Lue keskustelun säännöt.
Helsingin kaupunginteatterin Katto Kassinen
14.08.2006 |
Onko kukaan ollut 3-4 vuotiaan kanssa katsomassa Katto Kassinen-näytelmää? Onko sellainen, että 3,5v jaksaisi katsoa?
Kommentit (1)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
voihan joku 3.5 v jaksaakin katsoa sen, mutta itse en menisi. Voi tehdä jollekule 5-vuoitaallekin tiukkaa istuskella hiljaa pari tuntia.