Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Joku pieni asia, joka ei mene kumppanille jakaluun, tekeekö se sen tahallaan??

Vierailija
12.04.2021 |

On monta pientä juttua mitä mun mies tekee, vaikka olen pyytänyt toisin. Esim. kun ottaa leipää, laittaisi leipäpussin kiinni ja ei hukkaisi sitä sulkijaa, jossa lukee päiväys. Toinen esimerkki on sukat. Riisuu ne palloksi pyykkikoriin ja sitten minä joudun kaivamaan auki sen haisevan pallon. Jos saman asian tekee toistuvasti pyynnöistä huolimatta, tulkitsen, että mies tekee sen tahallaan minua kiusatakseen. Onko muilla vastaavaa? Miehetkin voisi antaa näkemyksensä.

Kommentit (29)

Vierailija
1/29 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo sukkahommeli on vain fiksua. Jos ne heittää erillään pyykkikoriin niin voi olla varma, että koneessa on parittomia sukkia.

Vierailija
2/29 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo sukkahommeli on vain fiksua. Jos ne heittää erillään pyykkikoriin niin voi olla varma, että koneessa on parittomia sukkia.

Ei vaan 2 erillistä palloa, silleen puoliksi nurinpäin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/29 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä sillä sulkijalla tekee? Turhaa aikaa menee piipertämiseen, pussin voi taittaa kiinni. Normiaistinen osaa tunnistaa, jos leipä on vanhaa eli homehtumassa.

Vierailija
4/29 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi avaat niitä sukkia? Anna olla. Jos eivät peseydy, ehkä mies joskus tajuaa mistä johtuu.

Vierailija
5/29 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä sillä sulkijalla tekee? Turhaa aikaa menee piipertämiseen, pussin voi taittaa kiinni. Normiaistinen osaa tunnistaa, jos leipä on vanhaa eli homehtumassa.

Onko iso juttu, että pyydän sulkemaan leipäpussin? Ne leivät kuivuu jos pussi jää auki. Meillä mies on vielä sellainen, etttä jos leipä ei ole todistettavasti tuoretta, avaa uuden pussin.

Niin ja kyse oli pyytämistä pikkujutuista, joihin toinen ei reagoi. Ja nämä oli vain esimerkkejä. Muilla ne voi olla muita.

Vierailija
6/29 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häntä ei kiinnosta sun pyytelyt.

Vierailija
7/29 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meni vuosia, että sain mieheni oppimaan laittamaan kahvikupit koneeseen niin, että se korva on klo11, seuraavan mukin saa helpommin siihen viereen. Vielä on oppimatta, että aterintelineessä ne pienemmät reiät on pikkulusikoille, isommat välineet jää kiinni ja siten hankalampi noukkia pois. Onhan näitä, mutta aina viitsisi natista

Vierailija
8/29 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos te olette sopineet, että sinä vastaat pyykkihuollosta, eikä mies vaivaudu avaamaan itse sukkamyttyjään, pesisin ne sellaisenaan. Siinäpähän itse oikoo niitä jalkaan laittaessa.

Vierailija
9/29 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä mies ei ns. räpsäytä suoraksi pestyjä pyykkejä, vaan esim. puseron tai paidan hihat jäävät ruttuun tai hihan sisään on jäänyt sukka. Sitten vaan nostelee märät pyykit narulle. Valittaa, kun paitansa hihat kuivuneet ruttuun ja niitä vaikea itse silittää!! Miksiköhän??

Vierailija
10/29 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meni vuosia, että sain mieheni oppimaan laittamaan kahvikupit koneeseen niin, että se korva on klo11, seuraavan mukin saa helpommin siihen viereen. Vielä on oppimatta, että aterintelineessä ne pienemmät reiät on pikkulusikoille, isommat välineet jää kiinni ja siten hankalampi noukkia pois. Onhan näitä, mutta aina viitsisi natista

Sama! Paitsi mun mies ei ole oppinut. Kaapissakin mukien korvat miten sattuu, joten eivät sitten kaikki mahdu. Joudun purkamaan pois ja asettelemaan uusiksi.

Ap

Vierailija
11/29 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun miehellä oli tapana jättää märkä pyyhkeensä sängylle ja vielä mun puolelle. Piti räjähtää kerran ihan kunnolla, että tajusi.

Vierailija
12/29 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelma on se, että kun mies jättää jotain tekemättä ja siitä on seuraus, niin sä otat kopin siinä vaiheessa ja hoidat sen seurauksen pois. Älä avaa sukkamyttyjä. Älä ota jumiutuneita aterimia pois tiskikoneesta. Älä pura astiakaappia jos kaikki eivät mahdu. Sen sijaan kannattaa kaataa itselleen lasi viiniä ja lukea kirja Heikko vahva vaimo.

Vierailija
13/29 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun miehellä oli tapana jättää märkä pyyhkeensä sängylle ja vielä mun puolelle. Piti räjähtää kerran ihan kunnolla, että tajusi.

Mieluummin sanoa kymmenen kertaa asiallisesti.

Vierailija
14/29 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä se, kun toistuva asiallinen sanominen = nalkutusta ja menee kuuroille korville.

Vierailija
15/29 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi aikuisellecihmiselle pitäisi tarvita sanoa enemmän kuin kerran? Miettikää jos toimisi vaikka töissä yhtä ajattelemattomasti, vaikka sanottu.

Vierailija
16/29 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä mies ei ns. räpsäytä suoraksi pestyjä pyykkejä, vaan esim. puseron tai paidan hihat jäävät ruttuun tai hihan sisään on jäänyt sukka. Sitten vaan nostelee märät pyykit narulle. Valittaa, kun paitansa hihat kuivuneet ruttuun ja niitä vaikea itse silittää!! Miksiköhän??

Meillä sama

Vierailija
17/29 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies jätti likaiset vaatteensa kaikkialle muualle paitsi pyykkikoriin. Minä olen vastuussa pyykistä, joten keräsin aina hänen pyykkinsä ihan ihme paikoista. Pyysin miestä monta kertaa laittamaan pyykit koriin, mutta eiväthän ne sinne asti päätyneet. Sitten päätin että antaa olla, en jaksa kerätä aikuisen ihmisen likaisia sukkia.

Mies tajusi jossain vaiheessa että pesin vain vaatteet jotka oli tuotu pyykkikoriin :)

Vierailija
18/29 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä veisin intoa piukeena pyykit koriin, jos joku muu suostuisi huolehtimaan pesusta. Miksi miehiä pitää kasvattaa kuin pikkulasta??

Vierailija
19/29 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä miehellä on tapana ottaa sukat jalasta heti kotiin tultuaan ja jättää ne olohuoneen pöydälle, ällöä!!

Vierailija
20/29 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on sovittu mieheni kanssa ettei fistata. Silti löysin kouran viime sessiomme aikana sieltä. Mitä teen?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi viisi