Oletteko aina valmiita karvan putkahtaessa esiin?
Kommentit (6)
Arvasin, että on kysymys ostosteeveen näppärästä karvanpoistolaitteesta. Olin muutama kesä sitten viikon omalla sohvallani tiputuksessa enkä jaksanut välillä edes painaa kaukosäätimen nappulaa, ja siinä tuli ihmetellyksi noitakin kanavia.
Minua kiinnosti juuri tuo tarve ajella ylähuulta ja pohjetta liikennevaloissa ja baarin vessassa. Miten kamalan nopeasti amerikkalaisten mallien karvat kasvavat? Toinen kummastelun aihe oli se, että karvoja ajellaan paksun meikin läpi. En muista, onko tuo minipartakone pestävä, mutta ainakin sen pitäisi olla.
Ai niin, kone on kuin jättisuuri huulipunapuikko, joten se ei herätä huomiota. Minun mielestäni herättää huomiota, kun julkisella paikalla hivellään naamaa minikokoisen dildon näköisellä suristelijalla.
Se on kans hauska kun ostos-tv:n ihokarvahöylää mainostava nuori äiti intoilee vauva sylissään, että vihdoin voin sheivata myös silloin kun minulla ei ole aikaa käydä suihkussa.
Kenelle tulee edes mieleen että ne paskaiset sääret on nyt hoidettava karvattomiksi. :D Jos mun elämä olisi niin per seestä etten ehtisi huolehtia edes perushygieniasta, veikkaan että karvojenpoisto ei kävisi mielessäkään.
Mikä se on tuo tyynykin, maitokuitua ja tekee ihosta pehmeän?
Olen 24/7 gilette kourassa karvan varalta. Tarkkailen omia JA muijan karvoja. Taisteluhuutoni kuuluu kaikki sileäksi!
Flawless:
"Nyt olen aina valmiina – silloinkin kun karvaa kasvaa odottamatta”