Olen maskiton ja kun käyn kaupassa
Tuntuu kuin olisin istuva ankka. Kaikki ihmiset tuntuu paheksuvan minua ja voisivat hyvinkin jopa käydä väkijoukoin kimppuuni ja vahingoittaa minua pahasti :(
Niin uhkaava ilmapiiri siellä vaan on.
Kommentit (10)
Provohan tämä.
Kukaan ei reagoi mitenkään. Se on todellisuus.
Jos jotain niin katsoo positiivisessa mielessä, että tuo on rohkea.
Kuvittelet vaan. En ole kertaakaan käyttänyt, eikä kukaan ole sanonut mitään.
Minulle taas maskiton näyttäytyy uhkaavana, joten väistän niin hyvin kuin voin ja juoksen suunnilleen karkuun. Ja toivon ettei esim. kassajonossa perässäni ole maskiton. Edellä olijan pystyy onneksi valikoimaan
Vierailija kirjoitti:
Provohan tämä.
Kukaan ei reagoi mitenkään. Se on todellisuus.
Jos jotain niin katsoo positiivisessa mielessä, että tuo on rohkea.
Näin ainakin Helsingissä. Vuosi sitten keväällä näkyi metrossa silmät viiruna tuijottavavia täti-ihmisiä, mutta nekin ovat näköjään väsyneet asennekasvattamiseen.
Maskit eivät estä koronaviruksen leviämistä.
Siinä. Se on kommenttini.
Samaan aikaan USA:ssa tapahtuvaa:
Fauci "ei ole varma", miksi Texasissa ei ole COVID-tapausten nousua kasvosuojuspakon poistumisen jälkeen
https://nypost.com/2021/04/10/fauci-not-sure-why-texas-doesnt-have-covi…
Texasissa on kulunut noin viisi viikkoa maskipakon poistamisesta, eikä COVID-19-tapausten räjähdys ole vielä tapahtunut.
Tohtori Anthony Fauci ei osaa selittää sitä.
"En ole oikeastaan aivan varma", hän kertoi MSNBC:lle tällä viikolla.
Aika hymyillyttävää lukea tätä.
Suomi onkin nyt alkanut panikoimaan, että oliko tämä kaikki turhaa. Floridassa Disney World on jo jonkin aikaa viihdyttänyt ihmisiä, no problemo!
Jännästi tavalliset ihmiset vielä miettivät maskin käyttämistä, vaikka eivät tarvitse sitä työnsä puolesta tehdä. 10min reissu kauppaan on ihan yksi paskan hailee käytätkö maskia vai et.
Niin siellä ovella on kaikissa kaupoissa KÄYTÄ MASKIA -suositus
Vierailija kirjoitti:
Maskit eivät estä koronaviruksen leviämistä.
Siinä. Se on kommenttini.
Jep. Esim. sairaalassa ja hammashuollossa käyttävät niitä siksi että asiakas ei huomaa sitä inhoreaktiota , joka hoitajan/ lääkärin aina valtaa heitä tutkiessaan.
eri paikoissa ollut häiriköiviä ennen koronaakin. mikäli konkreettisia tilanteita; ja maski juoksee karkuun häiriköidyttyään hysteerisesti, lähde perään ja katso sen paniikkisia silmämunia..