Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Vieraita mukaan

Vierailija
12.04.2021 |

Miten teillä alkoi kolmen kimppa, parinvaihto tai vaimo vieraissa jutut?
Jos tulee asiallisia vastauksia= ei turhia moralisointi tai homo-pojat kommentteja niin mielelläni kerron myös meidän aloituksen, noista kaikista meillä kokemusta.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vika homppeleissa on?? Oletko rajoittunut, persu vai viherpiipertäjä.

Vierailija
2/15 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En todellakaan, olen noissa kuvioissa myös koskenut mieheen..mutta kun tuollaisia kommentteja tulee aina joka paikkaan mihin ne eivät kuulu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luokittelen itseni vahvasti bi:ksi..

Vierailija
4/15 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En todellakaan, olen noissa kuvioissa myös koskenut mieheen..mutta kun tuollaisia kommentteja tulee aina joka paikkaan mihin ne eivät kuulu.

Hyi saatana!!! Saunan taa

Vierailija
5/15 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei mitenkään

Vierailija
6/15 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oksettavaa

Vierailija
7/15 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi voi. Aina näitä samoja. Jos ei ole kysymykseen vastattavaa niin älkää vastatko mitään..

Vierailija
8/15 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi voi. Aina näitä samoja. Jos ei ole kysymykseen vastattavaa niin älkää vastatko mitään..

Etkö ymmärrä hävetä

Vierailija
9/15 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ehdotti Seksimessuilla käytyämme että voisi pitää siitä että olisi kolmaspyörä katselemassa kun harrsstamme seksiä. Hän tahtoi että se olisi nainen. Hän siis vain katselisi tai korkeintaan tyydyttäisi minua tai vaimoa jollain laitteella (vibralla, dildolla tjms) Etsiskeltiin netistä ja käytiin parinvaihto "bileissäkin", ei löytynyt sopivaa, kunnes sitten kävimme sellaisissa vähän kinkymmissä juhlissa. Siellä tutustuimme mukavaan, nuoreen (meitä 10v nuorempi) naiseen, jolla oli juuri meidän haluamamme fetissi, eli hän tahtoi olla sub roolissa (alistettuna) katsomassa kun muut naivat ja häntä ei saisi tyydyttää jonka lisäksi häntä olisi estettävä tyydyttämästä itseään.

Ensimmäisellä kerralla hän sitten istui latex asussa käsi- ja nilkkakahleilla tuoliin kahlittuna katsomassa puuhiamme. Muutamat kerrat mentiin kutakuinkin tällä konseptilla paikkaa vaihdellen. Kun luottamus ja ystävyys syveni niin hommailimme erilaisia välineitä itsellemme ja hänelle. Me kun halusimme että tyydyttäisi meitäkin, mutta jos hänelle antoi vibran niin hän kyllä tyydytti samalla itsensäkin, mikä taas ei sopinut hänen fantasiaansa. Eli ratkaisuksi tuli kunnollinen siveysvyö, jota hän välillä sai pitää useamman päivänkin ( muutaman hotelliviikonlopun ja useilla mökkireissuilla). Pikkuhiljaa vaimoni alkoi lämmetä ajatukselle että hän voisi tyydyttää meitä muutenkin eli antamalla suuseksiä. Ensimmäisillä kerroilla vain vaimolle nuolentaa samalla kun minä nain vaimoa ja myöhemmin myös minulle, kunhan vaimo oli ensin tyydytetty. Mielelläni otan suihinoton nuorelta nätiltä naiselta, mutta vaatii aikamoista pidättelykykyä että saa vaimon tyydytettyä ja jaksaa vielä sen jälkeen suihinoton.

Nyt nyt on vaimo ja vieras jo hieman lämmenneet ajatukselle että vieras olisi kahlittuna katsomassa kun naimme, jonka jälkeen "pakkonaisin" myös häntä. Hänellä on ns. myös ns. raiskaus fetissi, mutta hänet pitäisi alistaa ensin kunnolla, pitämällä vaatekomerossa, kellarissa tai jossain muualla sidottuna ja teljettynä pitkään, ennen hyväksikäyttöä. Katsotaan toteutuuko tämä ikinä. Voin kyllä elää ilman että pääsen häntä koskaan naimaan.

