Muita, jotka eivät ole koskaan katsoneet Kummelia eivätkä voi ymmärtää sen suosiota?
Yhtäkkiä 90-luvulla ihmiset alkoivat puhua Kummelista. Olen nähnyt siitä muutamien sekuntien pätkiä ja sehän on täysin älyvapaata, laadutonta touhua. En voinut ymmärtää ihmisiä, jotka siteerasivat Kummelia ja puhuivat heidän sketseistään.
Onko muita, jotka eivät pidä Kummelista?
Kommentit (73)
Olen katsonut useamman leffan ja jakson koska miehen mielestä ovat niin hauskoja. En muista nauraneeni kertaakaan. Olen katsonut miehen kanssa myös Kontio & Parmas enkä näe siinäkään mitään hienoa.
Vierailija kirjoitti:
Kummeli on huumoria alle 100 ja yli 120 äo omaaville
120 on vielä aika tavanomainen äo. Täytyy olla todella omituinen geek ,että Kummeli iskee.
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut useamman leffan ja jakson koska miehen mielestä ovat niin hauskoja. En muista nauraneeni kertaakaan. Olen katsonut miehen kanssa myös Kontio & Parmas enkä näe siinäkään mitään hienoa.
Mieheni katsoo myös aina Kontion ja Parmaksen. En voi käsittää miksi.
Siis ethän ole ihminen, joka ei ole koskaan katsonut Kummelia. Olet ihminen, joka on katsonut Kummelia ja todennut ettei pidä siitä.
Minä en ole katsonut Kummelia, joten en tiedä, pitäisinkö siitä vai en.
Vierailija kirjoitti:
Siis ethän ole ihminen, joka ei ole koskaan katsonut Kummelia. Olet ihminen, joka on katsonut Kummelia ja todennut ettei pidä siitä.
Minä en ole katsonut Kummelia, joten en tiedä, pitäisinkö siitä vai en.
No ne olivat todellakin vain ihan lyhyitä pätkiä. ap
Sää luulet että sää oot hieno ihminen kun sää et muka ymmärrä Kummelia. Sää nöyristelet ja pokkuroit, sää nuolet niitten persettä. Kaikki nauraa sulle, ne häpee sua. Äitiski häpee sua.
Vierailija kirjoitti:
Sää luulet että sää oot hieno ihminen kun sää et muka ymmärrä Kummelia. Sää nöyristelet ja pokkuroit, sää nuolet niitten persettä. Kaikki nauraa sulle, ne häpee sua. Äitiski häpee sua.
Oletko Jouko Turkka?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mieheni katsoo myös aina Kontion ja Parmaksen. En voi käsittää miksi.
Kontio ja Parmas on ajoittain aika hauska. Kummeli ei minuakaan koskaan naurattanut, oli sellaista keskenkasvuista räpellystä. Toki hienostunutta verrattuna Pirkka-Pekka Peteliukseen ja Aake Kallialaan, mutta lapsellista joka tapauksessa.
Tosin tamperelaisena 'se oli tonnin seteli' osui hermoon, koska oli niin todenmukainen tilanne.
Muutaman sekunnin perusteella tuomitset täysin älyvapaaksi ja laaduttomaksi. Selvä.
Annatko arvostelun myös tälle kirjallisuuden merkkiteokselle tämän lainauksen perusteella:
"Raskas kruunu unen karkottaa."
En tykkää, en ole ikinä tykännyt. Olen kyllä katsonut 90-luvulla, kun televisiotarjonta oli niin suppeaa. Osa jutuista on suorastaan oksettavia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko Jouko Turkka?
Ei kun tuo on sitä älykästä kummelihuumoria. Artisti maksaa nääs.
Kummeli on hieno ikkuna 90-luvun Suomeen. Katson sitä ajankuvana. Kotikutoisuus on myös hienoa ja ehdottomasti osa juttua.
Tuleeko yllätyksenä ettei kaikilla ihmisillä ole samanlainen maku ja huumorintaju? Ymmärrätkö ihmisiä jotka eivät pidä lempiruoastasi?
Kummeli on jo kulttuuri-instituutio. Se pitää tuntea siinä missä Seitsemän Veljestä, piti siitä sitten tahi ei. Se tulee jäämään suomalaisuuden historian merkkipaaluksi ja klassikoksi.
Huumorintajuttomille tosikoille se oli aina ongelma.
Uskoisin että heitä on monta miljardia
Minusta Kummelia on mukava katsoa siksi, että näyttelijöiden iloisuus välittyy. Nykymaailma on niin vakava. Siinä on lisäksi oikeasti ihan hauskoja sketsejä, vaikka toki myös vanhentunutta sisältöä.
t. nainen 18 v
Anteeksi siis... Et ole koskaan katsonut ja sen perusteella et ymmärrä sarjaa?
Vierailija kirjoitti:
Minusta Kummelia on mukava katsoa siksi, että näyttelijöiden iloisuus välittyy. Nykymaailma on niin vakava. Siinä on lisäksi oikeasti ihan hauskoja sketsejä, vaikka toki myös vanhentunutta sisältöä.
t. nainen 18 v
Niinpä. Eikä 90-luvulla ollut huumori muutenkaan yhtä vakavaa kuin nykyisin. Brititkin teki silloin vielä rohkeasti junttia huumoria, siis normaalin älykkään brittihuumorin ohella. Ihan ääliö on tämäkin sarja, mutta todella hauska.
Olen monta kertaa yrittänyt katsoa Kummelia muiden seurana. Ei vaan pysty, eikä huvita pätkääkään. En ymmärrä suosiota lainkaan.