Onko tullut soitto kuntakokeilusta jo ?
Onko teille soitettu jo kuntakokeilusta? Minulle eivät ole vielä soittaneet kuntakokeilusta. Aika kauan näemmä tässä kestää kun ei sieltä ole kuulunut mitään.
Kommentit (35)
Tarjotaanko sieltä töitä? Olen ulkomaalainen mies ja haluaisin töitä siivousalalta.
On soittaneet ja tarjosivat ilmaista työkokeilua. Varautukaa siihen että joudutte ilmaistöihin.
Soitti vaan en vastannut. Tuli sitten ulinaviestejä että työttömyysturvan maksaminen päättyy jos en ota yhteyttä. Enpä sitä saa muutenkaan, sain nyt täydet toimeentulotuet vaihteeksi niin taas on millä mällätä!
Ei ole soitettu vieläkään. Asun Tampereella.
Vierailija kirjoitti:
Kesällä risusavottaa, liikenteenohjausta, moottoriteiden varsien perkausta, roskienkeräystä, lumenluontia, hiekoitusta, lumenpudotusta, muottilautojen purkua rakennuksilla...
ja kortistoonko ne jotka näitä on aiemmin työsopimuksella ja palkalla tehneet? Etkönäe tuossa "loistavassa ideassasi" mitään ongelmaa?
Tällä viikolla soittivat ja olis ollut tarjolla 3 kk pesti työssä jota en voi tehdä. Olen työkyvytön enkä saa mitään apua sairauksiini tällä hetkellä.
Juu ei oo näkynä, ei kuuluna. Ihan rauhassa saa tätä työttömyyttään suorittaa. Ja kaupunkina Helsinki.
Vierailija kirjoitti:
Juu ei oo näkynä, ei kuuluna. Ihan rauhassa saa tätä työttömyyttään suorittaa. Ja kaupunkina Helsinki.
Sama Joensuussa.
Ei ole soitettu. Tämä siis vantaalla.
Up