Miten joku voi olla niin huomionkipeä että ruikuttaa asiasta kun asiasta lehdessä
Ja varmaan vielä liioittelee asioita.
https://www.iltalehti.fi/terveysuutiset/a/9155f541-d20c-42ee-b695-ff4aa…
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/1d99b8b0-fa3d-4496-b42d-5ee253d7b0cd
Kommentit (2)
Joni-nimeä käyttänyt mies laittoi viestiä ja kertoi, että haluaisi ostaa myynnissä olevan maton.
Sovitusti perjantaina "Joni” ja tuntematon nainen saapuivat Jasmin Niemen, 24, kotiovelle. He tervehtivät, ja raha ja matto vaihtoivat omistajaa.
Se oli porilaiselle Niemelle ihan tavallinen kauppa Tori.fi-palvelun kautta.
Samana iltana Niemi sai jälleen ”Jonilta” viestin Torin viestipalvelussa. Mies kertoi Niemen olevan kaunis ja kysyi, onko hän sinkku. Niemi valehteli seurustelevansa, ja mies hiljeni.
Seuraavana päivänä Niemi sai yllättäen mieheltä viestin Instagramissa. Niemi oli esiintynyt Tori.fi:ssä vain etunimellään, ja hän arvelee miehen katsoneen hänen nimensä postiluukusta myyntireissulla.
– Hän kertoi olevansa rakastunut minuun ja kysyi, voidaanko tavata, olen hänen unelmiensa nainen, Niemi kertoo viesteistä.
Niemi sanoi, ettei ole kiinnostunut, ja esti miehen käyttäjätilin.
Mies teki uuden tilin ja viestejä tuli lisää. ”Ajattelin sua viime yönä”, ”please olen rakastunut sinuun”, mies kirjoitti.
Sitten hän sanoi tulevansa kello 12.30 tapaamaan Niemeä.
– Minun piti lähteä juuri silloin kotoa. Kun olin alhaalla, tunnistin auton, hän kurvasi siihen ja meni alaovelle kai soittamaan summeria. Ehdin onneksi livahtaa, ja hän ei nähnyt minua.
Niemi soitti äidilleen ja he puhuivat vähän aikaa puhelimessa varmistaakseen, että Niemi oli turvassa.
Järkytys
Niemi laittoi miehelle viestin, jossa kertoi ilmoittavansa poliisille, jos mies ei lopeta. Sen jälkeen mies ei ole ollut yhteydessä, ja uusilta Instagram-tileiltä ei ole tullut viestejä.
– Suoraan sanottuna olin aika järkyttynyt, että hän oikeasti yritti tulla kotiini, Niemi sanoo.
Hän on helpottunut, ettei viestejä ei ole viikonlopun jälkeen tullut.
– Silti kieltämättä on sellainen fiilis, kun lähtee kotoa, että mitä jos hän onkin tuolla kyttäämässä?
Niemi on tehnyt useita kauppoja Tori-palvelun kautta, ja aiemmin hänellä ei ole ollut minkäänlaisia ongelmia.
Ostajat ovat ennenkin tulleet hakemaan tavaran hänen kotioveltaan kerrostalossa. Niemi asuu yksin.
Nyt Niemi ajattelee, ettei enää pyydä ostajia kotiovelle asti, vaan tekee kaupat katutasossa tai kauempana kodista.
Niemi aikoo raportoida tapahtuneesta Tori.fi:lle.
Voitko kopsata tokan jutun tänne kiitos?