Muita, jotka eivät ole koskaan katsoneet Kummelia eivätkä voi ymmärtää sen suosiota?
Yhtäkkiä 90-luvulla ihmiset alkoivat puhua Kummelista. Olen nähnyt siitä muutamien sekuntien pätkiä ja sehän on täysin älyvapaata, laadutonta touhua. En voinut ymmärtää ihmisiä, jotka siteerasivat Kummelia ja puhuivat heidän sketseistään.
Onko muita, jotka eivät pidä Kummelista?
Kommentit (73)
Aziz The Combat Fighter oli ihan mahtava.
Sääli vaan, että kummelilaiset pelästyivät vihervassareiden cancel-kulttuuria ja pyysivät YLEä itsesensuroimaan kyseiset jaksot Areenasta eikä niitä myöskään näytetty uusintojen yhteydessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut useamman leffan ja jakson koska miehen mielestä ovat niin hauskoja. En muista nauraneeni kertaakaan. Olen katsonut miehen kanssa myös Kontio & Parmas enkä näe siinäkään mitään hienoa.
Mieheni katsoo myös aina Kontion ja Parmaksen. En voi käsittää miksi.
Hint: Elsa Saisio ja Mari Perankoski ovat mukavaa katseltavaa
Vierailija kirjoitti:
Olen monta kertaa yrittänyt katsoa Kummelia muiden seurana. Ei vaan pysty, eikä huvita pätkääkään. En ymmärrä suosiota lainkaan.
Olet kouluttamaton moukka.
T. Akateeminen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen katsonut useamman leffan ja jakson koska miehen mielestä ovat niin hauskoja. En muista nauraneeni kertaakaan. Olen katsonut miehen kanssa myös Kontio & Parmas enkä näe siinäkään mitään hienoa.
Mieheni katsoo myös aina Kontion ja Parmaksen. En voi käsittää miksi.
Kontio ja Parmas on ajoittain aika hauska. Kummeli ei minuakaan koskaan naurattanut, oli sellaista keskenkasvuista räpellystä. Toki hienostunutta verrattuna Pirkka-Pekka Peteliukseen ja Aake Kallialaan, mutta lapsellista joka tapauksessa.
Tosin tamperelaisena 'se oli tonnin seteli' osui hermoon, koska oli niin todenmukainen tilanne.
Onko kukaan sanonut sinulle koskaan, että taidat olla vähän yksinkertainen?
En ymmärtänyt usein heidän käyttämäänsä suomenkieltä. Onko se jotakin murretta?
Vierailija kirjoitti:
Aziz The Combat Fighter oli ihan mahtava.
Sääli vaan, että kummelilaiset pelästyivät vihervassareiden cancel-kulttuuria ja pyysivät YLEä itsesensuroimaan kyseiset jaksot Areenasta eikä niitä myöskään näytetty uusintojen yhteydessä.
Kohdassa 3:35 ei kai tuo nyt oikeasti voi olla Yhdysvaltojen suurlähetystö :D ? Nykyisin ei rakennus näytä tuolta ainakaan.. jos rakennuksen sisältä ulos tullut pukumies on näyttelijä, niin on kyllä hyvin roolinsa vetänyt juuri sen näköisenä että nyt häipykää nopeammin kuin heti..
Silloin oli kotimaisena viihdetarjontana Speden Spelit tai Kummeli. En pystynyt katsomaan Speden Spelejä.
Tuijotin kummelia.
Kummeli (piiitkitetyt Tampperelais"vitsit", nääs) on yhtä käsittämätöntä sontaa kuin Päätalon kirjat (jo nimet oksettaa, "Vikke Nilo"). 💩
Suomessa täytyy olla paljon typeriä/sairaita, jotka ovat nostaneet nämä jätökset niin suureen suosioon! Molempia olen yrittänyt väkisin muutaman kerran mutta en jaksanut alkua pidemmälle.🥱🤮
Minusta on myös käsittämätöntä joidenkin mummojen suosioon nostamat typerät TV-sarjat!
En välitä Kummelista sen enempää mut musta ei oo outoa sinänsä jos jollain muulla on eri maku. Ite oon kyllä kattonu Pulttiboisia ja Vintiöitä ja tykänny. Mua naurattaa muutenki jos jonku pitää vaikka mainita olevansa se kaiken yläpuolella oleva akateeminen ja silti katsoo näitä ohjelmia. Kaikki me ollaan vaan ihmisiä vaikka ois millanen tausta omine röhöhuumoreineen.
Pahoitin mieleni, paheksun edelleen ja traumatisoiduin niistä nuppi ja nahka jutuista. Tero eteen Esa taakse.
1990-luvulla katsoin hetken ja todella typerä ohjelma oli. Salattuja elämiä katsoin aikoinaan kun alkoi puolet ensimmmäisestä jaksosta ja lopetin katsomisen.
Kummeli on kuten suurin osa suosituista sketsiohjelmista, eli pari kolme hyvää ja hauskaa juttua välillä ja loput ihan silkkaa paskaa.
Muistan hyvin miten ysikytluvulla oli paljon niitäkin, jotka koettivat tienata jotain elitistipisteitä haukkumalla vuolaasti Kummelia. :D