Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miesten kosintatarinat

Vierailija
12.04.2021 |

Etsin netistä tarinoita kosimisesta, jotka olisivat miesten kirjoittamia. Sellaisia en löytänyt kuin yhden. Noniin miehet! Olisi kiva kuulla kosintatarinoita teidän näkökulmasta! Kositko itse vai onko nainen kosinut ehkä sinua?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suosittelen sinulle Harlekiini-kirjoja. 

Vierailija
2/7 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No palstan naiset kosii juttujen mukaan Prisman jogurttihyllyllä, ja ihmettelee miksi mies suhtautuu kosintaan nuivasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

EIkö miehet voi tulla itse kertomaan. Vaikka sitten näitä epäonnistuneita kosintoja?

Vierailija
4/7 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

EIkö miehet voi tulla itse kertomaan. Vaikka sitten näitä epäonnistuneita kosintoja?

Mikä velvollisuus miehillä olisi niitä sinulle kertoa? 

Vierailija
5/7 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma kosintakertomukseni meni niin, että olin päättänyt kosia kotona ja hankkinut kukat ym. tykötarpeet valmiiksi. Kävikin sitten niin, että Jokelassa koululla tapahtui sinä päivänä mitä tapahtui joten siirsin suosiolla alkuperäistä kosintapäivää eteenpäin, koska en halunnut, että meille tärkeään päivään jää tuollainen muisto. Kukat annoin pokkana muuten vain ja selittelin ruuat ym:t, että "Välillä pitää muuten vain syödä viikolla vähän paremmin". 

Hoidin asian kuntoon pari viikkoa myöhemmin perinteisesti polvistuen niin kuin asiaan kuuluu ja tänä vuonna tulee täyteen 12-vuotta avioliittoa.

Vierailija
6/7 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä velvollisuus miehillä olisi niitä sinulle kertoa? 

Koska naiset kertoo, olisi mukava kuulla miestenkin näkökulmasta. Jos tämä on sinusta turha aihe, niin mistäs me sitten voisimme paremmin jutella? Kosintahan on ihana aihe ♥

Vierailija
7/7 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oma kosintakertomukseni meni niin, että olin päättänyt kosia kotona ja hankkinut kukat ym. tykötarpeet valmiiksi. Kävikin sitten niin, että Jokelassa koululla tapahtui sinä päivänä mitä tapahtui joten siirsin suosiolla alkuperäistä kosintapäivää eteenpäin, koska en halunnut, että meille tärkeään päivään jää tuollainen muisto. Kukat annoin pokkana muuten vain ja selittelin ruuat ym:t, että "Välillä pitää muuten vain syödä viikolla vähän paremmin". 

Hoidin asian kuntoon pari viikkoa myöhemmin perinteisesti polvistuen niin kuin asiaan kuuluu ja tänä vuonna tulee täyteen 12-vuotta avioliittoa.

Hienosti ajateltu, tuo Jokelan tapaus oli kyllä todella järkyttävä. :(

Onnea teille 12-vuoden hääpäivästä! Mukava kun kerroit oman tarinasi.