ja poika 18v kun alettiin seurustelemaan. Vuotta myöhemmin kihloihin ja siitä vuoden päästä avioliittoon. Olimme neitsyeitä kumpikin, eikä hääyönä osattu tehdä paljon mitään. Siitä se kuitenkin lähti ja kolmen kuukauden harjoittelun jälkeen tulin raskaaksi. Meillä on kolme lasta ja pitkä uskollinen avioliitto. ps. Emme ole lestoja.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yhdeksän kaksi