Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

voi kun joku kertois joskus mulle miten tuosta aamuheraamisesta saisi lapsille mukavempaa. suoraa huutoa huutavat molemmat ekan ½ tuntia

Vierailija
27.06.2006 |

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarttuu lapsiin meinaan sama mieliala. Ajoissa nukkumaan ja hellä herätys tai saattaisvat herätä omia aikojaan, jos saavat tarpeeksi unta.

Vierailija
2/7 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaan varasin joka aamu vartin lisäaikaa jolloin silittelin lapsia ja hassuttelin samalla kun herätin. nyt nauravaiset uniset lapset..

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä jos joutuu herättämään kiukku on melkoista, mutta jos saa heräillä ihan rauhassa, 5 min. päästä on jo ihan hyväntuulinen.

Entä joku mieleinen lelu jota voisi tutkia samalla kun virkistyy?

Vierailija
4/7 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa nukkuisitte verhot auki, niin aamusella sitä alkaa heräillä itsekseen kun aurinko nousee. Tämä toimii ainakin mulla. heräilen kesäisin siinä 5.30 valoon.

Vierailija
5/7 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos kokeilet äänittää cd:lle kokoelman, eli ensin ihan rauhallinen " nukutuslaulu" , sitten siitä pikkuhiljaa reipastuvaa hyväntuulista musiikkia jne vartin setin, ja painat varttia aiemmin musiikin päälle ja verhot pois ikkunasta? Luulisi toimivan, mutta en ole itse kokeillut, riippuu varmaan lapsistakin.

Toisaalta, jos aamu on normaalisti huutoa, niin ei kai tämä(kään) kokeilu ainakaan huononna tilannetta ;)

Vierailija
6/7 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Usein auttaa, kun syö jotain. Ihan sama mitä, kunhan se maistuu.

Vierailija
7/7 |
27.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tätä kesti noin puoli vuotta, meni itsekseen ohi. Mikään ei auttanut. Yritin juttelua, laulua, syliin ottamista, silittelyä, juomisen/syömisen antamista, rauhassa oloa jne. Lapsi sai nukkua niin pitkään kuin halusi. Oli kyllä erittäin hankalaa aikaa, koska meillä oli 3 pientä ja tämä kiljuja heräsi aina ensimmäisenä ja herätti tietysti kaikki muutkin tällä 20-30 min kestäneellä huudollaan. Ja sitten oltiin kaikki hyvällä tuulella =).

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi seitsemän