Matsmart kusettaa
Tilasin Masmartilta tuotteet 1,2,3,4,5,6,7,8,9 ja a,b,c,d,e,f sekä g.
Maksoin tuotteet ja sain tilaus vahvistuksen. Tilaus vahvistuksen jäkeen sain vietin että tuoteet on matkalla minulle.
Eilen huomasin että tililleni oli tulut noin 30€ ja katsoin mistä se oli siirretty minulle. Siirtäjä oli klarna. Tässä kohtaa havahduin pari tuntia aikaisemmin tulleeseen klarnan viestiä. Klarna palautti minulle rahat tuotteista 1,3,5,7 ja a,c,f takaisin kun niitä ei ollut matsmart ollut lähettänyt. Otin yhteyttä matsmarttiin miksi minulle lähetetään paketti kertomatta että siitä puuttuu liki puolet. Pahoittelivat että tuotteet on loppunut varastosta juuri kun olen maksanut tuotteet. Ei kerrottu miksi peruutus oikeutta ei tarjottu. Minun on lunastettava minulle lähetetty paketti tai muuten joudun maksamaan matsmartille 25€. He tarjosi minulle hyvintykseksi 4€ alennuskoodia seuraavaan tilaukseen.
Miten noi voi myydä tavaraa jota niillä ei ole. Tuotteita oli minun tilatessa niitä vielä kymmeniä jäljellä joten tuskikin kukaan niitä kaikkia on juuri ennen minua ostanut.
Onko muilla vastaavia kokemuksia kyseisestä paikasta. Itse ajattelin ottaa yhteyttä kuluttajan suojaan.
Kommentit (23)
Vierailija kirjoitti:
Aha matsmartin botit löysi tiensä alapeukuttamaan. No ehkä teidän mielestä tuo on asiallista toimintaa. No soitetaan kuluttaja asiamiehelle ja kysytään mitä mieltä he ovat asiasta.
Minä yläpeukutin ensin, mutta vaihdoin sen alapeukuksi tämän luettuani.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aha matsmartin botit löysi tiensä alapeukuttamaan. No ehkä teidän mielestä tuo on asiallista toimintaa. No soitetaan kuluttaja asiamiehelle ja kysytään mitä mieltä he ovat asiasta.
Mä annoin alapeukun koska teksti on kelvotonta lukea.
No onhan tuo perseestä, mutta jos noin monta tuotetta sinulle kuitenkin lähetettiin, niin mikä siinä on kusetusta? Ymmärtäisin, jos olisit saanut yhden pienen tuotteen ja joutunut maksamaan postikulut pelkästään sen takia.
Vierailija kirjoitti:
Muilla vastaavia kokemuksia
Ei ole.
Mulla on aina toiminut mainiosti kaikilta osin.
Vierailija kirjoitti:
Voiko joku suomentaa AP ongelman?
Ap ei lukenut tilausehtoja. Nyt valittaa kun sai vain osan tuotteista ja rahaa takasin.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun olet väärässä ja muut ovat eri mieltä niin alapeukutuksen syynä on bottit, vihervasemmisto, ja silakat.
Joo, on. Ja usein juuri se tärkein tuote, jonka tilasin, on puuttunut. Ne muut, joilla ei niin väliä ja jotka shoppailu vain, jotta minimiraja ylittyisi, ovat tulleet.
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuo perseestä, mutta jos noin monta tuotetta sinulle kuitenkin lähetettiin, niin mikä siinä on kusetusta? Ymmärtäisin, jos olisit saanut yhden pienen tuotteen ja joutunut maksamaan postikulut pelkästään sen takia.
Se että en saa tilaamiani tuotteita. En olisi tilannut lainkaan jos olisin tiennyt että en saa puolia tuotteista.
Eiköhän kuluttajansuoja naura sinut ulos sieltä, jos menet valittamaan, että en saanut tilaamiani tuotteita ja rahani palautettiin. Järki käteen nyt.
Tilaukseen olisi pitänyt tarjota peruutus oikeutta koska noin suuri osa tuotteista puuttui.
Tuota samaa tapahtunut mulle mm Reiman kanssa. Tilasin nettikaupasta lapselle samaa sarjaa olevat kumisaappaat ja sadetakin, kivat värit jotka sopivat yhteen eikä vastaavia ole ollut muualla. Suuri syy tilauksen tekemiseen oli just tuo että tuotteet sopivat hyvin yhteen. Tiedän että monella on lapsen päällä ihan mitä sattuu värejä ja se ei ole haitallista, mutta minua kiinnostaa tällaiset asiat ja se lienee ihan ok.
Maksoin, sain tilausvahvistuksen ja jäin odottamaan tilausta. Viiden arkipäivän kuluttua tulee tieto että tilauksen osat lähetetään eri aikoihin, koska toisen tuotteen saatavuudessa on epäselvyyttä.
Olin siis tavallaan lainannut Reimalle 49 euroa rahaa ja he miettivät päiväkausia että onko heillä jo maksamaani tuotetta vai ei. Meni yhteensä kymmenen päivää että selvisi että heillä ei ole tilaamaani tuotetta ja sain rahat takaisin - 20 päivää tilauksen tekemisestä. Tuossa ajassa olisin voinut hakea kaupasta korvaavan tuotteen mutta rahani olivat Reimalla jemmassa.
On ihan laillista myydä eioota jos vain joskus palauttaa rahat. Ei auta itku markkinoilla.
Työntäkää ne peukuttimet perseisiinne ja menkää omin jaloin liikkeisiin shoppailemaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko apukoululainen? Itse äidinkielen ja kirjallisuuden aineenopettajan maisteriohjelman, kirjallisuuden opintosuunnan tutkinnon suorittaneena ymmärsin täysin mitä aloittaja halusi sanoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko apukoululainen? Itse äidinkielen ja kirjallisuuden aineenopettajan maisteriohjelman, kirjallisuuden opintosuunnan tutkinnon suorittaneena ymmärsin täysin mitä aloittaja halusi sanoa.
Moi AP!
Vain jälkeenjääneet hintatiedottomat paskanpurijat, jotka arvostavat debiiliä mainontaa, tukevat kyseistä bisnestä. On myös heppo huomata, että kenen ääni täällä puolustaa tuota valheellista rahankeräystä.
Käyttäjä7437 kirjoitti:
Joo, on. Ja usein juuri se tärkein tuote, jonka tilasin, on puuttunut. Ne muut, joilla ei niin väliä ja jotka shoppailu vain, jotta minimiraja ylittyisi, ovat tulleet.
Voihan ne tarpeettomat palauttaa. Kävi itselle ihan suomalaisessa nettikaupassa samoin. Tuotteet tarvitsin samaan aikaan ja sain vaan osan. Palautin loputkin.