Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ketä vituttaa ämmät, jotka tuhlöaavat rahat omiin vaatteisiin, meikkeihin ja bilettämiseen?

Vierailija
14.08.2006 |

Kakarat kulkevat sitten vanhoissa lumpuissa ja hyvä kun jouluna muutaman paketin saavat. Äideillä menee rahat omiin menoihin ja kaljatuoppi on lapsen uutta haalaria tärkeämpi: ja huom. tässä puhutaan nyt äideistä, että turha vetää isien menoja mukaan. Monet näistä kun ovat yksinhuoltajia.

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta en tunne.

Vierailija
2/12 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, vituttaa. Tämä on ihan puhdas vitutusketju! Että märehtijät hiiteen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

yhden toisen kaverinsa myötä, nyt heillä suurin huolen aihe koska rakennekynsien huollon aika.

Vierailija
4/12 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua märehdityttää.

t. pikku ammuuu

Vierailija
5/12 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kyllä vituttaa kun kuulen saman mamman valittavan että ei ole varaa uuteen asuntoon, uuteen autoon, lomamatkaan.

Silloin tulee mieleen että ehkä voisi vihjaista kukkaron nyöreistä, mutta en viitsi vaan poistun takavasemmalle kyseisen naisen lähipiiristä

Vierailija
6/12 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seiska voi tehdä oman ammumisketjun;)

Vierailija
7/12 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kavereita jotka ostaa meikkejä, vaatteita, käy baareissa ja matkustelee.

Mutta lapsensa he hoitavat hyvin ja pukevat he kauniisti.

Vierailija
8/12 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyl mua ihan pikkasen vituttaa kans, mut enempi tällä hetkellä märehdityttää ja sit kieltämättä tekee mieli välillä myös ammua.

;-)

t. iloinen pikku ammuu

Vierailija
9/12 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Kakarat kulkevat sitten vanhoissa lumpuissa ja hyvä kun jouluna muutaman paketin saavat. Äideillä menee rahat omiin menoihin ja kaljatuoppi on lapsen uutta haalaria tärkeämpi: ja huom. tässä puhutaan nyt äideistä, että turha vetää isien menoja mukaan. Monet näistä kun ovat yksinhuoltajia.

yh, joka tuntee useita muitakin yh-äitejä

Vierailija
10/12 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näin mun " nimeä" ei tullut juttuun mukaan,eikä sukulaisten vihoja,neuvola persoonattomana pahana sai vihat niskaansa.

Olin helpottunut kun sain asian omilta harteiltani!!

Vierailija
11/12 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi isä on vastuuntuntoisempi ja mm. puettaa lapsen. Lapsi nauttiikin isällä olosta.

En mä jaksa ottaa hernettä omaan nenääni toisten tekemisistä. Ainut mikä mua kyllästyttää tämän äidin jutuissa on ainainen valittaminen oman ajan puuteesta, (lapsi isällä joka viikonloppu). Eronkin syy kertoo paljon äiditä: kyllästyi ukkonsa ulkonäköön ja halusi olla kesällä vapaa katselemaan muita miehiä. Tämä siis aivan hänen omasta suustaan.

Vierailija
12/12 |
14.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

kuulemma. Lapselta evättiin viikkorahat ties millä verukkeella niin että mieheni piti jo ala-asteella mennä töihin. Äiti teki pitkiä päiviä ja osti ruokaa vaan itseään ajatellen, tyyliin juustoja ja kirsikkatomaatteja jotka sitten itse veti nassuun. Poika ei mitään saanut. Ja jos siitä valitti, taas vietiin viikkorahat... Itselleen äiti tietysti osteli kaikenlaista, vaatteita ym ja ajeli urheiluautolla. Rahasta ei olisi ollut puute.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kahdeksan