Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelle sopii tämä väri? Tai minkä tyyppiselle?

Vierailija
14.04.2021 |

https://www2.hm.com/fi_fi/productpage.0929319004.html

Ostin tuon takin ja tuossa värissä. On beigen ja vaal.pun. yhdistelmä. En nyt tiedä sopiiko itselleni tämä väri. Mulla on sama trenssi beigenä. Mutta halusin kokeilla tätä beigen ja vaal.pun. yhdistelmää. Onko tuo hankala väri?

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalevialevi kirjoitti:

Sopii kelle vain. 

Itseasiassa e kenellekään, imee tehokkaasti värin kaikilta ihotyypeiltä, jopa ruskettunut on kalvakka tuon värin kanssa.

Mulle kävi just noin....iho liian saman sävyinen takin kanssa. Taidan palauttaa...

Ap

Vierailija
22/32 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä mikä tyyppi oon. Mutta vaalean maantien väriset hiukset luonnostaan, iho ehkä hieman kellertävän punainen. Silmät on kyllä viileän väriset eli harmaan siniset. Veikkaisin kesää. Eli periaatteessa pitäisi sopia..

Ap

Jos ihossasi on kellertävä pohjaväri olet kevät tai syksy, jos pohjaväri on viileä, olet kesä tai talvi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en tiedä mikä tyyppi oon. Mutta vaalean maantien väriset hiukset luonnostaan, iho ehkä hieman kellertävän punainen. Silmät on kyllä viileän väriset eli harmaan siniset. Veikkaisin kesää. Eli periaatteessa pitäisi sopia..

Ap

Jos ihossasi on kellertävä pohjaväri olet kevät tai syksy, jos pohjaväri on viileä, olet kesä tai talvi.

Syksy en ainakaan ole. Ei sovi sinapin värit. Oon luullut että kesällä on myös kellertävä pohjaväri? Kevään väreistä taas en yhtään perusta. Ei ole koskaan muodissa.

Ap

Vierailija
24/32 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pehmeä keväinen väri. Vaatii ehkä voimakkaampia värejä muihin vaatteisiin.

Vierailija
25/32 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatii värikkään huivin.

Vierailija
26/32 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pue takki päällesi ja katso peilistä. Sillähän sen näkee, sopiiko väri sinulle vai ei.

Vierailija
27/32 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kammo väri

Vierailija
28/32 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meghanille!

Vierailija
29/32 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Syksy en ainakaan ole. Ei sovi sinapin värit. Oon luullut että kesällä on myös kellertävä pohjaväri? Kevään väreistä taas en yhtään perusta. Ei ole koskaan muodissa.

Ap

Miten olet tähän mennessä onnistunut ostamaan yhtäkään vaatekappaletta, jos nyt on näin vaikeaa?

Vierailija
30/32 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanoisin että yleisesti ottaen tuo ei ole vaikea väri jos sen saa pysymään puhtaana, mieltymykset ovat asia erikseen. Minut tunnetaan pettämättömästä värisilmästä.

Vierailija
31/32 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa, mikä vaikuttaa, on sun ihosi sävy. Ja sitä ei täältä kukaan näe. Onko ihosi pohjasävy viileä vai lämmin, neutraali vai kenties oliivi? Nuo kesä/syksy-kuvaukset on vähän harhaanjohtavia. Esim. sillä, miten vaaleat tai tummat hiukset on tai mikä on silmien väri, ei ole väliä; tai no siinä merkityksessä on, että saman värin vastaavasta sävystä voi toiselle passata vaaleampi, toiselle tummempi versio. Mulla esimerkiksi on hyvin vaalea iho enkä rusketu juurikaan, mutta mulle passaa yllättävän hyvin juuri syksyn värit ja siihen vaikuttaa ihon lämmin melkein kullanoliivihtava pohjasävy. Epäimartelevinta mitä voin itselleni päälle pukea on jokin vaate, joka ei tummuusasteeltaan erotu mun ihostani, mutta on pohjasävyltään ristiriidassa mun ihoni kanssa. Siitä tulee kalvakka, sävytön kokonaisvaikutelma. Toisaalta vaaleudestani huolimatta mulle saattaa passata yllättävän tummakin vaate, kunhan sävy on riittävän lämmin mutta pehmeä yhtä aikaa.

Joten: katso sinne peiliin. :)

Vierailija
32/32 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ainoa, mikä vaikuttaa, on sun ihosi sävy. Ja sitä ei täältä kukaan näe. Onko ihosi pohjasävy viileä vai lämmin, neutraali vai kenties oliivi? Nuo kesä/syksy-kuvaukset on vähän harhaanjohtavia. Esim. sillä, miten vaaleat tai tummat hiukset on tai mikä on silmien väri, ei ole väliä; tai no siinä merkityksessä on, että saman värin vastaavasta sävystä voi toiselle passata vaaleampi, toiselle tummempi versio. Mulla esimerkiksi on hyvin vaalea iho enkä rusketu juurikaan, mutta mulle passaa yllättävän hyvin juuri syksyn värit ja siihen vaikuttaa ihon lämmin melkein kullanoliivihtava pohjasävy. Epäimartelevinta mitä voin itselleni päälle pukea on jokin vaate, joka ei tummuusasteeltaan erotu mun ihostani, mutta on pohjasävyltään ristiriidassa mun ihoni kanssa. Siitä tulee kalvakka, sävytön kokonaisvaikutelma. Toisaalta vaaleudestani huolimatta mulle saattaa passata yllättävän tummakin vaate, kunhan sävy on riittävän lämmin mutta pehmeä yhtä aikaa.

Joten: katso sinne peiliin. :)

Omasta mielestä iho on vaalea kellertävä kun vertaa valkoista paperia kaulan sävyyn. Sisarukseni haukkui pienenä minua kiinalaiseksi, omaan vielä suomalaiset hieman vinohkot silmät. Myös ranteen sisäosa on vaalea kellertävä. Meikkivoide joka sopii on Loreal w3

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kaksi kaksi