Mitä tekisit jos sinulla olisi tilillä rahaa ostaa koko maailma
Ostaisit kaiken itsellesi ja tsup! Kaikki maailman omaisuus olisi sinulla. Mitä tekisit nyt?
Kommentit (27)
Tulijat olisivat välittömästi lähtijöitä.
Ostasin kaikille frikkalaisille ja lähi-itäläisille lentolipun Suomeen
Vierailija kirjoitti:
Ei toi mun kaveri myy! Harmi.
Voisit korottaa hintaa loputtomasti kunnes hän myy koska sinulla on loputtomasti rahaa.
Kaikkiin (entisiin) sorto- ja diktatuurivaltioihin vetäisin koko maiden alueille asfaltin ja muuttaisin ne parkkipaikoiksi.
Ostaisin vauva.fi sivuston ja sulkisin sen.
Mitä väliä, toimitus jäisi kuitenkin jumiin johonkin kanavaan.
Pakkokäännyttäisin koko maailman militaristiseen ateismiin. Ihmiskunnan voimavarat käytettäisiin avaruuden valloittamiseen. Kloonattu orja-armeijani kylväisi tuhoa jokaisella vieraalla planeetalla jolle ne laskeutuvat. Kuolonuhreja ei tulisi sillä kukistaisimme vastarinnan atomipommituksilla jo kiertoradalta. Eläisin ja kuolisin hypervartioidussa haaremissani jossa liukuvoiteita ei tunneta.
Vierailija kirjoitti:
Ostasin kaikille frikkalaisille ja lähi-itäläisille lentolipun Suomeen
Osta mielummin ahvenanmaa ja laita nää sinne.
Kaikkeapa ei voi ostaa.
Esim minua ei millään rahalla saa.
T. Nainen
Mitä muuten tapahtuisi jos ufo laskeutuisi ja alieneilla olisi pätäkkää ostaa koko maailma?
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeapa ei voi ostaa.
T. Nainen
Tekisikö ”sen” kanssani jos saisit tuhat miljardia euroa?
Tämä kuulostaa ehkä julmalta, mutta panostaisin sellaisiin kehitysapuprojekteihin, joissa ehkäisykapseli tai sterilisaatio 2 lapsen jälkeen olisi avun saamisen edellytyksenä.
Itselleni en tarvitsisi kuin kivan talon, mökin ja pari autoa. Läheisten velat maksaisin pois.
Koska minulla olisi loputtomasti rahaa, kaikki saisivat rahaa loputtomasti eikä kenenkään tarvitsisi tehdä töitä rahan takia. Siis vois vaan ostaa kaikkee loputtomasti!
Vierailija kirjoitti:
Kaikkeapa ei voi ostaa.
T. Nainen
Minä luulen, että riittää että suurin osa ihmisistä on ostettavissa. Loput voikin sitten orjuuttaa tai lopettaa. Ei siinä yhden naisen urhea vastarinta paljon paina.
Vihreät rikokset punnittaisiin sitä vartavasten perustetussa tribunaalissa. Kansalaiset saisivat äänestää rangaistuksista mobiiliapin kautta.
Pakkoruotsi poistuisi välittömästi.