Muistatteko vuoden 2007 Britney Spears konsertin ja kuinka häntä haukuttiin lihavaksi?
https://britneyspearsonstage.files.wordpress.com/2014/01/britney-spears…
Sellaista oli , brutaalia siihen aikaan kun tuon kokoista pidettiin suurin piirtein hengenvaarallisesti lihavana.
Kommentit (17)
No onhan tuossa noin 5 kiloa ylimääräistä.
Ei nyt suoranaisesti lihava, mutta totuus on se että ei tuolla vartalolla missikisoissa pärjäisi. Ja kai poptähdellä, joka esiintyy lavalla vähissä vaatteissa, vaatimustasokin on vähän korkeampi kuin tavallisella pulliaisella.
En näe tuossa muuta ongelmaa kuin liian pienet vaatteet.
Vierailija kirjoitti:
Ei nyt suoranaisesti lihava, mutta totuus on se että ei tuolla vartalolla missikisoissa pärjäisi. Ja kai poptähdellä, joka esiintyy lavalla vähissä vaatteissa, vaatimustasokin on vähän korkeampi kuin tavallisella pulliaisella.
Se onki laulaja eikä mikään malli tai missi. Vartalolla ei pitäisi silloin olla merkitystä, vaan lauluäänellä.
Vierailija kirjoitti:
No onhan tuossa noin 5 kiloa ylimääräistä.
Tulihan se sieltä. Minä jo ehdin melkein odottelemaan.
En ja miksi ihmeessä pitäisi muistaa.
Tikulla silmään sitä joka vanhoja muistelee.
Vierailija kirjoitti:
Itse olin noihin aikoihin siinä pahimmassa teini-iässä ja tosiaan, silloin piti olla ihan oikeasti tikkulaiha, suorastaan anorektinen että olisi trendikäs.
Joo, moni ystäväni sairastui 2000-l puolivälissä anoreksiaan. Pojat söivät lounaaksi munkkipossuja ja EDiä ja auta armias jos joku näki tytön tekevän samoin, tai jos tyttö kävi vaikka ruokalassakin, hän oli lihava porsas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse olin noihin aikoihin siinä pahimmassa teini-iässä ja tosiaan, silloin piti olla ihan oikeasti tikkulaiha, suorastaan anorektinen että olisi trendikäs.
Joo, moni ystäväni sairastui 2000-l puolivälissä anoreksiaan. Pojat söivät lounaaksi munkkipossuja ja EDiä ja auta armias jos joku näki tytön tekevän samoin, tai jos tyttö kävi vaikka ruokalassakin, hän oli lihava porsas.
Ja lihavuutta pidettiin aina omana syynä. Kuka muistaa Miss Skandinavia -kisoista Krista Järvisen? Hänellä oli kilpirauhassairaus, mutta ei hän mitenkään lihava ollut. Muistan kuinka äitini kauhisteli häntä "voi kamala kuinka lihava, miksi tuo on tuolla!".
No, sitten kun minulle tuli sairaus joka yhdessä lääkityksen kanssa lihottaa paljon pahemmin, mielipide muuttui hänelläkin. Naisetkin vihasivat naisia tuohon aikaan, onneksi ajat ovat muuttuneet paljon jo 5 vuodessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja lihavuutta pidettiin aina omana syynä. Kuka muistaa Miss Skandinavia -kisoista Krista Järvisen? Hänellä oli kilpirauhassairaus, mutta ei hän mitenkään lihava ollut. Muistan kuinka äitini kauhisteli häntä "voi kamala kuinka lihava, miksi tuo on tuolla!".
No, sitten kun minulle tuli sairaus joka yhdessä lääkityksen kanssa lihottaa paljon pahemmin, mielipide muuttui hänelläkin. Naisetkin vihasivat naisia tuohon aikaan, onneksi ajat ovat muuttuneet paljon jo 5 vuodessa.
Kyllä naiset edelleenkin vihaavat toisia naisia ties mistä typeristä syistä, tälläkin palstalla näkee sitä todella usein.
Onneksi nykyään naisetkin saa olla normaaleja
Vierailija kirjoitti:
Nykyään naiset saa olla läskipossuja ilman vastuuta epäseksikkyydestä, ja miehet ei halua läskipossuja.
Vierailija kirjoitti:
Toivottavaa olisi, mutta noita on vaikea löytää.
Ollaan menty vaan ääripäästä toiseen. Nykyään saa olla ylpeä itsestään ja kropastaan vaikka ylipainoa olisi 100kg. Kumpikaan ääripää ei hyvä.
En muista konserttia, mutta olihan tuo kaamea pullukka.