Onko pk-seudulla asuvalla aikuisella naisella enää minkäänlaista mahdollisuutta löytää parisuhdetta?
Kysymys on otsikossa. Toivottomalta näyttää. Pitäisi olla julkkiskaunotartasoa, jotta löytäisi miehen, jos ikää on 35+. Olisiko ideoita flaksin parantamiseen? Nainenkin kävisi kumppaniksi ka ikähaarukkani on noim 30-60 vuotta.
Kommentit (72)
Vierailija kirjoitti:
Kyllä ainakin koulutettu nelikymppinen mies löytää helposti naisseuraa Tinderistä pk-seudulla.
stadissa varmaan mutta ei kyllä ole helppoa espoo/stadi/vantaa ulkopuolella vaikka rajalla asuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No kysy tuolta palstan 35v työttömältä autistilta? Hän on kovasti seuraa vailla.
Onko hän mies? Olisiko yleisempää tietoa tai kokemusta aiheesta?
Ki-his on mysteeri , ratkaisematon arvoitus. Älä ryhdy l-koksi missään tapauksessa. Ja karta kunniakansalaisia, jokin taso oltava.
Kaikkea hyvää sulle, löydät kyllä jonkun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko normaalipainoinen? Jos et ole, se on helpoin asia hoitaa kuntoon.
Mitä vaatimuksia miehelle?
Pituusraja?
Naamakomeus?
Korkeakoulutus, hyvä ammatti ja pinkka kunnossa?
Sosiaaliset taidot, karisma ja soidinmenotaidot?Mitä suunnitelmia ja millainen historia?
Perhettä ja ASAP vai vela?
Etsinyt miestä parikymppisestä lähtien vai "elänyt", "kokenut" ja tinderöinyt yli kolmevitoseksi?
- Alin pituus sama kuin itselläni, eli 170 cm.
- En viehäty klassisen komeista miehistä, enkä halua sellaista miestä itselleni, jolla on ollut paljon vientiä ulkonäkönsä puolesta nyt tai aiemminkaan. Jotain esteettistä silmää pukeutumisen ja hiustyylin suhteen odotan, vähintään normaalit käytöstavat eli tilanteen mukainen pukeutuminen.
- Koulutustausta mieluummin ei-akateeminen, jotta oma koulutustasoni ei muodostu esteeksi (amk).
- Joku työ olisi hyvä olla. Ehkä rakennusalalla?
- Sosiaaliset taidot pitää olla kunnossa! Hauska ja älykäs.
- Miehellä saa olla omia lapsia. En todennäköisesti halua yhteisiä lapsia.
- Korkeintaan noin 10 vuotta itseäni vanhempi, mieluiten saman ikäinen.
Onko tässä liikaa vaatimuksia?
T. 40
Riippuu siitä millainen itse olet?
Nätti, hoikka, eronnut kouluikäisten lasten äiti. Tulen toimeen omillani ja omaisuuttakin on. Uralla tai koulutuksella en voi kehuskella. Kiva ja lämmin, vähän ujo.
Muuten ihan kohtuulliset vaatimukset, ainoa mahdollinen kompastuskivi "sosiaalisesti taitava, hauska ja älykäs" jos kerran itse olet ujo etkä välttämättä mitään näistä samassa mielessä mitä odotat mieheltä.
Kyllä pk-seudulta, mutta ei Helsingin ydinkeskustasta. Siellä ne miehet on niitä "käsiveskamiehiä". Kovin kauas ei kuitenkaan tarvitse mennä: Espoo tai Vantaa riittää. Alkaa miehet taas olla miehiä, eikä mitään fruittareita. Omani löysin lopulta Keravalta :)
Vierailija kirjoitti:
Pitäisi olla julkkiskaunotartasoa, jotta löytäisi miehen, jos ikää on 35+
Näin jos haluat miehen jolle ulkonäkö on tärkeintä.
Vierailija kirjoitti:
Jos itse olisin 40+ sinkkunainen, niin lähtisin ilman muuta esimerkiksi Etelä-Amerikkaan miehen hakuun.
Tai Balille reissuun, siellä on ympäri maailman miehiä joiden kanssa kohdata.
Myös Etelä-Euroopassa arvostetaan aikuista naista ihan eri tavalla kuin Suomessa.
