Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Supistuksia rv 10+4

07.08.2008 |

Mulla supistellut eilen ja tänään.. Ei kylläkään kipeästi mutta turvonnut alamaha kovettuu useasti päivän aikana. On mulla kahdessa edellisessäkin raskaudessa ollut niitä sellaisia supistuksia muttei kyllä näin aikaisilla viikoilla. Eilen oli runsasta valkovuotoa, tänään ei mitään. Verta en oo vuotanu, paineet on vähän alkaiset ja pulssi hakkaa normaalia kovempaa. Onko kellään kokemuksia onks näillä viikoilla supistelut ihan normaaleja vai ennakoiko keskenmenoa? Mulla taaksepäin kallistunut kohtu, voisko kuitenkin liittyä siihen?

kolmekamua pelko takamuksessa rv 10+4

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
07.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko soittanut neuvolaan? Toinen syy voi olla, ettet ole juonut tarpeeksi. Voihan toki olla, että sulla on vaan niin supistusherkkä kohtu. Tuo, ettet ole vuotanut verta on tietenkin hyvä merkki.

Sinuna yrittäisin saada lääkäriin ajan mahdollisen tulehduksen vuoksi. Samallahan ne vois ultrata pikkuistakin.

Vierailija
2/3 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja kaveri pyssyi sisällä laskettuun aikaan saakka, olin paljon kyllä sairaslomalla.

Mutta lääkäriin minäkin sinua komentelen.

Toivon, että kaikki on hyvin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
08.08.2008 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy toivoa, että normaalia on!

Mulla oli juuri keskenmenon alun aikoihin korkea pulssi, oikein häiritsevä. Valkovuodosta en muista, mutta muuten olo oli "menkkamaisen turvonnut". Viikkoja oli sillä hetkellä oikeastaan tasan 9. Näistä oireista siihen keskenmenon alkuun ei ollut kuin muutamia tunteja.

Jos keskenmenoa ei olisi tapahtunut, olisin varmaan kuitenkin sen pulssin hakkaamisen unohtanutkin ja yhdistänyt sen ylirasitukseen/väsymiseen tai flunssan tuloon tms.

Pääsetkö tarkistuttamaan tilanteen?