Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs mieltä te olette?

14.08.2006 |

Ajattelin kysästä teiltä mitä mieltä olette? Ensimmäinen clomi kuuri menossa ja tänään oltu ultrassa. Löyty yksi " johtofollikkeli" 13,4mm joten onko peli pelattu kun kp:kin jo 13? Minusta sen pitäisi olla jo tässä vaiheessa kiertoa isompi? Jotenkin vain sellainen tunne että sitä ovulaatioita ei tässäkään kuussa ole. Taustalla minulla 2 vuotta toisen lapsen yritystä ja 2 km. Munasarjat pco tyyppiset. Onko clomeilla kierto yleensä 28 päivää? Miten teillä pco:laisilla clomit ovat vaikuttaneet kun niitä pieni rakkuloita kehittyy muutenkin meillä paljon?

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lähtipä edellinen viesti vähän aikaisin.. uusi yritys;) Mulla sama vaiva, eli pco. klomeilla mullakin follit ei kasvanu tarpeeks ja sitten lopahti ennen irtoomista, eli ei ovulaatiota. Tai itseasiassa yhdellä tabulla ei tapahtunut mitään, tupla-annoksella tapahtui jotain, muttei siis tarpeeksi siltikään.. Myös limakalvoo ohensi!!

Ei se kierto ollut ainakaan mulla mikään tarkka 28 pv clomeilla, pidempi oli, mutten muista tarkkaan. En tiedä varm,aksi, mutta voisin kuvitella, että tuostakin follista voi vielä jotain kehittyä, jos nyt vaan jatkaa hiukan kasvamista ja sitten irtoaa?! mutten tosiaan ole mikään asiantuntija..?

Meillä tulosta tuli ovulaation induktiolla. Meillä oli pistettävät puregon ja pregnyl lääkkeenä (samoja lääkkeitä käytetään mm. ivf:ssä, mutta tietty isompia annoksia, kun halutaan paljon rakkuloita) Tosiaan äärimmäisen varovainen joutu oleen lääkemäärien kanssa, ettei vaan lähde ne kaikki rakkulat sieltä kasvamaan.. Ei ole siis mikään ihan simppeli homma niiden lääkemäärien kanssa, kun pienellä annoksella ei tapahdu mitään ja hiukan suuremmalla meinaa tulla jo useampia. Kun sitten sopiva lääkemäärä löytyi ja tuloksena vihdoin ovulaatio, niin raskaus alkoikin sitten heti ja nyt mennäänkin jo loppusuoralla :)

Tsemppiä sinne, ja toivottavasti ovis saadaan aikaiseksi :)

Vierailija
2/4 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

niin ja lisään vielä edelliseen, että meilläkin 2xkm takana, ennen kuin tämä onnistui! uskon, että onnistumisen taika oli juuri siinä, että lääkkeet tukivat niin paljon paremmin raskautta alussa, kuin mitä olisi ollut ihan luomuna?! Tsemppiä vielä, toivottavasti pian onnistuu!!!

-sama-

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

tais olla johtofollikkeli kp 14 18 mm ja seuraava 17 mm. Tuona kertana kun ultrattiin, nuo molemmat irtosi (tunsin selvästi irtoamisen molemmilta puolilta) kp 16. Kahdessa seuraavassa clomikierrossa ilmeisesti kypsynyt vain yksi, tai sitten useampi, mutta samalla puolella. Mulla kierrot ollu clomeilla 29 - 30 päivää. Söin clomeja kp 3 -7.

Vierailija
4/4 |
15.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla melko samanlainen tilanne kun Marlisilla. Mullakin pco ja esikoista yritettiin 3v. Clomeilla ei saatu ovulalatiota aikaan, vaikka annosta kasvatettiin. Mulla oheni kohdun limakalvo lopulta niin ohueksi ettei ollut MITÄÄN mahkuja raskautua (kp12 limakalvon paksuus 3mm!). Vaihdettiin pistettävään menogoniin ja alkoi tapahtua, tosin aika hitaasti follikkelit kasvoi silläkin... Lopulta saatiin vauva luomusti ja nyt odotan toista luomuihmettä!! :)