Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko ongelma jos en halua naisystävää kovin usein?

Vierailija
13.04.2021 |

Syynä on se, että hän ei halua pitää itsestään huolta. Painoa on ylilihavuuteen asti ja alapää haisoo... Eikä tukkakaan ole paras mahdollinen.

Rakastan häntä ja nautin hänen seurastaan, mutta seksin harrastaminen vaatii minulta yleensä kovaa yritystä, että kiihotun riittävästi. Tämä on minusta hänen syynsä, koska hän ei tee itselleen mitään. Toisaalta hän tuntuu olevan jossain määrin tyytymätön minun ulkonäkööni ( minä kuitenkin pyrin pitämään itseni edes jossain määrin seksikkäässä kunnossa), mutta ilmeisesti hänen tyytymättömyytensä ei kuitenkaan aiheuta samanlaista haluttomuutta kuin minulla, koska hän olisi niin usein seksiä harrastamassa.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

haiseeko kalalle

Vierailija
2/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei mulle ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-5/5

Vierailija
4/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sun pitää hankkia t-maxia.

Vierailija
5/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli sulla ei seiso?

Vierailija
6/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tää nyt oikein lähde. Keksikää jotain uutta välillä.

Vierailija
7/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun pitää hankkia t-maxia.

Mitä se on?

Vierailija
8/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei kaikki aloituksen alaklikkaajat: haluaisitteko itse ylipainoista kumppania? Niin?

Ap minusta on ihan ok mutta miten kauan aiot jatkaa tuota suhdetta? Onko sinulle platoninen tykkääminen tarpeeksi?

Vierailija
9/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tämä nyt naisvihaa vai vihapuhetta?

Vierailija
10/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eli sulla ei seiso?

Seisoo kyllä, mutta harmillisesti tämän naisen kanssa on aikoja kun ei vaan ala seisomaan - ei siis edes puolikovana. Jos hän on vielä käyttäytynyt epäseksikkäästi esim sinä päivänä, niin yksinkertaisesti ei vaan tee mieli seksiä hänen kanssaan. Onko se nyt liikaa vaadittu, jos mies haluaisi valita milloin seksiä harrastaa kumppaninsa kanssa?

Vierailija
11/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hei kaikki aloituksen alaklikkaajat: haluaisitteko itse ylipainoista kumppania? Niin?

Ap minusta on ihan ok mutta miten kauan aiot jatkaa tuota suhdetta? Onko sinulle platoninen tykkääminen tarpeeksi?

Ei tämä ole platoninen suhde. Kyllä meillä on seksiä, sitä vain ei ole joka päivä eikä jokatoinenkaan päivä. Minun täytyy kerätä aina vähän painetta alakertaan, jotta alan haluta naisystävääni.

Vierailija
12/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tämä ole platoninen suhde. Kyllä meillä on seksiä, sitä vain ei ole joka päivä eikä jokatoinenkaan päivä. Minun täytyy kerätä aina vähän painetta alakertaan, jotta alan haluta naisystävääni.

Jos olet ap niin voisitko edes lukea kommenttini kunnolla? Se ei ollut suunnattu sinulle vaan aloituksen dissaajille.

Vierailija
13/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monet haluaa. Monet on ihan varta vasten ottaneet kumppanikseen ylipainoisen. Miksi kuvittelet, että kukaan ei haluaisi jos sinä et halua?

Vierailija
14/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli sulla ei seiso?

Seisoo kyllä, mutta harmillisesti tämän naisen kanssa on aikoja kun ei vaan ala seisomaan - ei siis edes puolikovana. Jos hän on vielä käyttäytynyt epäseksikkäästi esim sinä päivänä, niin yksinkertaisesti ei vaan tee mieli seksiä hänen kanssaan. Onko se nyt liikaa vaadittu, jos mies haluaisi valita milloin seksiä harrastaa kumppaninsa kanssa?

On se liikaa vaadittu. Nimittäin seksi on yhteinen valinta. Ei kukaan, ei nainen eikä mies, yksin "valitse" milloin seksiä yhdessä (!) harrastetaan. Hanki barbara ja päästä naisesi jatkamaan matkaansa.

Vierailija
15/15 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä, että suhteen ainut ongelma olet sinä. "Eikä tukkakaan ole paras mahdollinen" tajuatko edes, miltä kuulostat? :-D säälittävän, katkeran miehen kitinää. Mitäpä olet tuollaisen naisen valinnut suhteeseen? Kovin täydellinen tuskin olet itsekään. "Toisaalta hän tuntuu olevan jossain määrin tyytymätön minun ulkonäkööni ( minä kuitenkin pyrin pitämään itseni edes jossain määrin seksikkäässä kunnossa)" miten ilmenee naisen tyytymättömyys ja millä tavalla sinä pidät itsestäsi huolta?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi yhdeksän kuusi