Lue keskustelun säännöt.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Alue: Aihe vapaa
Voiko ministerinä käyttää omaa autoa?
14.04.2021 |
On paljonkin ihmisiä jotka omistavat hienomman auton kuin mitä ministerit saavat työkäyttöön. Voiko se kuski ajaa sitä omaa autoa?
Kommentit (3)
Miksi omaa autoa, kun voi istua mustan Audin takapenkillä? Vasemmistolle vielä vinkkinä, että siellä saa istua pikku hönössäkin.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Ei voi. Mutta ministeri voi aika vapaasti ajella omalla autolla itse myös liikennesääntöjen vastaisesti vrt. P Haavisto
Voiko sillä omalla autolla sitten itse ajaa?
Alue: Aihe vapaa
Ei voi. Mutta ministeri voi aika vapaasti ajella omalla autolla itse myös liikennesääntöjen vastaisesti vrt. P Haavisto