Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos tanssitte yksin kotona....

Vierailija
14.04.2021 |

niin millaiseen musiikkiin ja miten kuvailisitte tanssintaanne?

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunteen mukaan, draivilla

Femme like you

Footloose

Lara Fabian

Marc Anthony

Vierailija
2/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy tsekata tuo Femme like you, en ole aiemmin kuullutkaan. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yleensä jotain poppia jotai syntikkamusaa.

-Blondie

-Depeche Mode

-Suede

-Bloodhound Gang

Yms

Tanssityyli on jotain transsista heiluttaa ja itsensä koskettelua.

Mies 32v

Vierailija
4/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista mörkömusaa

Vierailija
5/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sellaista mörkömusaa

Tanssitko sitä silleen aggressiivisesti, mikä voi olla myös vapauttavaa? Mooshaat ja niin poispäin? 

Vierailija
6/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Leo Moracchiolin musiikin tahdissa joraisin peilin edessä tai jotakin vastaavanlaista.

Tätä ei ole ollenkaan noloo myöntää, sillä anonyymisyys. Peilissä niin esitän olevani rokkari. Ei ole ainoastaan teinityttöjen harrastus.

Vierailija
7/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lattareita tai rokkia!

Vierailija
8/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Balettia klassisen tahtiin.

Vierailija
9/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilman musiikkia

Vierailija
10/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dance. Keski-ikäisen, keskipituisen naisen keskivartaloheilumista, jalkojen askellus ja eksoottisia käsiliikkeitä välillä. Kuulokkeet korvilla ja kuvittelee laihtuvansa, ehkä joskus laihtuukin.

Vierailija
11/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pulp, ABBA, Primal Scream, Depeche...

Vierailija
12/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli tämä ei ole vain naisten juttu, miehet ilmaisevat myös itseään vapaan tanssimisen kautta. Uskon että vapaa tanssinta ilmentää Jotain ihmisestä, se tulee sisältä. Siinä liikutaan siten miltä tuntuu, ei sääntöjä, ja kun ei muita ihmisiä, se on puhdasta katseilta ja vaikuttamiselta. 

Vierailija
13/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lattareita tai rokkia!

hiphopabsia hevin tahdissa.jep olen vanha

Vierailija
14/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tällä hetkellä aamun ensimmäinen tanssi on Northern Soulia, ei tosin kovin rajuilla liikkeillä (olen vanha), lounasaikaan Dancehallia että istumisesta jäykkä alaselkä ja pkarat saavat kyytiä ja töiden jälkeen on ollut Punkia, jonka voi sitten ottaa hiukan irtonaisemmin. Haen kappaleet Youtubesta, eikä samaa kahta kertaa.

Vierailija
15/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaaka mambo

Vierailija
16/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli tämä ei ole vain naisten juttu, miehet ilmaisevat myös itseään vapaan tanssimisen kautta. Uskon että vapaa tanssinta ilmentää Jotain ihmisestä, se tulee sisältä. Siinä liikutaan siten miltä tuntuu, ei sääntöjä, ja kun ei muita ihmisiä, se on puhdasta katseilta ja vaikuttamiselta. 

Mä oon toi Moracchiolin musiikin tahdissa tanssiva ja jonkinlaisessa sokerihumalassa vain tulee tanssittua. Mieli on silloin mielikuvituksen varassa täysin.

Vierailija
17/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tällä hetkellä aamun ensimmäinen tanssi on Northern Soulia, ei tosin kovin rajuilla liikkeillä (olen vanha), lounasaikaan Dancehallia että istumisesta jäykkä alaselkä ja pkarat saavat kyytiä ja töiden jälkeen on ollut Punkia, jonka voi sitten ottaa hiukan irtonaisemmin. Haen kappaleet Youtubesta, eikä samaa kahta kertaa.

Täytyy googlata Northern Soul, millaista onkaan. Tanssiminen kyllä irroittaa aika kivasti paikkoja, tulee koko kropalle liikettä. Mulla kanssa Youtube käytössä.

Vierailija
18/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lattareita tai rokkia!

hiphopabsia hevin tahdissa.jep olen vanha

Energia on iätöntä. :) 

Vierailija
19/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon toi Moracchiolin musiikin tahdissa tanssiva ja jonkinlaisessa sokerihumalassa vain tulee tanssittua. Mieli on silloin mielikuvituksen varassa täysin.

Tämäkin menee googlaukseen tai youtubetukseen. Hyvin sanottu, mielikuvituksen varassa, niinpä. Ja aistimusten ja energian. Okei keksin jatkoa, mielikuvituksen varassa. :D :D

Vierailija
20/29 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sergio Mendesin Magalenha