Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kenelläkään Tarot kortteja?

Mari1985
13.04.2021 |

Voisiko joku lukea minulle mitä on tulossa tulevaisuudessa, syksyllä?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin sinulle korteistani ja sait Maljojen kympin väärinpäin. Sinulle on luvassa rappiota, irstautta, ongelmia kotona ja muualla sekä epätyydyttävä rakkausjuttu.

Vierailija
2/5 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on Tarot-yhtyeen cd, kävisikö se?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. The Druidcraft korteilla näin.

1. Miekkojen kuningatar väärin päin

Suru tai vaikeudet on saattanut kovettaa sydäntäsi ja tehdä sinusta liian kriittisen (myös itseäsi kohtaan). Saatat jotenkin estää itseltäsi älyllistä tai urakehitystä. Voit vielä valita niin että käännät vaikeudet viisaudeksi kriittisyyden ja kovuuden sijaan. Kortti merkitsee myös jonkinlaista eroa joko avioeron, ystävyyden katkeamisen tai kuolemantapauksen kautta.

2. Lanttien kuningas. Taloudellinen tilanne saattaa parantua. Olet vastuullinen, tuottava ja sinnikäs.

3. Tähti väärin päin. Kosketuksesi intuitioosi on ehkä vähän hukassa. Energisyyden tunnetta puuttuu. Pidä huoli että lepäät tarpeeksi ja annat aikaa ajatuksillesi ja hiljaisuudelle.

Vierailija
4/5 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on, monta pakkaa. Katson niitä usein.

Ne tarjoavat rikkaan symbolimaailman ja satunnaistettuja neuvoja. Kun otat kortin, sen antama ohje - sellaisena kuin itse sen tulkitset - saattaa antaa uuden näkökulman. Mutta arvaa mitä: kortit eivät osaa ennustaa, ne ovat pahvipaloja. Ja vaikka ne ennustaisivatkin, tulkinta perustuisi kuitenkin vain omaan oletukseesi ja toimenpiteet omaan tahtoosi.

JOs joku toinen lukee kortit puolestasi, hän saattaa tulkita niitä omalla tavallaan, tai liian suppeasti.

Sinun pitäisi saada oma pakka mielellään lahjana joltakulta. Sellainen on tapa, ja se ehkä vaikuttaa hiukan siihen, miten itse suhtaudut kortteihin. Jos et tunne ketään etkä välitä tällaisesta tavasta, voit aivan hyvin ostaa omatkin kortit. ON myös ilmaisia Android-sovelluksia, itselläni Galaxy Tarot. Voit vilkaista kortit vaikka töissä tai reissun päällä.

Vierailija
5/5 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mikään pakko saada pakkaa lahjana, silkkaa urbaanilegendaa, vaan ihan voi ostaa pakan itse, ja opetelle ajatuksella tulkitsemaan niitä.

Aika moni odottelis aloittamista vieläkin, jos olis jostain hemmetin lahjapakasta kiinni.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme