Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Millainen ihminen on tietämäsi himopyöräilijä?

Vierailija
13.04.2021 |

Spandexihmisistä puhutaan usein pahaa, joten nyt kokemuksia kehiin! Onko pyöräilijä maineensa veroinen vai jotain muuta?

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä maalla ne himopyöräilijät ovat ihan normaaleja ihmisiä, eivät harrasta raivoamista.

Vierailija
2/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se sairasta sakkia. Pitäisi sulkea jonnekin laturaivoajien kanssa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koulussamme oli sellainen. Pyöräili joka päivä kaukaa kouluun. Hänellä oli aina jotain suussa, en pitänyt hänestä.

Vierailija
4/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kestävä rakastaja. Jaksaa polkea.

Vierailija
5/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä missä?!

Ihanat pohkeet miespyöräilijöillä 🔥😍

Vierailija
6/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se sairasta sakkia. Pitäisi sulkea jonnekin laturaivoajien kanssa.

Täältä maalta puuttuvat myös laturaivoajat.

Vierailija
7/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen. Ajan hyvinkin yli tuhat kilometriä kuukaudessa ja fillareita on useita, samaten muuta varustusta paljon. Olen aika mukava ihminen, en raivoa enkä ole aggressiivinen. En mene maantiepyörällä alueille joissa pitää varoa lapsia, koiria, jne. vaan jos ajan tuollaisilla reiteillä niin hybridipyörällä. Motto: mahdutaan teille hyvin koko porukka jos viitsitään vähän yrittää :)

Vierailija
8/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se energian purkua, onko heillä epätyydyttävä seksielämä.

Vierailija
9/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan tavallinen mies tuo oma mies on vaikka onkin himopyöräilijä. Ei raivoa liikenteessä koskaan, ajaa sitten pyörällä tai autolla tai kävelee. Itse hiillyn paljon helpommin muiden törttöilyyn mutta mies vain kohauttaa olkiaan jos joku muu töppäilee ja joustaa tarvitatessa.

Jotenkin tuo "spandex-mies" on alkanut elää netissä omaa elämäänsä ja siitä on tullut joku ihmeellinen hahmo johon tungetaan kaikki mahdollinen negatiivinen joka vain ikinä keksitään. Ehkä tämä saa jotkut ihmiset tuntemaan itsensä paremmiksi.

Vierailija
10/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se energian purkua, onko heillä epätyydyttävä seksielämä.

Yleensä hyväkuntoisilla ja paljon liikkuvilla ihmisillä on päinvastoin keskimääräistä vilkkaampi seksielämä.

Vierailija
11/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Humanistijohtaja, joka on ollut useasti naimisissa ja lapsia useamman naisen kanssa. Vinttikoiramallinen pitkä mies, älykäs ja mukava. 

Vierailija
12/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkaveri kuuluu tuohon kategoriaan. Erittäin ahkera ja säntillinen kaveri. Enkä usko hänen raivoavan liikenteessä.

Vierailija
13/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä. Valitsen aina reitit niin ettei joudu väistelemään ketään tai muuten pysähtelemään. Täällä maalla mahtuu ajamaan.

Vierailija
14/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuon lisäksi se juoksee. Ei varmasti terveellistä touhua sellainen narkomania.

Vierailija
15/15 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekin pyöräilen paljon, mutta tunnistan nuo Spandex-tyypit ja heistä vielä omanlaisensa alarodun. Tuo alarotu on agressiivista paahtajaa, jossa yhdistyy joku kummallinen moraalipoliisin rooli ja itsesuojeluvaiston puute. Haetaan kahnauksia autoilijoiden kanssa ja ollaan fanaattisia. Purkavat varmaan jotakin paineita, vaimo ei anna ja pomo haukkuu. Tai päinvastoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan