Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Muita, jotka eivät ole koskaan katsoneet Kummelia eivätkä voi ymmärtää sen suosiota?

Vierailija
14.04.2021 |

Yhtäkkiä 90-luvulla ihmiset alkoivat puhua Kummelista. Olen nähnyt siitä muutamien sekuntien pätkiä ja sehän on täysin älyvapaata, laadutonta touhua. En voinut ymmärtää ihmisiä, jotka siteerasivat Kummelia ja puhuivat heidän sketseistään.
Onko muita, jotka eivät pidä Kummelista?

Kommentit (73)

Vierailija
61/73 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistan hyvin miten ysikytluvulla oli paljon niitäkin, jotka koettivat tienata jotain elitistipisteitä haukkumalla vuolaasti Kummelia. :D

Vierailija
62/73 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aziz The Combat Fighter oli ihan mahtava.

Sääli vaan, että kummelilaiset pelästyivät vihervassareiden cancel-kulttuuria ja pyysivät YLEä itsesensuroimaan kyseiset jaksot Areenasta eikä niitä myöskään näytetty uusintojen yhteydessä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/73 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut useamman leffan ja jakson koska miehen mielestä ovat niin hauskoja. En muista nauraneeni kertaakaan. Olen katsonut miehen kanssa myös Kontio & Parmas enkä näe siinäkään mitään hienoa.

Mieheni katsoo myös aina Kontion ja Parmaksen. En voi käsittää miksi.

Hint: Elsa Saisio ja Mari Perankoski ovat mukavaa katseltavaa

Vierailija
64/73 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen monta kertaa yrittänyt katsoa Kummelia muiden seurana. Ei vaan pysty, eikä huvita pätkääkään. En ymmärrä suosiota lainkaan.

Olet kouluttamaton moukka.

T. Akateeminen

Vierailija
65/73 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen katsonut useamman leffan ja jakson koska miehen mielestä ovat niin hauskoja. En muista nauraneeni kertaakaan. Olen katsonut miehen kanssa myös Kontio & Parmas enkä näe siinäkään mitään hienoa.

Mieheni katsoo myös aina Kontion ja Parmaksen. En voi käsittää miksi.

Kontio ja Parmas on ajoittain aika hauska. Kummeli ei minuakaan koskaan naurattanut, oli sellaista keskenkasvuista räpellystä. Toki hienostunutta verrattuna Pirkka-Pekka Peteliukseen ja Aake Kallialaan, mutta lapsellista joka tapauksessa.

Tosin tamperelaisena 'se oli tonnin seteli' osui hermoon, koska oli niin todenmukainen tilanne.

Onko kukaan sanonut sinulle koskaan, että taidat olla vähän yksinkertainen?

Vierailija
66/73 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärtänyt usein heidän käyttämäänsä suomenkieltä. Onko se jotakin murretta?

Vierailija
67/73 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aziz The Combat Fighter oli ihan mahtava.

Sääli vaan, että kummelilaiset pelästyivät vihervassareiden cancel-kulttuuria ja pyysivät YLEä itsesensuroimaan kyseiset jaksot Areenasta eikä niitä myöskään näytetty uusintojen yhteydessä.

Kohdassa 3:35 ei kai tuo nyt oikeasti voi olla Yhdysvaltojen suurlähetystö :D ? Nykyisin ei rakennus näytä tuolta ainakaan.. jos rakennuksen sisältä ulos tullut pukumies on näyttelijä, niin on kyllä hyvin roolinsa vetänyt juuri sen näköisenä että nyt häipykää nopeammin kuin heti..

Vierailija
68/73 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin oli kotimaisena viihdetarjontana Speden Spelit tai Kummeli. En pystynyt katsomaan Speden Spelejä.

Tuijotin kummelia.

Vierailija
69/73 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummeli (piiitkitetyt Tampperelais"vitsit", nääs) on yhtä käsittämätöntä sontaa kuin Päätalon kirjat (jo nimet oksettaa, "Vikke Nilo"). 💩

Suomessa täytyy olla paljon typeriä/sairaita, jotka ovat nostaneet nämä jätökset niin suureen suosioon! Molempia olen yrittänyt väkisin muutaman kerran mutta en jaksanut alkua pidemmälle.🥱🤮

Minusta on myös käsittämätöntä joidenkin mummojen suosioon nostamat typerät TV-sarjat!

Vierailija
70/73 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välitä Kummelista sen enempää mut musta ei oo outoa sinänsä jos jollain muulla on eri maku. Ite oon kyllä kattonu Pulttiboisia ja Vintiöitä ja tykänny. Mua naurattaa muutenki jos jonku pitää vaikka mainita olevansa se kaiken yläpuolella oleva akateeminen ja silti katsoo näitä ohjelmia. Kaikki me ollaan vaan ihmisiä vaikka ois millanen tausta omine röhöhuumoreineen.

Vierailija
71/73 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahoitin mieleni, paheksun edelleen ja traumatisoiduin niistä nuppi ja nahka jutuista. Tero eteen Esa taakse.

Vierailija
72/73 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

1990-luvulla katsoin hetken ja todella typerä ohjelma oli. Salattuja elämiä katsoin aikoinaan kun alkoi puolet ensimmmäisestä jaksosta ja lopetin katsomisen.

Vierailija
73/73 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummeli on kuten suurin osa suosituista sketsiohjelmista, eli pari kolme hyvää ja hauskaa juttua välillä ja loput ihan silkkaa paskaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kaksi kuusi