Mitä naiset yrittävät kertoa kun tekevät tällä tavalla Tinderissä?
Meikkaavat luomet ja kulmakarvat vihaisen näköiseksi ja sitten tuijottavat vihaisesti huulet törröllään tinderin valokuvissa, mitä sillä yritetään kertoa? Kuvitteleeko naiset että miehet pitävät vihaisen näköisistä naisista ja törröhuulista? Itseäni puistattaa tuollaiset naiset.
Kommentit (28)
Vierailija kirjoitti:
Se on naisten kesken cool, ei siihen miehet liity.
Eikai ne siellä tinderissä naisille poseeraa, miehet siihen liittyy. No jos haluaa olla änkyrän näköinen niin mikäs siinä sitten.
En minä ainakaan mene tinderiin. Nykyään nainen ei tarvitse miestä, riittää kun käy tietyissä kaupoissa ostoksilla tai tekee nettitilauksen, pärjää yksinkin.
Mihin miestä tarvitsee, en ymmärrä?
Vierailija kirjoitti:
En minä ainakaan mene tinderiin. Nykyään nainen ei tarvitse miestä, riittää kun käy tietyissä kaupoissa ostoksilla tai tekee nettitilauksen, pärjää yksinkin.
Mihin miestä tarvitsee, en ymmärrä?
Feministit ovat dildon kanssa naimisissa ja hyvä niin, ei niitä femakkoja kukaan mies jaksaisikaan katsella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En
minä ainakaan mene tinderiin. Nykyään nainen ei tarvitse miestä, riittää kun käy tietyissä kaupoissa ostoksilla tai tekee nettitilauksen, pärjää yksinkin.Mihin miestä tarvitsee, en ymmärrä?
Feministit ovat dildon kanssa naimisissa ja hyvä niin, ei niitä femakkoja kukaan mies jaksaisikaan katsella.
No, ei kukaan jaksa katsella alle 180 cm pitkiä miehiäkään paitsi ehkä feministit.
Pääasia, että mies on pidempi kuin nainen, myös silloin kun nainen käyttää korkokenkiä.
Nainen ei saa näyttää liian isolta miehen rinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vastaus naiselta jolla on "vihaiset" kulmakarvat: Pidän niistä itse, kuten joku saattaa tykätä fiftarityylistä tai meikittömästä lookista. En yritä viestiä niillä mitään, omasta mielestäni vaan istuvat kasvoihini ja muuhun tyyliini hyvin. Ennenkaikkea EN meikkaa tai pukeudu teitä miehiä varten, teidän mielipiteenne ei kiinnosta pätkän vertaa. Pää pois sieltä perseestä, ei naiset ole tinderissä palvelemassa ja miellyttämässä miehiä, vaan etsimässä seuraa joka pitää heistä sellaisena kuin ovat.
Naiset jotka meikkaavat itsestänsä vihaisen näköisen leikkivät kovista ja yrittävät voimaantua.
Naiset, joilla on tatuointeja leikkivät kovista.
Pitääkö miehen näyttää vihaiselta vai iloiselta? Iskijöitä saattaa riittää mutta kun sinun iloton luonne tulee esiin niin eivät kauaa viihdy seurassasi.