Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, missä asennossa muna tuntuu parhaalta?

Vierailija
12.04.2021 |

Missä asennossa muna tuntuu parhaalta?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lusikassa, kun mies voi samalla kosketella klitorista, aah.

Vierailija
2/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Doggyssä 😍

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin!

N40

Vierailija
4/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvoin se huonolta tuntuu 😊 mutta takaa paras...

Vierailija
5/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jalat olkapäillä aah

Vierailija
6/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nyt valehtelemaan aleta: takaapäin se parhaalta tuntuu.

Vierailija
7/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perseessä omat jalat oman niskan takana.

Vierailija
8/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähis on paras. Sen kalun lisäksi on ihana olla miehen alla ja kosketella hänen kiinteää vartaloa, nähdä hänen kasvonsa, tuntea paino.

Vierailija
9/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin tuntuu toimivan. Ja toi kuvan mukainen ristiasento. Puoliso squirttaa melkein joka kerta ja saa rajun orkun.

Vierailija
10/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä tainnut kuvaupotus toimia

kuva

Vierailija
11/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu munasta

Vierailija
12/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse päällä soudellessa.

Vierailija
13/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastusasennossa ja siinä saa parhaiten orgasmin. N47

Vierailija
14/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terävään 90-asteen kulmaan taitettuna.

Vierailija
15/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin tai päällä selkä mieheenpäin tai lusikka.

En voi kyllä olla kommentoimatta: eikö apina osaa lukea? Kysymys oli naisille ja sinä ja sun squirttaus, tuskin naisesi squirttaa ainakaan kanssasi. Joka puolella tuota koko ajan toistelet, häirikkö...

Lainaus: "takaapäin tuntuu toimivan. Ja toi kuvan mukainen ristiasento. Puoliso squirttaa melkein joka kerta ja saa rajun orkun." ja hah, epäilen...

Vierailija
16/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ratsastaessa. Olen lauennut tuossa monesti jo muutamassa sekunnissa saatuani miehen sisään. Useimmiten tosin yritän pidätellä orkkua ainakin jonkin aikaa.

(Offtopic: Takaapäin en ole sen sijaan saanut orkkua koskaan, oikeastaan se ei aiheuta juuri minkäänlaisia fyysisiä tuntemuksia. Tykkään siitä kyllä muuten, siinä on helppo "panna vastaan", helppo varioida asentoa eri tavoin ja kiihottaa, kun mietin miltä se näyttää. Hyvä asento jos haluan pitkittää omaa laukeamista. Mutta miten te muut naiset onnistutte laukeamaan siinä..? Teettekö jotain erityistä, vai onkohan mulla vaan jotenkin kummallinen mirri?)

Vierailija
17/30 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ratsastaessa. Olen lauennut tuossa monesti jo muutamassa sekunnissa saatuani miehen sisään. Useimmiten tosin yritän pidätellä orkkua ainakin jonkin aikaa.

(Offtopic: Takaapäin en ole sen sijaan saanut orkkua koskaan, oikeastaan se ei aiheuta juuri minkäänlaisia fyysisiä tuntemuksia. Tykkään siitä kyllä muuten, siinä on helppo "panna vastaan", helppo varioida asentoa eri tavoin ja kiihottaa, kun mietin miltä se näyttää. Hyvä asento jos haluan pitkittää omaa laukeamista. Mutta miten te muut naiset onnistutte laukeamaan siinä..? Teettekö jotain erityistä, vai onkohan mulla vaan jotenkin kummallinen mirri?)

En saa koskaan takaapäin enkä välitä siksi koko asennosta. Ei ole miehenkään lempiasento mutta joskus haluaa niin koska näkymä on kiihottava.

Vierailija
18/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Takaapäin ja toinen suosikki jalat miehen olkapäillä. Hassua miten erilaisia ollaan, mulla ei ratsastaminen tai lusikka tunnu yhtään miltään ja lähärikin vain todella kiihottuneena, mutta orgasmia en siinäkään saa.

Vierailija
19/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähis on paras. Sen kalun lisäksi on ihana olla miehen alla ja kosketella hänen kiinteää vartaloa, nähdä hänen kasvonsa, tuntea paino.

Lähiksessä myös naisen pmppi tuntuu miehelle tiukimmalta.

Vierailija
20/30 |
13.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuo jännä, miten me ollaan erilaisia. Näin miehenä vain kommentoin. Ite oon alkanu tykkään ratsastuksesta, kun nykyinen pupunen tykkää siitä. On niin taitava ratsastaja, että tuntuu tosi hyvältä. Sitten kun näkee, kun toinen oikein nauttii ja nussii innolla kalua, niin eihän siinä voi olla kiihottumatta itsekin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän