Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nykyään on paljon povekkaita naisia. Mistä se johtuu?

Vierailija
12.04.2021 |

Puskurit vaan isonee kun ikää tulee. Keski-ikäiset naiset ovat nykyään aika rintavia. Onko hormonaalisella ehkäisyllä vaikutusta tähän?

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lihominen ei tuo suuria rintoja, jos kropan malli ei ole sellainen. Ihan niin kuin pyöreää p*rsettäkään ei saa pullaa syömällä, niin kuin vitsikkäästi väitetään.

Vierailija
22/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Virossa on nykyään vapaa markkinatalous.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Manboobsit ovat myöskin isommat nykyään ;) 

Vierailija
24/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvät liivit saa rinnat näyttämään isoilta.

Jep. Olen nähnyt kun navassa roikkuvat rinnat nostetaan liiveillä kohdilleen. Näyttää uhkealle.

Vierailija
25/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaankin rintojen koko on enimmäkseen perinnöllistä. Hormoneillakin on varmaan vaikutusta rintojen kasvuun.

Olen vaihdevuosi-ikäinen ja vaihdevuosien myötä rinnat ovat kasvaneet, vaikka muuten en olekaan lihonut. En olisi tätä toivonut, koska rintava olin ennenkin.

Nyt vain koetan löytää sopivia ja hyvin istuvia liivejä, jotta vaatteet eivät kinnaisi rinnan kohdalta.

Jos rinnustan kohdalta vaate sopii, niin silloin muualta se on liian iso. Kai tässä on lähdettävä ompelijan apua hakemaan.

Vierailija
26/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lihominen ei tuo suuria rintoja, jos kropan malli ei ole sellainen. Ihan niin kuin pyöreää p*rsettäkään ei saa pullaa syömällä, niin kuin vitsikkäästi väitetään.

Olen nähnyt joskus todella lihavilla ns. kovat melonipakarat tai sellainen räystäs joka kohoaa ylös. Jotkut kohottavat akkarit käytössä?

Vierailija
27/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaiset ovat kyllä melko rintavaa kansaa. Toinen selkeästi isorintainen kansa on englantilaiset. Telkkariohjelmistakin sen näkee.

Enkä tarkoita pelkästään niitä hääpukuohjelmia, joissa isokokoisille etsitään hääpukua.

Vierailija
28/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sellaista "emäntä" vartaloa suurin osa naisista., siihen kuuluu iso povi.

Vierailija
29/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aijaa, mä olen nähnyt enemmän niitä lattarintaisia yksilöitä.

Vierailija
30/30 |
19.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei olis ilo saada tuntea sinut546 vapaa 56 timohepp@8gmail.com

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän seitsemän neljä