Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vau kylläpäs oli kivaa soittaa bändin treenikämpällä, soitin bassoa! T nainen 46v

Vierailija
15.04.2021 |

Vaikee keksiä energisoivampaa touhua! Ja juomia pitää tietysti olla mukana

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Montaako sointua soitit?

Ihan näin muusikoiden kesken, bassolla ei soiteta sointuja, vaan säveliä. Jos et ymmärrä, ja tahdot ymmärtää, googlaa "sointu" ja "sävel".

Et taida olla kovin kaksinen muusikko saati etevä basisisti, jos luulet ettei bassolla voi soittaa sointuja ja sillä täytyy soittaa pelkkiä säveliä. Ehkä jotain AC/DC:tä tai muuta perusrokkia soittavassa coverbändissä pärjää jos pystyy rytmissä yhtä kieltä näppäilemään. Onnea uralle!

Se on sitten jo jazzia jos bassolla soittaa sointuja

Ap

No melkein, kyllä bluesissa ja rockissakin bassolinjoja maustetaan lisäsävelin.

Vierailija
22/29 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ompa nyt ihmeellistä. Ikiteinit soittelee ja vetää kaljaa tupakansavussa jossain kämyisessä kämpässä. Niin kadehdittavaa että oon vihreä. Not.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kateellinen,haluaisin osata soittaa tai laulaa, mutta perheessä ei mitään nuihin viittavaa,eikä välitetty, koulussa oli mitä oli  ,sielläkään ei menny hyvin nuiden osalta.

Vierailija
24/29 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko sulla violetiksi värjätty kananpersetukka, ja yhtä kokoa liian pienet nahkahousut?

Vierailija
25/29 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko sulla violetiksi värjätty kananpersetukka, ja yhtä kokoa liian pienet nahkahousut?

Ei oo. Maantienvärinen luonnonkihara ja farkut.

Ap

Vierailija
26/29 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kateellinen,haluaisin osata soittaa tai laulaa, mutta perheessä ei mitään nuihin viittavaa,eikä välitetty, koulussa oli mitä oli  ,sielläkään ei menny hyvin nuiden osalta.

Mulla on musiikkikoulusta pianotaustaa lapsena. Oon opetellu vasta aikuisena soittaa kitarasointuja ja bassoa, kipinä syttyi Viking Linella Guitar Herota pelatessa..

Ja hyvin menee! Ainakin kun on tarpeeksi viinaa ja taitavia soittokavereita!

Ap

Vierailija
27/29 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tajua näitä ikäviä kommentteja. Mitä sitten jos joku "ikiteini" vetää viinaa treenikämpällä ja hengailee, jos niillä on siellä kivaa. Ei vahingoita ketään, tee kenestäkään paskempaa ihmistä tai varsinkaan ole keneltäkään pois.

Kuin ei myöskään suostumuksellinen seksi tai tietynlaiset vaatteet.

Hyvä vaan jos on löytänyt hauskaa tekemistä itselleen.

Vierailija
28/29 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soittavat mimmit on kyl hot.

T, kitaristi

Vierailija
29/29 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antaa palstalaisten vihata. Yhdessä soittaminen on uskomattoman siistiä, oli kyseessä miten kämänen treenikämppä tahansa. Ja oli soittaja kuinka juntti tai juoppo vain, niin ei sillä ole väliä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme neljä