Nykyään on paljon povekkaita naisia. Mistä se johtuu?
Puskurit vaan isonee kun ikää tulee. Keski-ikäiset naiset ovat nykyään aika rintavia. Onko hormonaalisella ehkäisyllä vaikutusta tähän?
Kommentit (30)
Virossa on nykyään vapaa markkinatalous.
Manboobsit ovat myöskin isommat nykyään ;)
Vierailija kirjoitti:
Hyvät liivit saa rinnat näyttämään isoilta.
Jep. Olen nähnyt kun navassa roikkuvat rinnat nostetaan liiveillä kohdilleen. Näyttää uhkealle.
Varmaankin rintojen koko on enimmäkseen perinnöllistä. Hormoneillakin on varmaan vaikutusta rintojen kasvuun.
Olen vaihdevuosi-ikäinen ja vaihdevuosien myötä rinnat ovat kasvaneet, vaikka muuten en olekaan lihonut. En olisi tätä toivonut, koska rintava olin ennenkin.
Nyt vain koetan löytää sopivia ja hyvin istuvia liivejä, jotta vaatteet eivät kinnaisi rinnan kohdalta.
Jos rinnustan kohdalta vaate sopii, niin silloin muualta se on liian iso. Kai tässä on lähdettävä ompelijan apua hakemaan.
Vierailija kirjoitti:
Lihominen ei tuo suuria rintoja, jos kropan malli ei ole sellainen. Ihan niin kuin pyöreää p*rsettäkään ei saa pullaa syömällä, niin kuin vitsikkäästi väitetään.
Olen nähnyt joskus todella lihavilla ns. kovat melonipakarat tai sellainen räystäs joka kohoaa ylös. Jotkut kohottavat akkarit käytössä?
Suomalaiset ovat kyllä melko rintavaa kansaa. Toinen selkeästi isorintainen kansa on englantilaiset. Telkkariohjelmistakin sen näkee.
Enkä tarkoita pelkästään niitä hääpukuohjelmia, joissa isokokoisille etsitään hääpukua.
Sellaista "emäntä" vartaloa suurin osa naisista., siihen kuuluu iso povi.
Aijaa, mä olen nähnyt enemmän niitä lattarintaisia yksilöitä.
Lihominen ei tuo suuria rintoja, jos kropan malli ei ole sellainen. Ihan niin kuin pyöreää p*rsettäkään ei saa pullaa syömällä, niin kuin vitsikkäästi väitetään.