Jep, sieltä saa varmaan parisuhdeväkivaltaakin kaupan päälle. Machokulttuuri on vielä voimissaan noilla seuduilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituusraja?
Naamakomeus?
Sosiaaliset taidot, karisma ja soidinmenotaidot?Mitä suunnitelmia ja millainen historia?
Etsinyt miestä parikymppisestä lähtien vai "elänyt", "kokenut" ja tinderöinyt yli kolmevitoseksi?
- En viehäty klassisen komeista miehistä, enkä halua sellaista miestä itselleni, jolla on ollut paljon vientiä ulkonäkönsä puolesta nyt tai aiemminkaan. Jotain esteettistä silmää pukeutumisen ja hiustyylin suhteen odotan, vähintään normaalit käytöstavat eli tilanteen mukainen pukeutuminen.
- Koulutustausta mieluummin ei-akateeminen, jotta oma koulutustasoni ei muodostu esteeksi (amk).
T. 40
Nätti, hoikka, eronnut kouluikäisten lasten äiti. Tulen toimeen omillani ja omaisuuttakin on. Uralla tai koulutuksella en voi kehuskella. Kiva ja lämmin, vähän ujo.
Muuten ihan kohtuulliset vaatimukset, ainoa mahdollinen kompastuskivi "sosiaalisesti taitava, hauska ja älykäs" jos kerran itse olet ujo etkä välttämättä mitään näistä samassa mielessä mitä odotat mieheltä.
"Vähän ujo" ei ole sama asia kuin sosiaalisesti estynyt. Ihan normaali ja puhelias olen, vaikken olekaan se joukon kovaäänisin. Tyhmäksikään en tunnustaudu. Mielestäni olen sosiaalisesti taitava ujoudestani huolimatta, tai ehkä juuri siksi, ja ainakin tunneälyä löytyy ja olen sosiaalinen. Kerran olen ollut naimisissa itseäni ujomman jörrikän kanssa, joka ei osannut tai halunnut puhua mistään, ei kiitos koskaan enää vastaavaa.
Huoh. Olisinpa jättänyt eroamatta siitä yhdestä helmestä parikymppisenä, joka oli hulluna minuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pituusraja?
Naamakomeus?
T. 40
"Vähän ujo" ei ole sama asia kuin sosiaalisesti estynyt. Ihan normaali ja puhelias olen, vaikken olekaan se joukon kovaäänisin. Tyhmäksikään en tunnustaudu. Mielestäni olen sosiaalisesti taitava ujoudestani huolimatta, tai ehkä juuri siksi, ja ainakin tunneälyä löytyy ja olen sosiaalinen. Kerran olen ollut naimisissa itseäni ujomman jörrikän kanssa, joka ei osannut tai halunnut puhua mistään, ei kiitos koskaan enää vastaavaa.
Huoh. Olisinpa jättänyt eroamatta siitä yhdestä helmestä parikymppisenä, joka oli hulluna minuun.
Vakikaavan mukaan mennään siis.
Parikymppisenä paistatellaan miesten suosiossa ja jaellaan pakkeja kaikille paitsi komeimmille ja hauskimmille miehille.
Sitten avioidutaan sen jörrikän kanssa joka ei tunteista puhu mutta osaa tehdä ja toimia.
Nelikymppisenä aletaan etsiä filosofia jonka kanssa käydä stimuloivia keskusteluita. Eli sitä miestä jolle annettiin pakit parikymppisenä ja uudestaan kolmekymppisenä.
Tämä sama provo oli täällä pari päivää sitten. Oikeasti 35+ nainen saa parisuhteen milloin vaan haluaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos joku maajussi keplaa, niin niitä nyt olis jonoksi asti.
Kelpaa maaseudun mieskin, mutta mieluusti siten, että hän olisi valmis muuttamaan tänne päin. En enää edes oleta saavani täältä kotoisin olevaa miestä, sillä heillä on niin kovaa se vienti, että eivät ikäisestäni tietenkään kiinnostu, eivätkä kiinnostuneet silloinkaan, kun olin ihan nuori. Pk-seudulla on miesten markkinat. Miehet pääsevät valitsemaan ne kaikkein parhaat päältä.
T. Ap
Asuin pk-seudulla n. 15 vuotta. Ei ikinä takaisin.
Muuten kyllä saattaisin sopia kriteerieihin. Kuten sinäkin.