Ihmisten välinen kemia
Olin tässä hetkisen tauolla ihastumisen tunteesta, kunnes eilen uuden työkaverin kohdalla leimahti ja aloin taas miettimään kemian syvintä olemusta ja miksi se on. Tämä mies on varattu ja mitään en juuri sen takia tekisi hänen kanssaan ja sain pakit muutama viikko sitten yhdeltä sinkkumieheltä, koska "kemiaa" ei ollut ja jouduin ystävälistalle. Onko tää nyt loppuelämän tätä että arvotaan että milloin osuu kohdalle jpku jonka kanssa kemiaa ja ilman suuria liekkejä suhteeseen ei kannata lähteä.
Kommentit (5)
Jos lohduttaa, niin uusia löytyy kyllä. Toki itselläni vastaavissa tilanteissa liha on ollut heikko ja olemme vaihtaneet hyvinkin intiimejä viestejä ja puheluita vaimon selän takana salaa. Sänkyyn asti emme ole menneet, siihen ei selkäranka ole antanut myöten. Mutta ah niitä mahlaa valuvia hetkiä kaikilla muilla tavoin.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuminen ⁷ei ole ollenkaan sama asia kuin ihmisten välinen kemia.
Mä käsitän tän "salamana kirkkaalta taivaalta" välisen jutun suurena kemiana. Voitko selittää mulle sitä että mikä sun mielestä on ihastumista ja mikä kemiaa.
Ap
Itse olen huomannut että naisten tuntema kemia treffeillä riippuu naisen ulkonäöstä. Pullukka kroppa = nainen tuntee kemiaa.
Hoikka kroppa = en tuntenut kemiaa
Itse olen tuntenut kemiaa elämäni aikana muutaman ihmisen kohdalla. Näin on käynyt muutaman naispuolisen kanssa, siitä on syntynyt syvä ystävyys ja yhden miehen kanssa, johon myös ihastuin ja rakastuin. Omasta mielestäni kemia on sitä, että toisen kanssa on heti alusta asti luonteva olla, puhuttavaa riittää ja tuntuu, kun toisen olisi tuntenut aina. Ei tule vaivaannuttava olo vaikka istuttaisiin ihan puhumatta.
Ihastuminen ei ole ollenkaan sama asia kuin ihmisten välinen kemia.