Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Perusterveiden viisikymppisten rokotukset alkavat jo vappuna – näin rokotukset etenevät eri kaupungeissa

Vierailija
14.04.2021 |

Perusterveiden viisikymppisten rokotukset alkavat jo vappuna – näin rokotukset etenevät eri kaupungeissa

Koronarokotuksissa tullaan 10 vuoden ikäluokka alaspäin aina noin kahden viikon välein.
https://www.is.fi/kotimaa/art-2000007917900.html

Kommentit (39)

Vierailija
1/39 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näkis vaan mitä rokotteita silloin saa antaa kenelle.

Vierailija
2/39 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietysti koska vanhemmat kieltäytyvät AZ:sta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/39 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, tuo siis edellyttää että Astraa aletaan piikittää myös alle kuusvitosille.

Vierailija
4/39 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä, perusterve, tänä vuonna 60 vuotta täyttävä sain tänään Biontech-Pfizerin Comirnaty-rokotteen. Ja niitä EU saa lisää nyt 50 miljoonaa tässä kuussa

Vierailija
5/39 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain onneksi omani jo ja toinen piikki heinäkuun alussa. Olen perusterve 50v.

Vierailija
6/39 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nuoremmat naisetkin kieltäytyvät Astrasta.

Vierailija
7/39 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Astran ongelmat ovat olleetkin vain nuorilla, siksi sitä vanhuksille piikitetäänkin. Riski saada mitään on kuitenkin isompi ihan tavallisilla epillereillä. 

Vierailija
8/39 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Astran ongelmat ovat olleetkin vain nuorilla, siksi sitä vanhuksille piikitetäänkin. Riski saada mitään on kuitenkin isompi ihan tavallisilla epillereillä. 

Ne ottaa jotka uskaltaa. Minä jätän välistä ja odotan Modernaa tai Pfizeriä. Ei taida Astrasta tulla sittenkään kansanrokotetta.

Vierailija
9/39 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Me kuulumme molemmat ikäryhmään 50-59-vuotiaat ja meillä on apen uurnan hautaanlasku toukokuun puolivälissä... Rokotus saa mennä kyllä sen yli, en halua mitään oirehtimisia ennen sitä.

Vierailija
10/39 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä 47v en ota mitään rokotetta. Kaikki rokotteet ovat täysin kokeellisia enkä todellakaan lähde tähän ihmiskokeeseen...

Vierailija
11/39 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohta voi tulla markkinoille työpaikkoja, joita todella kannattaa hakea.

Viiskymppisissä on paljon mm toimitusjohtajia.

Vierailija
12/39 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voihan hitto. Yritykset on ihan nesteessä, jos joku avainhenkilö menehtyy tai tulee työkyvyttömäksi.

Vierailija
13/39 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua korpeaa tuo "perusterveiden" rokotusten alkaminen- toitotus.

Mieheni on melkoisen sairas, ei todellakaan perusterve, mutta kun ei satu kuulumaan juuri noihin riskiryhmiin, niin ei ole saanut sitä rokotusta. Tai sairautensa puolesta kuuluu, mutta tuohon listaan on listattu jotain niin omituisia liitännäisoireita, mitä pitäisi olla, eikä sellaisia hänellä ole

Vierailija
14/39 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mieheni on melkoisen sairas, ei todellakaan perusterve, mutta kun ei satu kuulumaan juuri noihin riskiryhmiin, niin ei ole saanut sitä rokotusta. Tai sairautensa puolesta kuuluu, mutta tuohon listaan on listattu jotain niin omituisia liitännäisoireita, mitä pitäisi olla, eikä sellaisia hänellä ole

Sanos muuta. Minäkin olen perusterve, vaikka olen syönyt yli 10 vuotta verenpainelääkkeitä. Mielestäni ihminen, jolla on jatkuva lääkitys, ei ole perusterve.

Vierailija
15/39 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helsinki taas jälkijunassa. Nämä tiedotkin vaihtuvat jatkuvasti, tuleeko mitä rokotetta ja milloin... Veikkaan että syksyyn saan odottaa. 56 v hki

Vierailija
16/39 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Astrasta on tullut ongelmia vain alle 50v naisille, joten sitä vanhemmat ja miehet vaikuttaisi olevan "turvassa". Ja nuorille naisillekin riski on jotain 1/100 000.

Vierailija
17/39 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saako rokotteen ottaa myöhemmin kuin oman ikäluokan järjestyksessä?

Vierailija
18/39 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi perusterve viiskymppinen edes ottaisi rokotetta? Kunnon ruokaa ja vahvoja vitamiineja niin toimii paljon paremmin eikä tarvi pelätä mahdollisia sivuvaikutuksia.

Vierailija
19/39 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanos muuta. Minäkin olen perusterve, vaikka olen syönyt yli 10 vuotta verenpainelääkkeitä. Mielestäni ihminen, jolla on jatkuva lääkitys, ei ole perusterve.

Verenpainelääkitys ei kuulu koronaviruksen riskiryhmiin. Odottakaa nyt vaan vuoroanne, niin me muutkin tehdään.

Vierailija
20/39 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi perusterve viiskymppinen edes ottaisi rokotetta? Kunnon ruokaa ja vahvoja vitamiineja niin toimii paljon paremmin eikä tarvi pelätä mahdollisia sivuvaikutuksia.

Juuri näin! D- ja c-vitamiinia, liikuntaa ja normipainossa pysyminen auttaa hyvin pitkälle !

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme viisi neljä