Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

kokemuksia dyson imurista

Anna
12.04.2021 |

Minulla on alle kaksi vuotta vanha Dysonin v10 absolute imuri. Imuri on kerran jo vaihdettu takuu aikana uuteen koska säiliö irtosi kokonaan silloin kun imuri tyjennettiin.
Uudessa imurissamme on nyt ilmennyt reilun puolen vuoden käytön jälkeen sama vika ja lisäksi muitakin vikoja on ilmennyt.
Olin yhteydessä dysoniin ja he pyysivät lähettämään imurin heidän huoltoon. Huolto lähetti imurin takaisin ja totesi ettei sitä pysty korjaamaan, sitten alkoikin melkoinen vaihto operaatio uuteen takuun alaiseen imuriin.
Minun piti postittaa imuri ruotsiin dysonille jossa he tarkistavat vian ja sitten saan uuden imurin, nyt olen ollut ilman imuria 4 viikkoa ja vieläkään ei ole uusi imuri tullut.
Palvelu on todella huonoa ja hidasta. Luulen että taas tämä uusi imuri hajoaa vuoden sisällä. Minua harmittaa kovasti koska pidän dysonia parhaimpana imurina eläintalouteen mutta kestävyys ei ole hyvä ja lisäksi takuu vaihdot hoidetaan erityisen huonosti.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
12.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on 7. Ei teknisiä ongelmia, mutta en suosittele. Jälki ei ole kovin hyvää, toimii rikkaimurina parhaiten. Tosin ei jaksa imuroida pieniä kiviä ja joskus riisin jyvätkin tekee vaikeaa. Kovemmalla teholla jaksaa viitisen minuuttia imuroida (täydellä akulla). Lisävarusteita ei oikein saa. Esim. sitä parketille tarkoitettua pehmeä-harjaista suutinta mikälie imuvarrenpää. Perusrullan karkeat harjakset tuhoaa mattojen nukan.

Inhottaa se säiliön tyhjennys, kun se sisältö pöllyää joka paikkaan.

Johdottomuus on kyllä selkeä positiivinen tekijä.

Kymppiversio olisi kiinnostanut, mutta aloituksen perusteella seuraavaksi kyllä taidan ottaa perinteisen imurin.

Vierailija
2/8 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

V12. Takuu ei toimi.

Ensin reklamaatio takuuaikana rikkoutuneesta putken osasta. Kuittaus, ilmoitus vastaanotettu. Ei muuta, yli kuukausi mennyt.

Viime viikolla reklamaatio rikkoutuneesta pölysäiliöstä. Kuittaus tuli, ja ohje yrittää itse ostaa kolmannen osapuolen verkkokaupasta. Siis "kysy onko noilla sitä MYYNNISSÄ!!

EI JATKOON.

Viimeinen Dyson meillä. Kuluttajasuojan puoleen pitänee kääntyä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut Dyson jo kauan eikä sitä ole jouduttu kertaakaan vielä korjaamaan. Eläintalous ja omakotitalo, joten hiekkaa kulkeutuu paljon sisälle. Olen ollut Dysoniin erittäin tyytyväinen.

Vierailija
4/8 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kannata näköjään mitään Tysonia ostaa. 

Vierailija
5/8 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älkää ostako ikinä niitä akullisia rikkaimureita. Olematon imuteho ja akku kestää kerralla sen max 10 min

Dyson Kinetic AnimalBall on tosinaisen työkalu!

Vierailija
6/8 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

On paras imuri mitä mulla on koskaan ollut. Imuteho on ihan uskomaton ja näin 3 vuoden jälkeen akku on edelleen priimaa eikä mitään teknisiä vikoja ole ollut.

Yleensä ne jotka valittavat imutehosta käyttävät väärää suulaketta, esim. yhdessä keskustelussa joku käytti mattosuulaketta lattialla ja haukkui sitten kun ei ottanut kaikkia muruja. Ihan oma vika oli.

Vierailija
7/8 |
15.10.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on ollut dyson yli 10 vuotta, en edes muista miten pitkään, mutta tässä talossa asuttu 10 vuotta ja se oli jo edellisessä asunnossa. On kestänyt, vaikka on ollut kovilla, kerran yksi henkilö oli sillä imuroinut sen umpitäyteen hiontapölyä, silloin ajattelin että nyt on entinen, mutta ei. Vuosia on sen jälkeenkin vielä pelittänyt. Ei ole tullut sitä suodatinta huollettua, joten ei ole yhtä hyvä enää kuin uutena, mutta oma vika. Aion ostaa uuden lähiaikoina.

Vierailija
8/8 |
14.10.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dyson harmittaa, varaosia ei saa ja tympeällä asenteella toimivasta asiakaspalvelusta ei saa mitään apua. Ihmetyttää, että markkinoiden kalleimpaan varsi-imuriin ei saa varaosia. Tilapäisesti loppu on jatkunut kuukausia. En suosittelisi tämän perusteella kenellekään. Mökillä toinen halvempi merkki palvelee hyvin ja käyttö on paljon kevyempää, kun ei tarvitse painaa käynnistyskytkintä koko ajan - tämä uuutuus on vain jossakin kalleimmissa Dysonin malleissa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kuusi