Auttakaa! Miksi mun päänahka kutiaa ihan hirveesti.
Täitä ei ole, ku muilla perheessä ei ole kutinoita. Oon kokeillu kaikkia öljyhoitoja, ei auta... tukka rasvoittuu tosi nopeesti ja joka päivä on pestävä... kutina on ihan kamalaa, varsinkin iltaisin ku tukka on rasvainen.
Kommentit (17)
kannattaa vaihtaa.
itse kärsin atooppisesta ihosta ja parhaiten minulle on sopinut wellan system professional sensitive sarja, jota saa vain kampaajilta tai helsigin stockalta. tosin muutkin system professionalit ovat sopineet loistavasti, mutta heti jos käytän esim. lorealia tms. päänahka alkaa nipotella.
ei huomattavaa vaikutusta minkään kohdalla. Täytyy varmaan käydä lääkärillä, ku ei tunnu hyviä kotikonsteja löytyvän.
L' oreal kuuluu samaan lafkaverkostoon, joka omistaa Nestlen.
Saattaa johtua joskus kilpirauhasista.( meinaan et arvot nakkelee sinne sun tänne, kokemusta on)
Mä kärsin vuosia todella kamalasta kutinasta päänahassa ja mikään ei auttanut.
Sitten löysin Frsikuksen ja eipä kutise enää! Ja huomattavasti mukavampi käyttää luonnonmukaista ainetta, kuin kortisonia jatkuvasti! :)
Vierailija:
Antaa kyllä suuren osan myyntirahoista hyväntekeväisyyteen, mutta kuitenkin...
Osa entisistä työntekijöistä perusti Lush-ketjun, jotka jatkaa eettisiä perinteitä yms.
Antaa kyllä suuren osan myyntirahoista hyväntekeväisyyteen, mutta kuitenkin...
Osa entisistä työntekijöistä perusti Lush-ketjun, jotka jatkaa eettisiä perinteitä yms.
ko. putiikista pidetään varmasti hyvää huolta lorealilla ja ideat levittäytyy... mene ja tiedä...
itsellä jo vahva hiuslakka aiheuttaa kutinaa, ja shampoo jossa paljon hajusteita ja väri aineita, kutina levisi jo otsaan asti, kunnes vihdoin ostin nizoralia, ja se toimii!!
samalla pistin shampoot remonttiin, ostan apteekin, dermosilin, ja laadukkaita kampaamo shamppoita. (sensitive tms)
muotoilutuotteita en käytä paljoakaan. öljy hoidot eivät auttaneet minua laisinkaan!
Vierailija:
Rasvaa päänahkaan vai miten?
osta apteekista lääkeshamppoota (he osaavat neuvoa). On tärkeää että vaihdat myös tyynyliinaa usein ja peset tyynyn sekä kaikki päähineet.
Mulla loppui kutinat ja hilseilyt kun kampaajan suosituksesta ostin laadukasta shamppoota joka ei sisällä silikoonia eikä alkoholia.
Kampaamotuotteissa on muuten eroa verrattuna markettishamppoisiin. Mun mies kysyi olenko käynyt kampaajalla kun vaihdoin tuohon uuteen shamppooseen ;-)))
voisko toi olla silikoniaineilla pesemisestä?