Näin tänään myymälävarkauden
Astuin kauppaan, jossa on sisäänmeno-ovi erillään ulosmeno-ovesta. Näin, kuinka heti sisäänkäynnin lähellä nainen laittoi kassiinsa shampoopullon ja meni sitten sisäänmeno-ovesta ulos. Se aukaisumekanismihan toimii vain sisään tullessa, mutta hän siis poistui minun ovenaukaisulla. En tiedä, paljonko tavaraa nainen oli kassiinsa jo ehtinyt kerätä.
Olisitteko maininneet myymälävarkaasta myyjälle tms.?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Kiinniotto-oikeus. Oisit kampannut katuun.
En mä ois ehtinyt, kun mun aivot prosessoi vasta ehkä n. 1 sekunnin päästä, mitä just tapahtui. Eli varas oli jo ulkona ja meikä kaupassa.
Ja en kyllä ois muussakaan tapauksessa käynyt häneen käsiksi. En viitsi ottaa turpiin tai saada puukosta joltain random tyypiltä.
Taisi tulla tarpeeseen se shampoo.
Kaupassa on kamerat. Näistä jää helposti kii, varsinkin kun nää tyypit yleensä on jäänyt ennenkin näistä samoista asioista jopa samassa liikkeessä useasti kii.. Myyjät ei turvallisuus syistä sais lähteä perään, saati asiakkaan kannata. Ihmiset voi olla miten hulluja tahansa, vaikka puukottaa kun menee puuttuu asiaan.
Vierailija kirjoitti:
Taisi tulla tarpeeseen se shampoo.
Kauppojen työntekijät varmaan tunnistaa jo semmoiset varkaat, jotka käyvät useammin "ostoksilla". Joskushan voi ihan oikeesti olla semmoinen tilanne, että kaapissa ei oo yhtään mitään, ja shampoo ja jotain ruokaa on pakko saada. Mut mulla ainakin ois tosi korkee kynnys mennä pöllimään kaupasta.
Sun tilassa mä varmaan olisin mennyt lukkoon.
En minä tietäisi miten pitäisi toimia. Ikinä niitä kauppojen henkilökuntaa ei ole läsnä kun niitä tarvitaan.
Oon minäkin nähnyt pari kertaa myymälävarkauksia ja vartijat saaneet molemmilla kerroilla varkaan kiinni.
Ei kannata varkaus. Pahalla on paskanen loppu.
Mitä välii? Maksava asiakas maksaa hävikin korkeampina hintoina. Saan vielä hyvän mielen koska sua vtuttaa.
Terv. Rosvo
Mites ky valtio ryöstää sut joka päivä. Pelottaako sekin?
Vierailija kirjoitti:
Sopii yrittää tukari. Siinä låhtee mammalta leuka sijoiltaan, kun tulet väliin minun ottaessa juoksubissejä.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lähettää nainen tekemään se homma. Piilottaa pikkuhousuihin saaliin, koska se on NoNo-zone, ei saa kukaan tulla käpelöimään.
Joo, koska shampoopullothan tunnetusti mahtuu naisten pikkuhousuihin.
Vastaavassa tapauksessa raahasin näpistelijän tavaroineen takaisin liikkeeseen niskaotteella. Rosvot kiinni, sanoi jo Veikko Vennamokin. Näissä ketjuissa vaan taitaa olla aika paljon rikollisuuden suojelijoita, ainakin silloin, kun rötös ei koske häntä itseään.
Oliko kantis vai vierailevia tähtiä. Ymmärteekseni suomalaiset naiset varastelevat todella harvoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa lähettää nainen tekemään se homma. Piilottaa pikkuhousuihin saaliin, koska se on NoNo-zone, ei saa kukaan tulla käpelöimään.
Joo, koska shampoopullothan tunnetusti mahtuu naisten pikkuhousuihin.
No jos ei sinne, niin ainakin XL-mamman rintaliiveihin.
Vierailija kirjoitti:
Mites ky valtio ryöstää sut joka päivä. Pelottaako sekin?
No siis ei tuo myymälävaras mua pelottanut, jos sitä tarkoitit.
Eikä valtiokaan pelota. Oon saanut siltä tosi hyvän varhaiskasvatuksen, koulutuksen, sairaanhoidon ja rutosti opintotukea. Plus infrastruktuurin. Ja paljon muuta. Suomessa/Euroopassa on toki epäkohtia, mutta moni asia on pirun hyvin, ja valtio ei todellakaan ryöstä mua. :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sopii yrittää tukari. Siinä låhtee mammalta leuka sijoiltaan, kun tulet väliin minun ottaessa juoksubissejä.
Tainnut tulla pari iskua liikaa suojauksen läpi päähän, kun ei tuo vihanhallinta enää toimi? Aivosairauksissa yleistä.
Vierailija kirjoitti:
Naiset usein piilottaa shampoo pullon pim ppiin, koska sieltä ei saa tutkia.
Saapas.
Hänet saadaan kyllä vielä kiinni, tunnistetaan puhtaista hiuksista : )
Meidän myymälässä käy näppäreitä päivittäin. Romaneja, narkkeja, apinoita, pentuja ja vanhuksia.