Exän uusi puoliso tekee nimissäni kiusaa
Peruu ja siirtelee minun ja exän lasten lääkäriaikoja, esiintyy minuna lasten neuvola-ja lääkärikäynnillä ja on jopa tilannut minun nimissä heille television (jonka mies oli onneksi maksanut, kuitti tästä on). Hetun on saanut exältäni, joka urkki sen yhdessäolomme aikana. Poliisin juttusilla olen käynyt, mutta ei ole edennyt mitenkään, kun asiaa ei voi todistaa. Mitähän tässä voisi vielä tehdä?
Kommentit (7)
Oikeasti? Ja exäsi on tämän naisen kansa edelleen?! Rikosilmoitus petoksesta ja ehdoton kielto lapsille mennä sinne. Rikosilmoitus myös exästä, joka tietoinen asiasta ja mahdollistaa sen.
Asian voi todistaa, kun kerran ollut lasten kanssa vastaanotoilla.
Tiedota niitä tahoja asiasta ja sopikaa joku tunniste heidän koneelle, josta voi varmistaa että se olet todella sinä.
Omaehtoinen luottokielto
+useimpiin paikkoihin voi ilmoittaa että henkilötietoja käytetään väärin, ja pyytää jos tietoihin saadaan lisättyä esim. "turvasana" (=pelkkä hetu tmv. ei riitä tunnistamiseen vaan pitää sanoa myös esim. tuo turvasana mikä voi olla vaikka "orvokki" tai "keltainen" tmv. mutta valitse joku mitä ei osata yhdistää sinuun)
Huom: jos puhelimen kautta tehnyt noita, niin puhelut lähes aina nauhoitetaan, TEE RIKOSILMOITUS, poliisi voi tutkia identiteettivarkautta/toisena esiintymisenä/petoksena.