Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mökin omistaja kurkki saunan ikkunasta. Kun olimme mieheni kanssa löylyssä (kiltisti).

Vierailija
14.04.2021 |

Väitti, että etsi meitä ensin tuvan puolelta. Oli siis kyse vuokramökistä. Uskaltaako nykyään vuokrata mökin? Tuosta oudosta isännästä kulunut jo parikymmentä vuotta aikaa.

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

MInäkin olen kurkkinut saunaan sisään ihmeissäni, koska en ollut vuokrannut mökkiä kenellekään ja siellä silti saunottiin. Oli muka erehdyksessä väärä mökki. Vuokramökkiin joutuu ymmärtääkseni aina murtautumaan?

Vierailija
2/17 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parasta on, jos tutut suosittelee mökkiä. Ovat siis itsekkin vuokranneet samasta paikasta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ota joku kernikankaanpala ja nastoja mukaan. Luulisi, että saunan oveenkin voi koputtaa.

Vierailija
4/17 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitäisi vuoraisännän/emännän malttaa pysyä pois tontilta maksetun loma-ajan. On ollut pervo/utelias ukko.

Vierailija
5/17 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen vuokraisäntänä istunut hiljaa lauteiden alla ja nauttinut vagina/pershiestä jota tippuu suuhuni.

Vierailija
6/17 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaa-a. Ei oo tullut mökin vuokraaminen mieleen. Mutta pistän korvan taa.

Vierailija
7/17 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On niitä kunnollisiakin vuokraajia. Oliko mökki edes muuten kiva?

Vierailija
8/17 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä sillä ole mitään asiaa sinne tupaankaan. Ei muuta kuin tutkintapyyntö poliisille.

Vierailija
9/17 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se oli saunatonttu.

Vierailija
10/17 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä sillä ole mitään asiaa sinne tupaankaan. Ei muuta kuin tutkintapyyntö poliisille.

Niin kuin mistä tutkintapyyntö poliisille? Ei ihme että tutkinnat kestää nykyään, kun kuormitetaan kaikella roinalla. Ei jessus sentään.

Vierailija
11/17 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli saunatonttu.

🤣

Vierailija
12/17 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ups. En lukenut aloitusviestiä kunnolla loppuun. Eli eipä hyödytä tuo tutkintapyyntö enää ko. tapauksessa, kun mahdollinen rikos on jo vanhentunut.

Vierailija
13/17 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä vuokraajia on harmi kyllä on. Viime kesänä vuokrattiin mökki viikoksi, ja mökin omistaja oli joka toinen päivä tulossa "käväisemään" mökillä jonkun keksityltä kuulostavan asian vuoksi. Ei vuokrata enää samalta. 

Vierailija
14/17 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä olen vuokraisäntänä istunut hiljaa lauteiden alla ja nauttinut vagina/pershiestä jota tippuu suuhuni.

Minulla taas kameralla suoralähetys puuceen pönttöpuolelta, jolla näen livenä, kuinka pökäle tippuu peräreiästä pönttöön.

Vierailija
15/17 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuin mistä tutkintapyyntö poliisille? Ei ihme että tutkinnat kestää nykyään, kun kuormitetaan kaikella roinalla. Ei jessus sentään.

Salakatselu, kotirauhan häirintä...

Sinullehan se on tietysti ok, että kaikki pervot tulevat katsomaan saunomistasi, mutta kaikille ei ole. Ja sen takia se on rikos.

Vierailija
16/17 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näitä vuokraajia on harmi kyllä on. Viime kesänä vuokrattiin mökki viikoksi, ja mökin omistaja oli joka toinen päivä tulossa "käväisemään" mökillä jonkun keksityltä kuulostavan asian vuoksi. Ei vuokrata enää samalta. 

Onko vuokraaja vuokraaja, vai vuokraaja?

Vierailija
17/17 |
15.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko vuokraaja vuokraaja, vai vuokraaja?

No joo, monitulkintainen sana kieltämättä, olisin voinut kirjoittaa omistaja tuohon alkuunkin. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kolme