Kertokaa jos olet "unelmatyössäsi" mikä se työ on?
Kommentit (42)
Toimittaja. Työ on luovaa ja pääsen tutkimaan kiinnostavia juttuja ja haastattelemaan kiinnostavia ihmisiä.
Mainittakoon, että en tee klikkiartikkeleita tai työskentele IL:ssä, IS:ssa tai Seiskassa.
Johtaja. Nykyinen tiimi toimii hyvin. Homma hanskassa. 13 000 €/kk palkkakin lämmittää. Täytyy koputtaa puuta, että jatkuisi näin hyvin.
Viihdyn todella hyvin työssäni, mutta olen oikeastaan 20 vuotta tehnyt hyvin samantyyppisiä hommia, joten en ihan tiedä, millaista se olisi muualla.
Lääketieteentekniikan tuotekehityksessä olen.
Iltasiivooja. Ei tarvitse nähdä ketään, ei asiakaspalvelua, saa tehdä työnsä yksin omassa rauhassa, töitä ei tarvitse videä kotiin ja työ on suhteellisen helppoa. Palkka on huono, mutta "I dont care".
Tutkija, kirjoitan myös tietokirjoja.
Taivaanrannan maalari, oman onneni seppä. Nautin jokaisesta päivästä kun olen tk eläkkeellä.
Mukava nähdä erilaisia unelmatöitä, näitä lisää!
Itse pidän työstäni kyllä kovasti, muttei tämä mitään unelmahommaa ole. Toistaiseksi en kuitenkaan ole törmännyt mielekkäämpään, joten jatkan näitä hommia.
Vierailija kirjoitti:
Tutkija, kirjoitan myös tietokirjoja.
eikö surkea palkka ja työn pätkäluonne ahdista?
Aineenopettaja yläkoulussa.
Ei ole tylsää, mahtavia nuoria.
Vierailija kirjoitti:
Pieneläinhoitaja
Tarviiko tuohon jonkun koulutuksen? Olen miettinyt, että olisi kiva perustaa löytöeläinkoti. Rakastan etenkin kissoja. Ihania palleroita. Olen pitkäaikaistyötön
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieneläinhoitaja
Tarviiko tuohon jonkun koulutuksen? Olen miettinyt, että olisi kiva perustaa löytöeläinkoti. Rakastan etenkin kissoja. Ihania palleroita. Olen pitkäaikaistyötön
Pieneläinhoitajia koulutetaan muutamissa ammattikouluissa Suomessa. Tuskin pääsee ilman koulutusta noihin hommiin, koska alalla on aivan järkyttävä ylitarjonta työntekijöistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pieneläinhoitaja
Pieneläinhoitajia koulutetaan muutamissa ammattikouluissa Suomessa. Tuskin pääsee ilman koulutusta noihin hommiin, koska alalla on aivan järkyttävä ylitarjonta työntekijöistä.
Amiedussa koulutetaan, kestää kaksi vuotta. Haku on joka toinen vuosi, tai oli ainakin ennen. Sinä vuonna kun itse sinne pääsin niin hakemuksia oli tullut reilusti yli tuhat, 20 pääsi opiskelemaan.
Toimin tuottajana. Teen erilaisia mediasisältöjä. Pääsen kirjoittamaa, kuvaamaan , editoimaan, ideoimaan, kontaktoimaan ihmisiä , toimimaan erilaisissa tapahtumissa jne.
Luokanopettaja! Olen tehnyt muitakin töitä, mm. toimistotöitä. Mutta tämä luokanopettajan työ on ihan parasta minulle.