Vierailija
10/15 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo ehdotti Seksimessuilla käytyämme että voisi pitää siitä että olisi kolmaspyörä katselemassa kun harrsstamme seksiä. Hän tahtoi että se olisi nainen. Hän siis vain katselisi tai korkeintaan tyydyttäisi minua tai vaimoa jollain laitteella (vibralla, dildolla tjms) Etsiskeltiin netistä ja käytiin parinvaihto "bileissäkin", ei löytynyt sopivaa, kunnes sitten kävimme sellaisissa vähän kinkymmissä juhlissa. Siellä tutustuimme mukavaan, nuoreen (meitä 10v nuorempi) naiseen, jolla oli juuri meidän haluamamme fetissi, eli hän tahtoi olla sub roolissa (alistettuna) katsomassa kun muut naivat ja häntä ei saisi tyydyttää jonka lisäksi häntä olisi estettävä tyydyttämästä itseään.

Ensimmäisellä kerralla hän sitten istui latex asussa käsi- ja nilkkakahleilla tuoliin kahlittuna katsomassa puuhiamme. Muutamat kerrat mentiin kutakuinkin tällä konseptilla paikkaa vaihdellen. Kun luottamus ja ystävyys syveni niin hommailimme erilaisia välineitä itsellemme ja hänelle. Me kun halusimme että tyydyttäisi meitäkin, mutta jos hänelle antoi vibran niin hän kyllä tyydytti samalla itsensäkin, mikä taas ei sopinut hänen fantasiaansa. Eli ratkaisuksi tuli kunnollinen siveysvyö, jota hän välillä sai pitää useamman päivänkin ( muutaman hotelliviikonlopun ja useilla mökkireissuilla). Pikkuhiljaa vaimoni alkoi lämmetä ajatukselle että hän voisi tyydyttää meitä muutenkin eli antamalla suuseksiä. Ensimmäisillä kerroilla vain vaimolle nuolentaa samalla kun minä nain vaimoa ja myöhemmin myös minulle, kunhan vaimo oli ensin tyydytetty. Mielelläni otan suihinoton nuorelta nätiltä naiselta, mutta vaatii aikamoista pidättelykykyä että saa vaimon tyydytettyä ja jaksaa vielä sen jälkeen suihinoton.

Nyt nyt on vaimo ja vieras jo hieman lämmenneet ajatukselle että vieras olisi kahlittuna katsomassa kun naimme, jonka jälkeen "pakkonaisin" myös häntä. Hänellä on ns. myös ns. raiskaus fetissi, mutta hänet pitäisi alistaa ensin kunnolla, pitämällä vaatekomerossa, kellarissa tai jossain muualla sidottuna ja teljettynä pitkään, ennen hyväksikäyttöä. Katsotaan toteutuuko tämä ikinä. Voin kyllä elää ilman että pääsen häntä koskaan naimaan.

Sitten heräsin

Vierailija
11/15 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkupojat haaveilee

Vierailija
12/15 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuvat sakot tai pakkotyö tämmöisestä, ja kansalaisuus toki pois.

Vierailija
13/15 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä vttu teitä vaivaa- vai eikö juuri se vaivaakaan??

Törpöt.

Vierailija
14/15 |
14.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä puhuttiin useinkin kun oltiin sänky puuhissa.

Kyllähän se vieras mies mielessä kävi. Oli hurjiakin haaveita missä minulla olis useampi mies vuoteessa.

Mietin miltä se tuntuu kun eka mies tyydyttää mut melkein orkkuun ja seuraava jatkaa ja saan mega orkun.

Skruittikin mietitytti, milloin ja millaista se olis.

No sattuma kuljetti mut siihen tilanteeseen.

Olin aina sanonut etten yksin lähde, että mieheni on pakko katsoa se.

Vierailija
15/15 |
24.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa huomata että Nainenkin saa joskus nauttia.

Kaikille se ei sovi, he elävät toisella tavalla. Nainenkin saa nauttia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän viisi kahdeksan