Vau kylläpäs oli kivaa soittaa bändin treenikämpällä, soitin bassoa! T nainen 46v
Vaikee keksiä energisoivampaa touhua! Ja juomia pitää tietysti olla mukana
Kommentit (29)
Ompa nyt ihmeellistä. Ikiteinit soittelee ja vetää kaljaa tupakansavussa jossain kämyisessä kämpässä. Niin kadehdittavaa että oon vihreä. Not.
Olen kateellinen,haluaisin osata soittaa tai laulaa, mutta perheessä ei mitään nuihin viittavaa,eikä välitetty, koulussa oli mitä oli ,sielläkään ei menny hyvin nuiden osalta.
Onko sulla violetiksi värjätty kananpersetukka, ja yhtä kokoa liian pienet nahkahousut?
Vierailija kirjoitti:
Onko sulla violetiksi värjätty kananpersetukka, ja yhtä kokoa liian pienet nahkahousut?
Ei oo. Maantienvärinen luonnonkihara ja farkut.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Olen kateellinen,haluaisin osata soittaa tai laulaa, mutta perheessä ei mitään nuihin viittavaa,eikä välitetty, koulussa oli mitä oli ,sielläkään ei menny hyvin nuiden osalta.
Mulla on musiikkikoulusta pianotaustaa lapsena. Oon opetellu vasta aikuisena soittaa kitarasointuja ja bassoa, kipinä syttyi Viking Linella Guitar Herota pelatessa..
Ja hyvin menee! Ainakin kun on tarpeeksi viinaa ja taitavia soittokavereita!
Ap
En tajua näitä ikäviä kommentteja. Mitä sitten jos joku "ikiteini" vetää viinaa treenikämpällä ja hengailee, jos niillä on siellä kivaa. Ei vahingoita ketään, tee kenestäkään paskempaa ihmistä tai varsinkaan ole keneltäkään pois.
Kuin ei myöskään suostumuksellinen seksi tai tietynlaiset vaatteet.
Hyvä vaan jos on löytänyt hauskaa tekemistä itselleen.
Soittavat mimmit on kyl hot.
T, kitaristi
Antaa palstalaisten vihata. Yhdessä soittaminen on uskomattoman siistiä, oli kyseessä miten kämänen treenikämppä tahansa. Ja oli soittaja kuinka juntti tai juoppo vain, niin ei sillä ole väliä.
No melkein, kyllä bluesissa ja rockissakin bassolinjoja maustetaan lisäsävelin.