Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Te joilla ei tullut synnyttäessä repeämiä

Vierailija
14.04.2021 |

Minkä kokoinen vauva oli?

Haluaisin lohduttautua ajatuksella, että repeämiä ei tule, koska tuleva vauva vaikuttaisi olevan pienehkö.

Kommentit (27)

Vierailija
21/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,5 ja 3,4.

Kudostyyppini on venyvä. Ei ole raskausarpia. Mies myös onnistui fistaamaan - ei enää, se vaatii kunnon venyttelyä, eli siitäkin olen palautunut. Eli venyn ja vanun, ja aina palaudun.

Vierailija
22/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sekin vaikuttaa onko eka lapsi. Itse repesin vain ekasta, muut ovat tulleet ilman repeämiä. Nelikiloinenkin tuli ilman mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kudostyyppi on oleellisempi kuin vauvan koko?

Tai paikkojen väljyys.

Suosittelen kertaamaan naisen anatomiaa :)

Omat lapset 3.2 ja 3.6. Ei repeämiä, toinen syöksyllä. Molemmat tulivat ilman kivunlievitystä, jonka luulen vaikuttaneen siihen, että ponnistaminen oli luonnollisempaa. Kuuntelin myös tarkasti kätilön ohjeita, että miten ja milloin ponnistaa. 

Vierailija
24/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

4,19 kg ja 4,295 kg.

Vierailija
25/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulta leikattiin väliliha niin ei tullut muuta repeämää

Vierailija
26/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,6, 3,6 ja 3,9. Nopeita parin kolmen tunnin synnytyksiä. Kaikki ilman epiduraalia tai muuta kivunlievitystä. Olen otaksunut että vaurioiden välttäminen liittyy siihen, mutta en voi tietää varmasti, koska en ole kokenut lievitettyä synnytystä.

Vierailija
27/27 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

3,7kg, oli epiduraali ja pudendaali, mutta tunsin kyllä mitä alakerrassa tapahtui, vaikken kipua tuntenut. Synnytin kylkimakuulla ja luulen sen pelastaneen repeämiltä, koska raskausarpia kyllä kuitenkin tuli kosolti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kahdeksan